لیست شدن بیبی دوج در BingX

لیست شدن بیبی دوج در BingX

زمان مطالعه 2 دقیقه

صفحه رسمی توییتر بیبی دوج اعلام کرده است که دستاورد جدید دیگری برای این میم کوین محبوب اتفاق افتاده است. در 6 دسامبر، صرافی کریپتو BingX از این توکن سگ پشتیبانی می‌کند و به کاربرانش اجازه می‌دهد تا تجارت آن را شروع کنند. در این پست به بررسی لیست شدن بیبی دوج در BingX می پردازیم.

طبق پست وبلاگ منتشر شده توسط BingX، گفته شد که سکه میم، 8 دسامبر، در پلتفرم فهرست شده است. با این خبر قیمت میم سکه برای مدت کوتاهی افزایش یافت.

لیست شدن بیبی دوج در BingX

پلتفرم معاملات کریپتو اعلام کرده است که معاملات اسپات جفت ارز BabyDoge/USDT در 8 دسامبر فعال شده است و همچنین برداشت و سپرده این میم کوین آینده دار نیز برای کاربران در دسترس می باشد.

در اوایل سال جاری، بیبی دوج در چند صرافی رمز ارز دیگر از جمله Probit Global کره جنوبی، ONUS مستقر در ویتنام، CoinEx هنگ کنگ و غیره فهرست شد که کاربران خارج از ایران با ثبت نام در آنها برای خرید بیبی دوج می توانند اقدام کنند.

لیست شدن بیبی دوج در BingX

لیست شدن بیبی دوج در BingX

راه اندازی صرافی BingX در ایالات متحده و کانادا

همانطور که قبلا توسط U.Today پوشش داده شد، صرافی BingX با دفتر مرکزی خود در سنگاپور اخیرا مجوز فعالیت قانونی در ایالات متحده و کانادا را دریافت کرده است.

این یک نقطه عطف بزرگ برای پلتفرم بود زیرا به عنوان یک نهاد کاملاً تحت نظارت وارد بازار جهانی شد.

از طرفی لازم است بدانید که صرافی BingX هیچگونه محدودیتی برای ثبت نام و فعالیت کاربران ایرانی هنوز اعمال نکرده است و معامله گران ساکن ایران می توانند بدون فیلتر شکن و با ای پی ایران به راحتی نسبت به ثبت نام در این پلتفرم و معامله ارز بیبی دوج اقدام نمایند.

توکن سوزی یک کوادریلیونی بیبی دوج

همانطور که توسط U.Today پوشش داده شد، در 1 دسامبر، تیم توسعه دهنده BabyDoge یک کوادریلیون میم سکه را سوزاند. آنها کارمزد مبادله‌هایی به ارزش بیش از 1.1 میلیون دلار و بازخرید BabyDoge را 16 BNB انجام می‌دادند.

این نتیجه رای‌گیری بود، که طی آن، توکن سوزی در اواخر نوامبر توسط انجمن گسترده و فعال BabyDoge تایید شد.

این، تاکنون، تنها اولین مورد از یک سری حذف برنامه ریزی شده توکن به کیف پول های مرده توسط توسعه دهندگان بیبی دوج بود. با این حال، حتی تاریخ های تقریبی توکن سوزی بیبی دوج در آینده هنوز برنامه ریزی نشده است.

به نظر می‌رسد که قیمت میم کوین تمایلی به واکنش در هنگام سوختن‌های مشابه یا فهرست‌ شدن ندارد. در حال حاضر، در زمان انتشار، بیبی دوج با قیمت 0.00000000001098 دلار تغییر می‌کند، که کاهش متوسطی بیش از 1.81 درصد را نشان می‌دهد.

منبع: یوتودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت