ریسک خرید اتریوم

ریسک خرید اتریوم بر اساس دیدگاه اندرو کانگ

زمان مطالعه 2 دقیقه

اندرو کانگ (Andrew Kang)، یکی از بنیانگذاران شرکت سرمایه گذاری ریسک پذیر Mechanism Capital، نشان می دهد که چه کسی در حال حاضر آماده خرید و فروش اتریوم (ETH) است. به نظر می رسد این لیست ممکن است برای گاوهای اتریوم (خریداران) هشدار دهنده باشد. در این پست به بررسی ریسک خرید اتریوم بر اساس دیدگاه اندرو کانگ می پردازیم.

ریسک خرید اتریوم

به گفته آقای کانگ، تا پایان ماه می (10 خرداد)، تنها یک دسته از فعالان بازار علاقه مند به افزایش میزان اتریوم های خود در سبدهای سرمایه گذاری خود هستند. آقای کانگ می‌گوید معامله‌گران علاقه مند به فرصت های کوتاه مدت اسکالپینگ، به احتمال زیاد اترها را با رسیدن به اعداد پایین تر خریداری می کنند.

تمام دسته‌های دیگر «دوستداران» اتریوم، اکثر پول خود را در نزول های قبلی خرج کرده‌اند. به این ترتیب، هیچ کس در حال حاضر علاقه ای به جستجوی فرصت برای خرید در قیمت پایین برای یک رمزارز در رتبه ی دوم ندارد.

فروشندگان: موسسات، سرمایه گذاران خرد و استخراج کنندگان

همزمان نیز فهرست «فروشندگان» روز به روز بیشتر می شود. اول از همه، موسسات قرار گرفتن در معرض اتریوم را کاهش می دهند. زیرا انتظارات آنها را برآورده نمی کند. همچنین، برخی از فعالان سازمانی برای پوشش ضررهای خود پس از درام Terra (LUNA) و دیگر فروپاشی های بزرگ هفته های اخیر، به شدت به پول نقد نیاز دارند.

دارندگان خرد همچنین باید دارایی های اتریوم خود را بفروشند، زیرا آن ها از همه جهات ضرر می‌کنند. وضعیت برای بسیاری از پروژه ها دقیقاً یکسان به نظر می رسد: آنها برای پوشش هزینه های خود به پول نقد نیاز دارند. سرمایه گذاران خرد و ماینرها دو دسته دیگر از فروشندگان هستند، زیرا اتریوم نتوانست پس از افت شدید بهبود یابد: در 27 می (6 خرداد)، سطح 1600 دلار را لمس کرد که 60 درصد کمتر از ATH نوامبر (آبان 1400) خود است.

آقای کانگ می‌افزاید، آخرین دسته که کم اهمیت هم نیستند، افرادی می باشند که قبلاً علاقه مند به فروش بودند اما منتظر «جهش قیمتی» در اتریوم بودند، امید خود را برای بهبود قیمت اتریوم از دست داده اند.

منبع: U.today

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT