زمان لیست شدن ماسک امپایر

زمان لیست شدن ماسک امپایر

زمان مطالعه 2 دقیقه

ماسک امپایر (Musk Empire) یک بازی مبتنی بر کلیک بوده و در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) راه‌اندازی شد. همانطور که از نام این بازی پیداست ؛ ماسک امپایر از شخصیت ایلان ماسک الهام گرفته شده است. درواقع در این بازی تا حدی روال طی شده زندگی واقعی ماسک را طی می‌کنیم. ایلان ماسک در این بازی از نقطه صفر شروع کرده و تا میلیاردر شدن قرار است پیش برود. در این پست به بررسی زمان لیست شدن ماسک امپایر می پردازیم.

زمان لیست شدن ماسک امپایر

ایکس امپایر یا ماسک امپایر مانند سایر بازی‌های تلگرامی مبتنی بر کلیک بود و در ابتدای راه با ضربه زدن می‌توانید سکه جمع کنید. اما در این بازی هم مانند همسترکامبت می‌توانید بعد از کسب سکه، پروفیت بخرید. نام این بازی در ابتدا ماسک امپایر بود اما در ادامه به ایکس امپایر تغییر نام داد.

همکاری ماسک امپایر با نات کوین و بای بیت

از نکات جالبی که درمورد این بازی وجود دارد می‌توان به این نکته اشاره کرد که ماسک امپایر با نات کوین همکاری دارد. در این بازی در صورتی که شما در بازی نات کوین به دو سطح طلایی و پلاتینیوم رسیده باشید، پاداش‌های انحصاری دریافت خواهید کرد. به‌نظر می‌رسد این بازی با صرافی بای بیت همکاری داشته باشد. همین همکاری‌ها توانسته است به اعتبار این بازی کمک کند و در مدت زمان نه‌چندان زیادی شاهد محبوبیت این بازی مانند تپ سواپ، همستر کامبت و سایر بازی‌های تلگرامی هستیم. دنبال کنندگان این بازی تا این لحظه از مرز ۲۰ میلیون نفر هم عبور کرده است.

شایعه‌های فراوانی درمورد تاریخ دقیق لیست شدن ایکس امپایر وجود دارد. اما طبق خبری که در کانال رسمی X Empire منتشر شده است؛ تاریخ عرضه این بازی را در اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر اعلام کرده‌اند. با همه این تفاسیر هنوز خبر قطعی مبنی بر اینکه زمان دقیق لیست شدن ماسک امپایر وجود ندارد و باید طرفداران این بازی تلگرامی همچنان صبر کنند.

امتیاز 2.3/5 - از 7 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT