عبور بیت کوین از ۳۰۰۰۰ دلار

عبور بیت کوین از ۳۰۰۰۰ دلار

زمان مطالعه < 1 دقیقه

بیت کوین به دنبال آخر هفته ای ضعیف ، موفق شد که با پیشروی به بالای سطح 30,000 دلاری ، به سمت سطوح بالاتر افزایش یابد. در این پست به عبور بیت کوین از ۳۰۰۰۰ دلار می پردازیم.

عبور بیت کوین از ۳۰۰۰۰ دلار

بزرگترین رمزارز جهان، روز دوشنبه در ساعت 09:29 به وقت سنگاپور با رشد 2.1 درصدی به 30559 دلار رسید. سایر رمزارزها نیز رشد کردند ، به طوری که اتریوم ، 2.4 درصد و پالی گان ، 3.4 درصد افزایش پیدا کردند.

کیتی استاکتون(Katie Stockton)، یکی از بنیانگذاران شرکت سرمایه گذاری Fairlead Strategies، روز جمعه در یادداشتی نوشت:
“بیت کوین طی چند هفته گذشته در پی بهبود مومنتوم کوتاه مدت خود ، تثبیت یافته است.” وی همچنین افزود که اندیکاتور TD Sequential که به نام تام دیمارک ثبت شده است ، سیگنال خرید کوتاه مدت صادر کرده است. از این رو، احتمال جهش قیمت از نواحیه اشباع فروش ، بالا است.” این رمزارز بر اساس فرض ما ، با مقاومت بعدی خود در میانگین متحرک 50 روزه روبه رو خواهد شد.”

بیت کوین و سایر رمزارزها در ماه های اخیر در پی افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو و سقوط دارایی های پر ریسک از قبیل سهام های فناوری، با بن بست روبه رو شده اند. فروپاشی اکوسیستم Terra/Luna نیز اعتماد سرمایه گذاران به این عرصه را تضعیف کرد.

بیت‌کوین هفته‌ها است که در اطراف سطح 30000 دلاری محدود شده است و در برابر پیش‌بینی‌های مبنی بر کاهش احتمالی آن به سطوح پایین تر ، مقاومت می کند. از سوی دیگر ، در راستای افزایش به سطوح بالاتر با مشکل روبه رو است.

منبع: bnnbloomberg

امتیاز 5/5 - از 18 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT