صرف زمان بیشتر برای عکاسی

7 راه برای صرف زمان بیشتر برای عکاسی زمانی که شغلی دارید

کار بیش از 40 ساعت در هفته می تواند زمان بسیار کمی را برای هر چیز دیگری از جمله سرگرمی های شما باقی بگذارد. و اغلب، ممکن است متوجه شوید که در طول این زمان از کار افتادگی آنقدر خسته شده اید که نمی خواهید دوربین خود را بردارید و بیرون بروید – به خصوص اگر شغل خود را دوست ندارید. صرف زمان بیشتر برای عکاسی را در ادامه با این راهکارها انجام دهید.

با این حال، اختصاص دادن زمان به عکاسی در صورتی که علاقه واقعی شما باشد، بسیار مهم است. این می تواند به شما کمک کند تا رفاه ذهنی خود را بهبود بخشید و اطمینان حاصل کنید که به ارتقای سطح مهارت های خود ادامه می دهید. علاوه بر این، اگر این رویای شماست، می توانید برای تبدیل شدن به یک عکاس حرفه ای تلاش کنید.

اگر یک کار روزانه دارید اما نمی‌خواهید عکاسی خود را فقط به آخر هفته‌ها محدود کنید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. در اینجا چند نکته برای ایجاد زمان بیشتر در برنامه خود برای عکاسی وجود دارد.

1. زودتر بیدار شوید

 صرف زمان بیشتر برای عکاسی

صرف زمان بیشتر برای عکاسی

زودتر بیدار شدن یک راه فوری برای ایجاد زمان بیشتر در برنامه شما است. آخرین کار روزانه ما در سال 2019 بود و هر روز صبح ساعت 05:00 از خواب بیدار می شدیم تا قبل از رفتن به دفتر به باشگاه برویم و روی پروژه های خلاقانه کار کنیم. لازم نیست تا این حد افراط کنید، اما 30 تا 60 دقیقه زودتر از خواب بیدار شدن می تواند قبل از رفتن به محل کار، فضایی را برای گرفتن تصاویر باقی بگذارد.

می‌توانید با شارژ کردن دوربین از شب قبل و بسته‌بندی چمدان‌هایتان، این روند را ساده‌تر کنید. ایده خوب دیگر این است که صبحانه خود را از قبل آماده کنید. ما راهنمای برجسته‌سازی وب‌سایت‌های آماده‌سازی غذا داریم که به شما کمک می‌کند تا وعده‌های غذایی خود را از قبل بپزید.

اگر قرار است زودتر از خواب بیدار شوید، نباید خواب را قربانی کنید. هدف گذاری برای هشت ساعت ایده خوبی است. برنامه هایی برای ردیابی و بهبود خواب وجود دارد که ارزش بررسی را دارد.

2. در تعطیلات ناهار خود عکس بگیرید

بسیاری از کارفرمایان به شما یک ساعت برای استراحت ناهار می دهند، اما بسیاری از مردم این زمان را با غذا خوردن پشت میز خود یا ادامه کار تلف می کنند (زمانی که چشم و مغز آنها احتمالاً می تواند استراحت کند). اگر متوجه شده اید که یکی از این موارد را انجام می دهید، ممکن است دوربین خود را بسته بندی کنید و در زمان ناهار عکاسی کنید.

اگر زندگی شخصی پرمشغله ای دارید، گرفتن عکس در زمان ناهار مفید است، زیرا نیازی نیست زودتر از خواب بیدار شوید. همچنین از مزایای دریافت هوای تازه و افزایش تعداد قدم های روزانه خود بهره مند خواهید شد، بنابراین عادات خوب دیگر را روی هم قرار می دهید.

برنامه ریزی از قبل برای پیاده روی و عکس گرفتن ایده خوبی برای اطمینان از مدیریت موثر زمانتان است. نوشتن مکان ها در برنامه یادداشت های تلفن برای این کار به اندازه کافی خوب است.

3. در طول رفت و آمد خود وقت بگذارید

 صرف زمان بیشتر برای عکاسی

صرف زمان بیشتر برای عکاسی

حتی اگر فکر می کنید یک مکان مشابه را 1000 بار دیده اید، اگر ذهنی باز داشته باشید و مایل به کاوش باشید، همیشه چیز جدیدی کشف خواهید کرد.

پیاده شدن چند توقف زودتر به شما امکان می دهد عکس های بیشتری نسبت به آنچه در غیر این صورت بود بگیرید. و با در نظر گرفتن اینکه چگونه حمل و نقل عمومی تنگ می تواند در صبح باشد، از هوای تازه بهره مند خواهید شد و نیازی نیست که با دیگران برای فضا بجنگید.

در راه بازگشت نیز می توانید قبل از رفتن به خانه عکس بگیرید. اما اگر می‌خواهید چیز دیگری را امتحان کنید، در نظر داشته باشید که با این برنامه‌ها رفت و آمد خود را از سر کار بهبود ببخشید.

4. از شرکت خود بپرسید که آیا می توانید برای آنها عکس بگیرید

مطمئناً، نقش شغلی شما ممکن است کاملاً بی ارتباط با عکاسی باشد. با این حال، تصاویر منحصربه‌فرد می‌توانند به یک کسب‌وکار کمک کنند تا واقعاً برجسته شود – و این احتمال وجود دارد که آنها احتمالاً شخص دیگری را برای گرفتن آن عکس‌ها به عنوان پیمانکار استخدام کنند.

شاید ارزش این را داشته باشد که از شرکت خود بپرسید که آیا به عکس‌های سر، عکس‌های اداری و سایر دارایی‌ها نیاز دارد یا خیر. اگر تصمیم گرفتید کار را کنار بگذارید و بعداً یک عکاس آزاد شوید، حتی می توانید آنها را به یکی از اولین مشتریان خود تبدیل کنید.

5. از شب های خود برای عکاسی استفاده کنید

 صرف زمان بیشتر برای عکاسی

صرف زمان بیشتر برای عکاسی

اگر بعد از کارتان انرژی دارید یا می‌خواهید چیزی منتظرش باشید، می‌توانید شب‌هایتان را به عکاسی اختصاص دهید. نحوه ساختار این موضوع به شما بستگی دارد—می توانید قبل از رفتن به قطار به خانه، یک یا دو ساعت شهر خود را کاوش کنید و به شما امکان می دهد از شلوغی و ترافیک ساعات شلوغی عبور کنید.

گزینه دیگر این است که بعد از اینکه قطار را به خانه رساندید، کمی در محله خود پرسه بزنید. ممکن است نیاز داشته باشید کاری را که انجام می دهید بسته به زمان سال تنظیم کنید، به خصوص اگر در عرض جغرافیایی شمالی زندگی می کنید و در زمستان نور روز زیادی ندارید.

6. یک قرارداد کاری ترکیبی بخواهید

 صرف زمان بیشتر برای عکاسی

صرف زمان بیشتر برای عکاسی

بسیاری از کارگران در طول همه‌گیری COVID-19 متوجه شدند که می‌توانند کارهای خود را از هر کجا انجام دهند، به شرطی که یک کامپیوتر و Wi-Fi قابل اعتماد داشته باشند. و در حالی که بسیاری از شرکت‌ها از کارمندان خود خواسته‌اند که به دفتر بازگردند، این امر در سطح جهانی صادق نیست. اگر می خواهید زمان بیشتری را به عکاسی اختصاص دهید، درخواست یک توافق ترکیبی ارزش یک عکس را دارد.

هنگام درخواست یک توافق ترکیبی، باید نشان دهید که می توانید وظایف خود را به طور قابل اعتماد در زمانی که خارج از دفتر هستید انجام دهید. علاوه بر این، باید با مدیر خود و سایر اعضای تیم روابط خوبی داشته باشید. دانستن مهارت های ارتباطی مورد نیاز برای موفقیت در کار از راه دور مفید خواهد بود.

اگر رئیس شما می گوید که نمی توانید یک قرارداد ترکیبی داشته باشید، ممکن است بخواهید به دنبال یک شغل نیمه راه دور یا کاملاً از راه دور باشید. ما نکاتی را برای کمک به شما در یافتن یک شغل از راه دور پردرآمد داریم.

7. مقداری از مرخصی سالانه خود را برای عکاسی اختصاص دهید

 صرف زمان بیشتر برای عکاسی

صرف زمان بیشتر برای عکاسی

اگر یک کارمند تمام وقت حقوق بگیر هستید، باید هر سال مقداری مرخصی سالانه داشته باشید. این بسته به شرکت و محل زندگی شما متفاوت خواهد بود، اما فرصتی عالی برای اختصاص زمان بیشتری به عکاسی خود است.

سبک عکاسی ما تا حد زیادی حول محور منطقه نوردیک می چرخد. و قبل از نقل مکان به آنجا، مرخصی سالانه‌ را به سفرهایی اختصاص می‌دادیم که به ما امکان می‌داد این نوع تصاویر را ثبت کنیم. تا آنجا که به ما مربوط بود، این بسیار جالب تر از استراحت در یک ساحل برای دو هفته بود.

حتی اگر سفر نمی‌کنید، می‌توانید از آن زمان برای اختصاص دادن به عکاسی (و سایر تمرین‌های سالم مانند مدیتیشن) استفاده کنید.

اقلام کلیدی

. حتی زمانی که تمام وقت کار می کنید، زمان را به عکاسی اختصاص دهید. بهزیستی ذهنی را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تا مهارت های خود را ارتقا دهید و به طور بالقوه منجر به حرفه ای به عنوان یک عکاس حرفه ای شوید.

. زودتر از خواب بیدار شوید یا از وقت ناهار خود برای عکس گرفتن استفاده کنید. با آماده کردن دوربین و وعده های غذایی خود از قبل، فرآیند را ساده کنید.

. از رفت و آمد خود برای گرفتن عکس های جدید و منحصر به فرد استفاده کنید. پیاده شدن چند توقف زود هنگام می تواند چشم اندازهای تازه ای را ارائه دهد و از حمل و نقل عمومی شلوغ جلوگیری کند.

داشتن شغل به این معنی نیست که باید عکاسی خود را کنار بگذارید

چه عاشق عکاسی به عنوان یک سرگرمی باشید یا بخواهید روزی حرفه ای شوید، داشتن شغل نباید به معنای کنار گذاشتن این حرفه باشد. شاید پیدا کردن زمانی خارج از تعطیلات آخر هفته سخت تر باشد، اما خلاقیت به شما این امکان را می دهد که فضایی را آزاد کنید که در غیر این صورت ممکن است آن را از دست داده باشید.

این نکات را امتحان کنید و ببینید چگونه برای شما کار می کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT