شماره حساب پرفکت مانی

شماره حساب پرفکت مانی چیست ؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

پرفکت مانی یکی از محبوب ترین سیستم های پرداخت آنلاین بین المللی است که کاربردهای بسیاری در زمینه پرداخت برای دانشگاه ها و دوره های آموزشی، پرداخت هزینه بلیط هواپیما و قطار برای سفرهای بین المللی، پرداخت برای هتل ها و اقامتگاه ها، خرید سرور، دامنه و قالب های وب سایت و بسیاری از کالا و خدمات دیگر کاربرد دارد. با داشتن حساب پرفکت مانی میتوانید از مزایای این سیستم بهره مند شوید. برای اینکه حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید و موجودی آن را افزایش دهید باید شماره حساب یا آدرس حساب پرفکت مانی خود را بدانید. در این مقاله به شما خواهیم گفت که فرمت کلی آدرس های پرفکت مانی چگونه است و چطور میتوانید آن را پیدا کنید.

آدرس حساب پرفکت مانی چه شکلی است؟

شما برای دریافت وجه یا شارژ کردن حساب خود باید آدرس یا شماره پرفکت مانی را به فرستنده ارائه دهید. فرمت آدرس های پرفکت مانی به این صورت است که اولش با یک حرف انگلیسی آغاز میشود و بعد از آن 8 رقم می آید. آدرس کیف پول دلاری پرفکت مانی با “U” شروع می شود.

نمونه آدرس حساب پرفکت مانی:

U18223321

حالا که میدانید آدرس چه فرمتی دارد در بخش بعد میگوییم که چگونه آدرس حساب خود را پیدا کنید.

نحوه پیدا کردن شماره حساب پرفکت مانی

شماره حساب یا آدرس حساب پرفکت مانی برای هر اکانت منحصر به فرد است. پس از خرید پرفکت مانی برای اینکه پول به درستی به حساب شما واریز شود باید حتما آدرس را در مقصد فرستنده به درستی پیدا کنید. برای اینکه حساب پرفکت مانی خود را پیدا کنید کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

وارد حساب پرفکت مانی خود شوید.
در نوار منو بالای روی گزینه “settings” کلیک کنید.
اطلاعاتی که زیر عنوان “My Account” نوشته شده است اطلاعات حساب شما، شامل شماره حسابتان است.

شماره حساب پرفکت مانی

حساب پرفکت مانی

توجه داشته باشید که آدرس کیف پول پرفکت مانی برای هر ارز متفاوت است. معمولا شارژ حساب با دلار انجام می شود و شما به شماره حساب دلاری پرفکت مانی نیاز دارید که با حرف “U” آغاز می شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT