سطح 17000 دلار بیت کوین

سطح 17000 دلار بیت کوین یک سطح کلیدی برای قیمت بیت کوین

به گزارش Barron، جفری هیلی (Jeffrey Halley)، تحلیلگر کارگزاری فارکس Oanda، محدوده ای را برای بیت کوین در سطح ۱۷،۵۰۰ دلار ترسیم کرده است. در این پست به بررسی سطح 17000 دلار بیت کوین می پردازیم.

سطح 17000 دلار بیت کوین

بیت کوین پس از ثبت نوسانات شدید در چند هفته گذشته به بالای سطح ۲۰،۰۰۰ دلار بازگشت.

به گفته هیلی، اکنون حفظ سطح فوق الذکر برای بیت کوین بسیار مهم است. در غیر این صورت، بیت کوین سقوط آزاد خود را از سر خواهد گرفت. به گفته این تحلیلگر، اگر بیت کوین به کمتر از ۱۷،۵۰۰ دلار برسد، با موجی از کال مارجین ها مواجه خواهد شد. هیلی می‌گوید هر چیزی بالاتر از آن فقط «نویز» است.

بیت کوین از نوامبر ۲۰۲۱ (آبان ۱۴۰۰) در یک روند نزولی طولانی مدت گرفتار شده است. به دلیل سخت تر شدن شرایط پولی فدرال رزرو ایالات متحده، این ارز دیجیتال همراه با سایر دارایی های پرخطر سقوط کرده است.

در ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد)، بیت کوین به ۱۷،۶۰۰ دلار سقوط کرد که پایین ترین سطح از دسامبر ۲۰۲۰ (آذر ۹۹) است. پس از ناکامی در بهبود، بیت کوین بدترین سه ماهه خود را در بیش از یک دهه گذشته به ثبت رساند.

سطح 17000 دلار بیت کوین

سطح 17000 دلار بیت کوین

کیتی استاکتون (Katie Stockton)، تحلیلگر Fairlead Strategies، ادعا می‌کند که بیت کوین با حرکت نزولی بلندمدتی روبرو است. به گفته استاکتون، پس از یک دوره تثبیت، بیت کوین ممکن است به ۱۳،۹۰۰ دلار هم سقوط کند.

اگر گاوها موفق شوند کنترل بازار را دوباره به دست بگیرند، می‌توانند قیمت را به سطح ۲۵،۴۰۰ دلار برسانند.

در حالی که برخی از سیگنال‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهند که بیت کوین ممکن است نزدیک به خروج از کف ایجاد شده باشد، اما داده‌های مشتقات تصویر نسبتاً شومی را نشان می‌دهند. افزایش اخیر در سود باز معاملات آتی بیت کوین نشان می‌دهد که دوره تثبیت مداوم احتمالاً با یک حرکت نزولی دیگر دنبال خواهد شد.

سطح 17000 دلار بیت کوین

سطح 17000 دلار بیت کوین

منبع: u.today

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT