هویت خالق بیت‌کوین (BTC)

مستند جدید شبکه HBO : هویت خالق بیت‌کوین (BTC)

مستند جدید شبکه HBO که قرار است در تاریخ ۸ اکتبر پخش شود و هویت خالق بیت‌کوین (BTC) را افشا کند، بحث‌های زیادی را در دنیای ارز دیجیتال به‌پا کرده است.

حتی برخی افراد از این فرصت استفاده کرده‌اند تا با توکن‌های مرتبط با این موضوع، کسب درآمد کنند.

هویت خالق بیت‌کوین (BTC)

طبق گزارش‌ها، طی یک هفته گذشته، میم‌کوین‌های مرتبط با لن ساسامن (Len Sassaman)، کریپتوگراف معروفی که برخی گمان می‌کنند همان خالق بیت‌کوین، یعنی ساتوشی ناکاموتو است، به بازار عرضه شده‌اند. ارزش بازار این توکن‌های LEN که بر بستر شبکه‌های سولانا و اتریوم منتشر شده‌اند، اکنون به چند میلیون دلار می‌رسد.

در همین راستا، یک توکن LEN که چهار ماه پیش در شبکه سولانا ایجاد شده بود، طی هفته گذشته افزایش قیمت چشمگیری داشته و ارزش بازار آن به ۱.۶ میلیون دلار رسیده است.

برخی دیگر نیز از گربه ساسامن به نام “ساشا” الهام گرفته و توکن‌هایی با نام او ایجاد کرده‌اند که این توکن‌ها نیز طی هفته گذشته، ارزش بازاری بالغ بر ۵ میلیون دلار به دست آورده‌اند. در این میان، برخی از کاربران با همسر ساسامن تماس گرفته و از او برای اهدای توکن‌ها آدرس سولانا دریافت کرده‌اند.

هویت خالق بیت‌کوین (BTC)

هویت خالق بیت‌کوین (BTC)

میم‌کوین‌ها اغلب به‌عنوان بخشی از فرهنگ اینترنتی ایجاد می‌شوند و از قدرت جامعه و ماهیت طنزگونه برای افزایش ارزش خود بهره می‌برند. تمام افراد می‌توانند با هزینه کم توکن خود را ایجاد کرده و به سرعت آن را روی صرافی‌های غیرمتمرکز عرضه کنند.

برخی معتقدند که سرمایه‌گذاری روی میم‌کوین‌های مرتبط با ساسامن یا گربه‌های او می‌تواند فرصت سرمایه‌گذاری مناسبی باشد، به‌ویژه اگر مستند HBO در ۸ اکتبر او را به‌عنوان خالق بیت‌کوین معرفی کند.

در حال حاضر، در نظرسنجی پالی‌مارکت (Polymarket)، ساسامن با ۳۵ درصد بیشترین احتمال را برای معرفی شدن به‌عنوان ساتوشی ناکاموتو دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT