مرکز هوش مصنوعی فروشگاه مایکروسافت

مرکز هوش مصنوعی فروشگاه مایکروسافت چیست؟

برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی می خواهید؟ بیشتر از Microsoft Store AI Hub نگاه نکنید. در اینجا چیزی است که آن را انجام می دهد. مرکز هوش مصنوعی فروشگاه مایکروسافت را در ادامه بیشتر بررسی کرده ایم.

فروشگاه مایکروسافت سهم خود را از بالا و پایین دارد، اما مایکروسافت ویژگی‌های هوش مصنوعی جدیدی را ارائه کرده است که بر تجربه کاربری شما تأثیر زیادی خواهد گذاشت. این ویژگی ها شامل یک هاب کاملاً جدید هوش مصنوعی، خلاصه بررسی و کلمات کلیدی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی و موارد دیگر است.

در مورد اینکه چرا مایکروسافت هوش مصنوعی را تطبیق می دهد و هدف اصلی AI Hub کاملاً جدید چیست، ادامه دهید.

هاب هوش مصنوعی در فروشگاه مایکروسافت چیست؟

AI Hub بخش اختصاصی فروشگاه مایکروسافت است که بهترین برنامه های هوش مصنوعی ساخته شده توسط جامعه توسعه دهندگان و مایکروسافت را به نمایش می گذارد.

مایکروسافت امیدوار است که این ویژگی بتواند کاربران را از طریق برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی در فروشگاه مایکروسافت شروع کند. این برنامه‌ها ایده‌هایی در مورد اینکه چگونه کاربران می‌توانند تجربیات هوش مصنوعی را با زندگی روزمره خود تطبیق دهند و خلاقیت خود را ابراز کنند، ارائه می‌دهند.

فروشگاه مایکروسافت هاست برنامه هایی مانند Luminar Neo و Lensa است که امکان ویرایش خلاقانه عکس مبتنی بر هوش مصنوعی را فراهم می کند. به طور مشابه، حتی می توانید با ابزارهای هوش مصنوعی مانند Kickresume رزومه بسازید.

چرا مایکروسافت هوش مصنوعی را در فروشگاه مایکروسافت ادغام می کند؟

هوش مصنوعی (AI) زندگی روزمره ما را همانطور که می شناسیم تغییر می دهد. مدل‌های قدرتمند هوش مصنوعی مانند OpenAI’s GPT4 تاکنون چندین کار مانند تولید متن، ترجمه، جستجوی وب و موارد دیگر را توسعه داده‌اند.

همه این تغییرات فرصتی برای استفاده از هوش مصنوعی برای ارائه محتوای دقیق، مرتبط و مختصر ایجاد کرده است. همچنین تلاش زیادی برای توسعه برنامه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که بهره‌وری، خلاقیت و عملکرد را افزایش می‌دهند، انجام می‌شود.

مایکروسافت به عنوان یک پیشرو در صنعت فناوری، همیشه در خط مقدم پذیرش فناوری هوش مصنوعی بوده است. جای تعجب نیست که آنها در حال برداشتن گام های مهمی برای انعطاف پذیرتر، بازتر و ارزشمندتر کردن فروشگاه مایکروسافت برای همه کاربران ویندوز هستند. به عنوان بخشی از این استراتژی، مایکروسافت چندین ویژگی جدید هوش مصنوعی را در فروشگاه مایکروسافت ادغام کرده است.

طبق گفته‌های Windows Blogs، فروشگاه مایکروسافت دیگر تنها مکانی برای دانلود برنامه‌ها نخواهد بود، بلکه هدف آن هدایت کاربران برای بهره‌وری بیشتر و دستیابی به وظایفشان به روشی بهتر است.

فروشگاه مایکروسافت یک ارتقاء هوش مصنوعی دریافت می کند

اکنون که مایکروسافت در حال ادغام ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی است، ما هیجان‌زده هستیم که ببینیم چگونه تجربه مایکروسافت استور برای کاربران ویندوز تغییر خواهد کرد. برای بهتر کردن اوضاع، ویندوز 11 همچنین یک دستیار هوش مصنوعی متمرکز به نام Windows Copilot دریافت می کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT