فشار فروش در بازار تون‌ کوین

فشار فروش در بازار تون‌ کوین

در ماه گذشته، بازار رمزارزها شاهد رشد قابل‌توجهی بود و بیت‌کوین (BTC) به بالاترین سطح محلی خود یعنی ۶۹ هزار دلار رسید. با این حال، در هفته گذشته، بازار کمی آرام شده و اکثر ارزهای دیجیتال به سمت کاهش قیمت رفته‌اند. در ادامه به بررسی جزئیات فشار فروش در بازار تون‌ کوین می پردازیم.

فشار فروش در بازار تون‌ کوین

این روند منفی باعث شده که ضررهای اخیر از سودهای ماهانه پیشی بگیرد. یکی از رمزارزهای تحت تأثیر این وضعیت، تون‌کوین (TON) است که پس از رسیدن به بالاترین قیمت ماهانه خود یعنی ۵.۸ دلار، با افت شدیدی مواجه شده و در حال حاضر با قیمت ۴.۹۵ دلار معامله می‌شود.

بر اساس داده‌های بازار، تون‌کوین در روز گذشته یک افت ۲.۴۲ درصدی را تجربه کرده و در بازه ماهانه نیز، ۱۴.۶۴ درصد ریزش داشته است. همچنین، در بازه هفتگی، قیمت تون کوین ۶.۰۶ درصد کاهش یافته است.

در این میان، علی مارتینز، تحلیلگر معروف، اعلام کرده که شرایط فعلی تون‌کوین می‌تواند فرصتی برای خرید باشد. او اشاره کرده که شاخص تی‌دی سکوئنشال (TD Sequential) در نمودار ۱۲ ساعته تون‌کوین سیگنال خرید داده که می‌تواند نشان‌دهنده بازگشت احتمالی قیمت در آینده نزدیک باشد.

این بدان معناست که خرس‌ها در حال از دست دادن قدرت خود هستند. در چنین شرایطی، با کاهش شتاب فروشندگان، خریداران می‌توانند در قیمت‌های پایین‌تری وارد بازار شوند.

در این میان، نسبت ورودی هولدرهای بزرگ تون‌کوین از اوج ماهانه ۲۸۹ درصد به ۷۰ درصد کاهش یافته که نشان‌دهنده تغییر در احساسات بازار است. از طرفی، مجموع جریان‌های خروجی تون‌کوین از صرافی‌ها، از کمترین میزان ۱.۸۶ میلیون توکن به ۷ میلیون افزایش یافته است.

در مجموع، به نظر می‌رسد که تون‌کوین ممکن است در کوتاه‌مدت به سطح مقاومت ۵.۴ دلار برسد و اگر از این سطح عبور کند، به ۵.۸ دلار خواهد رسید. اما اگر خریداران نتوانند کنترل بازار را در دست بگیرند، ممکن است قیمت به ۴.۰۲ دلار کاهش یابد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT