صرافی های لیست کننده توکن CATS

صرافی های لیست کننده توکن CATS

انتشار اطلاعیه جدید تیم کتز درباره لیست شدن توکن CATS در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۴، هیجان زیادی را در دنیای کریپتو به وجود آورده است. بر اساس این اطلاعیه، صرافی های لیست کننده توکن CATS عبارتند از بای‌بیت (Bybit)، گیت (Gate.io)، کوکوین (KuCoin) و بیت‌گت (Bitget). کاربران می‌توانند دو روز پس از لیست شدن CATS در صرافی‌ها، توکن‌های خود را به صورت آنچین مطالبه کنند.

صرافی های لیست کننده توکن CATS

ارز دیجیتال کتز با عرضه کل ۶۰۰ میلیارد واحدی، به صورت استراتژیک برای رشد بلندمدت این پروژه طراحی شده است. ۵۵ درصد از این عرضه (۳۳۰ میلیارد توکن) به ایردراپ‌های فصل اول و دوم اختصاص یافته که اسنپ‌شات فصل اول در ۳ اکتبر گرفته شده است. همچنین، ۱۲ درصد (۷۲ میلیارد) از عرضه این توکن برای لیست شدن در صرافی‌ها، ۱۰ درصد (۶۰ میلیارد) برای حامیان اولیه و ۱۰ درصد دیگر برای توسعه اکوسیستم در نظر گرفته شده است.
در این میان، تیم پروژه ۶ درصد (۳۶ میلیارد)، سرمایه‌گذاران استراتژیک ۴ درصد (۲۴ میلیارد)، شرکای رسانه‌ای ۲ درصد (۱۲ میلیارد) و مشاوران ۱ درصد (۶ میلیارد) از کل عرضه CATS را دریافت خواهند کرد.

صرافی های لیست کننده توکن CATS

صرافی های لیست کننده توکن CATS

ایردراپ توکن CATS تا ۸ اکتبر به‌طور کامل انجام شده و در همان روز، لیست شدن این توکن در ساعت ۱۰:۰۰ صبح به وقت UTC آغاز خواهد شد. بر اساس گزارش‌ها، قیمت پیش‌فروش (پری مارکت) این توکن ۰.۰۰۰۴ دلار تعیین شده و انتظار می‌رود به دلیل توزیع ۵۵ درصدی توکن‌ها در ایردراپ، در ابتدا شاهد افزایش قیمت باشیم. این افزایش قیمت ممکن است به دلیل خریدهای سفته‌بازانه و تبلیغات جامعه رخ دهد.
پیش‌بینی می‌شود تا پایان اکتبر، قیمت توکن کتز به محدوده ۰.۰۰۰۶ تا ۰.۰۰۰۸ دلار برسد. با این حال، احتمال کاهش موقت قیمت به دلیل فروش توکن‌های ایردراپ‌شده نیز وجود دارد. در میان‌مدت، با پیشرفت اکوسیستم کتز و اتمام فصل دوم ایردراپ، قیمت این رمزارز می‌تواند تا پایان سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۵ به ۰.۰۰۱ تا ۰.۰۰۱۵ دلار برسد. در بلندمدت نیز، در صورت موفقیت پروژه در گسترش اکوسیستم خود، قیمت CATS ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۵ به محدوده ۰.۰۰۲ تا ۰.۰۰۵ دلار صعود کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT