زمان لیست شدن توکن SWITCH

زمان لیست شدن توکن SWITCH + نقشه راه تا ۲۰۲۵

زمان مطالعه < 1 دقیقه

بازی پاکت فای شب قبل از نقشه راه جدید خود رونمایی و اعلام کرد که توکن SWITCH را در فصل پاییز لیست می‌کند.

بازی پاکت فای در روز قبل اعلام کرد که نقشه راه خود را به‌روزرسانی کرده است. مهم‌ترین نکات نقشه راه پلتفرم مذکور عبارت است از:

راه‌اندازی Memepad BigPump (سه ماهه چهارم ۲۰۲۴): Memepad BigPump پلتفرمی جدید برای معامله میم کوین‌های شبکه تون است. هدف از این پلتفرم جذب کاربران جدید و افزایش علاقه آن‌ها به اکوسیستم پاکت فای است.
بهبود عملکرد معاملات (سه ماهه چهارم ۲۰۲۴): در این بخش سفارشات لیمیت و سفارشات خرید/فروش سریع معرفی می‌شود. علاوه بر این فرآیند مبادله توکن‌ها برای ایجاد یک تجربه کاربری کارآمدتر و کاربرپسندتر بهینه‌سازی می‌گردد.

مکانیسم استیکینگ SWITCH (سه ماهه چهارم ۲۰۲۴): پاکت فای برای ایجاد انگیزه برای نگهداری بلندمدت توکن SWITCH و تقویت مشارکت جامعه خود استیکینگ را به پلتفرمش اضافه می‌کند.
لیست کردن‌ توکن SWITCH (سه ماهه چهارم ۲۰۲۴): لیست شدن‌ توکن SWITCH نقطه عطفی بسیار مهم برای جامعه پاکت‌ فای است.
یکپارچه‌سازی کیف پول غیر امانی (سه ماهه اول ۲۰۲۵): این کیف پول کنترل مستقیم دارایی‌های کاربران پاکت فای را فراهم کرده و تمرکززدایی و امنیت آن را تقویت می‌کند.
مکانیسم رای‌گیری در دائو (سه ماهه اول ۲۰۲۵): دائوی پاکت‌ فای به مشارکت جامعه در حاکمیت پروژه کمک کرده و اجازه می‌دهد تصمیمات مربوط به آن توسط هولدرهای توکن SWITCH انجام شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT