لامبورگینی جایزه ایردراپ میم فای

لامبورگینی جایزه ایردراپ میم فای (MEMEFI) !!!

طبق اطلاعیه کانال رسمی ایردراپ میم فای (MEMEFI)، این بازی از بزرگ‌ترین و باورنکردنی‌ترین جایزه در بین ایردراپ‌های تلگرام رونمای کرد. یک دستگاه لامبورگینی اونتادور (Lamborghini Aventador SV)، جایزه‌ی بازیکنی است که در قرعه‌کشی میم فای برنده شود.

لامبورگینی جایزه ایردراپ میم فای (MEMEFI)

میم فای اعلام کرده است که برای بدست آوردن گران قیمت‌ترین جایزه‌ی ایردراپ، پس از جایزه‌های چند هزار دلاری‌اش، باید اشتراک میم فای پرمیوم (MemeFi Premium) را خریده تا به تمام رویدادهای بزرگ این بازی به‌خصوص قرعه‌کشی لامبورگینی دسترسی داشته باشید. همچنین با خرید این اشتراک، بازیکنان می‌توانند امتیاز اولویت در دریافت توکن‌های ایردراپ، به‌علاوه‌ی ۱۰۰ میلیون سکه داخل بازی، ۱۰۰۰ چرخش (Spins) و یک استایل خاص برای آواتار خود دریافت کنند.

در ادامه شاید بپرسید چگونه برنده باید لامبورگینی را دریافت کند؟ پاسخ میم فای هوش از سر شما خواهد برد. این ایردراپ اعلام کرده است که برنده، خودرو را در شهر دبی تحویل می‌گیرد. اما با این تفاوت که تمامی هزینه‌های سفر به دبی و گرفتن خودرو، توسط تیم میم فای پرداخت می‌شود. یعنی علاوه‌بر لامبورگینی، یک سفر رایگان به دبی نیز برنده خواهید شد.

لامبورگینی جایزه ایردراپ میم فای

لامبورگینی جایزه ایردراپ میم فای

این قرعه‌کشی قرار است به صورت زنده در کانال یوتیوب و در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۶ مهرماه) و در ساعت ۱۵ به وقت UTC اعلام شود. بنابراین اگر تمایل به برنده شدن در این قرعه‌کشی را دارید، سریعا اشتراک پرمیوم آن را بخرید.

این بازی همچنین اعلام کرده است که در تاریخ ۹ اکتبر (۱۸ مهرماه) توکن‌های خود را به افراد واجد شرایط عرضه کرده و بازیکنان می‌توانند از آن پس، به خرید و فروش میم فای بپردازند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT