قیمت هر توکن داگز پس از لیست شدن

قیمت هر توکن داگز پس از لیست شدن چقدر خواهد بود؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت هر توکن داگز پس از لیست شدن چقدر خواهد بود؟ با توجه به اینکه ارز داگز با اخبار مربوط به لیست احتمالی ایردراپ آن طرفداران زیادی پیدا کرده است، تحلیلگران حدس میزنند که قیمت آن حدود 0.00055 دلار باشد. این نقطه شروع سطح دسترسی پذیرفته شدگان اولیه و آنچه اعتقاد بر این است که توکن قادر به انجام آن است را در نظر می گیرد.

قیمت هر توکن داگز پس از لیست شدن چقدر خواهد بود؟

در روزهای اولیه لیست شدن، $DOGS ممکن است نوسانات قابل توجهی را تجربه کند. بنابراین، اگر همه چیز خوب پیش برود، محبوبیت می تواند $DOGS را به 0.00825 دلار در هر واحد برساند و ارزش آن را از ابتدا 15 برابر افزایش دهد.

قیمت هر توکن داگز پس از لیست شدن

قیمت هر توکن داگز پس از لیست شدن

با این وجود، اگر به دنبال یک جهش اولیه، نوعی اصلاح قیمت وجود داشته باشد، ممکن است این ارز دیجیتال تا حدود 0.0004125 کاهش یابد، و در آن زمان است که کسانی که جزو اولین ها بودند، سود خود را نقد می کنند. این کاهش نشان دهنده حدود 25 درصد در برابر رقم اصلی است که یک حرکت عادی در بازارهای کریپتو با نوسانات قیمت بالا است.

اگر افت فرضی $DOGS دنبال شود، تحلیلگران حدس می‌زنند که می‌تواند به تعادل جدیدی در حدود 0.0020625 دلار دست یابد. این نقطه قیمت همچنان نشان دهنده سود قابل توجهی از عرضه اولیه است و می تواند سرمایه گذاران بیشتری را جذب کند که در ابتدا وارد هیجان نشده بودند.

چگونه توکن های داگز را برداشت کنیم؟

می‌توانید پس از رویداد تولید توکن (TGE)، توکن‌های داگز خود را به کیف پول خود متصل کنید و سپس برداشت کنید. در اینجا یک راهنمای ساده برای کمک به برداشت $DOGS به کیف پول تون کیپر خود پس از راه اندازی رسمی توکن آورده شده است:

قیمت هر توکن داگز پس از لیست شدن

قیمت هر توکن داگز پس از لیست شدن

اتصال یک کیف پول: باید کیف پول سازگار با TON خود را به ربات تلگرام داگز متصل کنید.

شروع برداشت: از ربات برای شروع فرآیند برداشت با وارد کردن آدرس کیف پول خود و تعداد توکن هایی که می خواهید برداشت کنید، استفاده کنید.

تایید تراکنش: تراکنش را در کیف پول خود تأیید کنید. توجه داشته باشید که انتظار می رود توزیع توکن پس از رویداد رسمی تولید توکن (TGE) آغاز شود.

امتیاز 3.4/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT