مشاغل حل آنلاین کپچا

مشاغل حل آنلاین کپچا: لیست 10 وب سایت قانونی

تقریباً همه در حال حاضر روزها به دنبال یافتن فرصت هایی برای یک منبع ثانویه درآمد هستند. مشاغل حل کپچا ساده ‌ترین راه را برای کسب درآمد کمی ارائه می‌دهند. کسانی که نمی توانند زمانی را برای انجام تمام تلاش خود در کار آنلاین پیدا کنند. ورود داده ها بهترین گزینه آنهاست. کپچا یک تست تایید در محاسبات است که برای تعیین اینکه کاربر یک انسان است یا یک ربات استفاده می شود. انواع مختلف کپچا شامل صدا، تصاویر، حروف، سه بعدی، حل ریاضی و غیره است. بسیاری از شرکت ها از این تست تایید در صفحات ثبت نام خود استفاده می کنند. بنابراین شرکت ها به افراد واقعی نیاز دارند تا کپچاهای خود را در مدت زمان محدودی حل کنند. اگر از تایپ کردن لذت می برید، خود کار می تواند سرگرم کننده باشد. در این پست به معرفی مشاغل حل آنلاین کپچا می پردازیم.

خرید با پی پال

مشاغل حل آنلاین کپچا

در اینجا برخی از سایت‌های شغلی ورود به کپچای قانونی و جزئیات پرداخت آنها آمده است:

سایت 2Captcha

2Captch یکی از محبوب ترین و قابل اعتمادترین سایت های کپچا است. کاربران می توانند از طریق رایانه و حتی تلفن هوشمند شروع به کار بر روی آن کنند. شما به سادگی باید خود را در وب سایت آنها ثبت نام کنید و پس از انجام این کار، یک دوره آموزشی کوتاه را طی خواهید کرد. این آموزش اساساً شما را راهنمایی می کند که چگونه انواع مختلف کپچا را در مدت زمان کوتاهی حل کنید. هنگامی که آموزش شما کامل شد، می توانید شروع به کار بر روی هر کپچای موجود کنید.

 

جزئیات پرداخت

کاربران می توانند برای هر 1000 کپچای حل شده بین 0.25 تا 0.60 دلار درآمد کسب کنند. کاربران همچنین می توانند از طریق برنامه ارجاع وب سایت درآمد کسب کنند، جایی که برای هر شخصی که از طریق پیوند ارجاع خود ثبت نام می کند، 10 درصد کمیسیون دریافت می کنند. 2Captcha گزینه های پرداخت مختلفی دارد که عبارتند از: WebMoney، Payza، AdvCash، PerfectMoney، Uphold.com، Coinbase.com و Bitcoin. جایی که حداقل برداشت بستگی به سیستم پرداختی دارد که انتخاب کرده اید. پرداخت در 3-5 روز پردازش می شود. برای ثبت نام در 2Captcha اینجا را کلیک کنید.

سایت Kolotibablo

Kolotibablo یک وب سایت کپچا با رتبه برتر جهانی است. با رابط کاربری آسان خود، گزینه خوبی برای مبتدیان است. این شرکت از یک سیستم رتبه بندی برای پرداخت حقوق کارگران خود استفاده می کند، بنابراین مبلغ مشخصی به همه پرداخت نمی شود. این وب سایت مبلغ بیشتری را به کارگرانی که رتبه های بالاتری دارند پرداخت می کند. بنابراین هر چه کارآمدتر کار کنید، حقوق بیشتری دریافت می کنید.

جزئیات پرداخت

کاربران در هر 1000 کپچای حل شده تا 1 دلار درآمد دارند. Kolotibablo از PayPal، WebMoney، Payza، Yandex Money و Bitcoin به عنوان گزینه های پرداخت استفاده می کند. حداقل پرداخت 1 دلار است. برای ثبت نام در Kolotibablo اینجا را کلیک کنید.

سایت VirtualBee

VirtualBee یکی دیگر از شرکت های شناخته شده برای کارهای ورود داده و ورود کپچا است. کاربران خود را در وب سایت به عنوان کلید نویس ثبت می کنند. هنگامی که درخواست شما پذیرفته شد، شما به سادگی باید وارد شوید و شروع به کار کنید. در اینجا گزینه هایی برای انتخاب نوع کاری که می خواهید انجام دهید خواهید داشت. می توانید داده های الفبایی یا عددی را انتخاب کنید.

جزئیات پرداخت

این شرکت برای هر 1000 ضربه کلید حدود 0.30 تا 0.50 دلار به کلیدهای خود پرداخت می کند. با این حال نرخ دستمزد متناسب با کیفیت کار متفاوت است. VirtualBee به کاربران خود از طریق چک یا واریز مستقیم پرداخت می کند. حداقل پرداخت مشخص نیست. برای ثبت نام در VirtualBee اینجا را کلیک کنید.

مشاغل حل آنلاین کپچا در سایت CaptchaTypers

CaptchaTypers یکی دیگر از وب سایت های پردرآمد است. کاربران ابتدا باید خود را با کلیک بر روی ثبت نام کاربر جدید ثبت نام کنند. با این کار شناسه مدیریت شما ایجاد می شود. پس از انجام این کار، باید شناسه کارگر خود را ایجاد کنید. شناسه سرپرست برای تنظیم جزئیات پرداخت و ردیابی درآمد ایجاد شده است، جایی که به عنوان شناسه کارگر برای شروع کار بر روی کپچاها استفاده می شود.

جزئیات پرداخت

این وب سایت به ازای 1000 کپچای حل شده 0.70 تا 1.20 دلار به کارگران خود پرداخت می کند. تا کنون این وب سایت بالاترین نرخ پرداخت را برای کارگران خود دارد. CaptchaTypers از Payza، WebMoney، Perfect Money، Neteller و Solid Trust Pay برای پرداخت حقوق کارگران خود استفاده می کند. حداقل پرداخت 2 دلار و 5 دلار برای گزینه های پرداخت مختلف است. آنها همچنین مستقیماً به بانک های هند و ویتنام پرداخت می کنند. برای ثبت نام در CaptchaTypers اینجا را کلیک کنید.

سایت ProTypers

ProTypers که به عنوان MegaTypers نیز شناخته می شود، یک وب سایت برتر برای مشاغل ورود اطلاعات است. این وب سایت به خاطر کارهای تایپ کپچا معروف است. کاربران می توانند تا زمانی که بخواهند روی آن کار کنند و یک برنامه زمانی انعطاف پذیر داشته باشند. با این حال یک شکار وجود دارد؛ کاربران باید ظرف 15 ثانیه و یا دیرتر از آن کپچا را وارد کنند و شما اخراج خواهید شد و اگر تعداد زیادی کپچا را اشتباه وارد کنید، اخراج خواهید شد. اگر در 24 ساعت 10 بار اخراج شوید اکانت شما مسدود خواهد شد.

جزئیات پرداخت

Protypers به ازای هر 1000 کپچای حل شده 0.40 تا 1.25 دلار به کاربرانش پرداخت می کند. آنها از طریق PayPal، Payza، Western Union، WebMoney، Perfect Money، Bitcoin و چک به کاربران خود پرداخت می کنند. حداقل پرداخت 3 دلار است. برای ثبت نام در ProTypers اینجا را کلیک کنید.

سایت PixProfit

PixProfit وب سایت دیگری برای تهیه لیست مشاغل حل مشروع Captcha است. کاربران باید خود را در وب سایت ثبت کنند. هنگام پر کردن فرم ، کاربران می توانند در یا بدون کد دعوت ثبت نام کنند. تنها تفاوتی که یک کد دعوت ایجاد می کند این است که در ابتدا پرداخت کمتر خواهد بود. اما پس از تکمیل 1000 کاپتر ، بسته به کیفیت کار افزایش می یابد.

جزئیات پرداخت

PixProfit برای هر 1000 CAPTCHAS حل شده ، بین کاربران خود بین 0.60 تا 1.50 دلار پرداخت می کند. این شرکت از طریق PayPal ، LibertyReserve ، WebMoney و Perfect Polles پرداخت می کند. حداقل پرداخت برای کلیه دروازه های پرداخت 3 دلار است. آنها همچنین یک برنامه ارجاع دارند که از آنجا کاربران 10 ٪ کمیسیون از برنامه وابسته خود کسب می کنند. برای ثبت نام در PixProfit اینجا را کلیک کنید.

مشاغل حل آنلاین کپچا سایت QlinkGroup

QlinkGroup همچنین مشاغل ورود Captcha را فراهم می کند. برای شروع کار روی آن ، ابتدا باید خود را در وب سایت خود ثبت کنید. پس از ثبت نام ، شما باید یک تست ورود کوتاه انجام دهید و پس از گذراندن ، می توانید کار را شروع کنید. مهم است که بخاطر بسپاریم که هر کاپچا باید در 15 ثانیه حل شود. اگر کاربران نتوانند کد CAPTCHA را در 15 ثانیه تکمیل کنند ، می توانید به حالت تعلیق درآید.

جزئیات پرداخت

این وب سایت به ازای هر 1000 CAPTCHA 0.60 دلار به کاربران خود پرداخت می کند. QlinkGroup از PayPal و PerfectMoney به عنوان دروازه پرداخت استفاده می کند. SSers به صورت هفتگی پرداخت می شود. برای ثبت نام در QlinkGroup اینجا را کلیک کنید.

سایت Freelancer

فریلنسر پورتال برای کارگران مستقل و کارفرمایان در سراسر جهان است. در میان یافتن مشاغل دیگر ، مشاغل ورود Captcha نیز در آنجا ارسال شده است. کاربران پس از ثبت نام ، باید مجموعه مهارت مورد نظر خود را برای درخواست شغل انتخاب کنند. پس از اتمام این کار ، می توانید مشاغل مربوط به زمینه خود را جستجو کنید.

جزئیات پرداخت

هیچ نرخ مشخصی برای آنچه وب سایت به کارگران خود برای ورودی های Captcha می پردازد وجود ندارد. از آنجا که این یک درگاه مستقل است ، کارفرمایان در مورد نرخ تصمیم می گیرند و از مشتری به مشتری دیگر متفاوت است. فریلنسر کارگران خود را از طریق PayPal ، Skill ، Payoneer ، Express و انتقال سیم بین المللی می پردازد. حداقل پرداخت برای کلیه دروازه های پرداخت 30 دلار است. برای ثبت نام در Freelancer اینجا را کلیک کنید.

سایت MegaTypers

Megatypers یک قابل اعتماد و یکی از قدیمی ترین سایت های کار Captcha است. پس از ثبت نام در وب سایت ، می توانید کار را شروع کنید. مهم است که به یاد داشته باشید که از قوانین تعیین شده توسط آنها پیروی کنید ، زیرا شرکت بسیار سختگیرانه است. پیروی از قوانین منجر به تعلیق خواهد شد. نکته مهم دیگر که باید به خاطر بسپارید این است که کاربران باید 15 ثانیه Captcha را حل کنند. این محدودیت زمانی است.

جزئیات پرداخت

Megatypers برای 1000 CAPTCHAS حل شده 1.50 دلار به کارگران خود پرداخت می کند. نرخ آنها همچنین به زمان روز بستگی دارد ، در یک زمان خاص نرخ آنها زیاد و گاهی پایین آن است. پیش بینی نرخ ها پس از شروع کار روی آن آسان تر است. این وب سایت ها کارگران خود را از طریق PayPal ، Perfectmoney ، Payza ، Western Union ، Webmoney و Bitcoin می پردازند. حداقل پول نقد 3 دلار است. برای ثبت نام در Megatypers اینجا را کلیک کنید.

مشاغل حل آنلاین کپچا سایت ShortTask

Shorttask یکی دیگر از پرتال های مستقل برای کارفرمایان و فریلنسرها است. این وب سایت یک وب سایت میکرو تسک است و فقط کارهای کوتاه ارائه می دهد. این وب سایت Alternate Crowdflower است که همچنین سایت میکرو انجام می شود. Freelancers AKA Solvers ، برای شروع کار ، باید خود را ثبت کنند. حل کننده ها می توانند وظایف مربوط به ورود Captcha را جستجو کرده و بلافاصله برای آنها درخواست کنند.

جزئیات پرداخت

مشخص نیست که این شرکت حل کننده های خود را برای مشاغل ورود Captcha می پردازد. این امر به این دلیل است که کارفرمایان نرخ را تعیین می کنند ، بنابراین در معرض تغییر است. Shorttask از PayPal برای انتقال پرداخت به حل کننده های خود استفاده می کند. حداقل مبلغی که می توانید برداشت کنید 10 دلار است.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT