بات تلگرامی بلوم Blum

معرفی بات تلگرامی بلوم Blum

زمان مطالعه 3 دقیقه

بلوم Blum یک پلتفرم معاملاتی ترکیبی است که طیف وسیعی از گزینه‌های معاملات را ارائه می‌دهد. درواقع بلوم یک صرافی است که بر بستر تلگرام قرار دارد. در بلوم با کلیک روی دکمه Farm شروع به کسب امتیاز خواهید کرد. علاوه بر آن می‌توانید هر هشت ساعت برای دریافت امتیازهای خود مراجعه کنید و آن‌ها را جمع‌آوری نمایید. بلوم حالا با بیش از ده میلیون کاربر، از پروژه‌های معتبر تلگرام به‌شمار می‌رود و به‌نظر می‌رسد آینده روشنی درانتظار آن باشد. در این پست به بررسی بات تلگرامی بلوم Blum می پردازیم.

تعامل با جامعه:

بلوم بر شفافیت و مشارکت جامعه تأکید دارد و محیطی باز و جذاب را برای همه کاربران تضمین می‌کند. این پلتفرم برای آگاه‌سازی کاربران، جلسات پرسش و پاسخ زنده، آموزش‌های کاربری و پست‌های وبلاگی را ارائه می‌کند. معرفی منظم کارهای جدید و چالش‌ها باعث فعال نگه داشتن جامعه می‌شود. بلوم Blum همچنین با پاداش‌های مربوط به انجام تسک‌ها و برنامه‌ معرفین، مشارکت را تشویق می‌کند. در واقع بلوم هم مانند سایر بازی‌ها با معرفی بازی به دوستانتان به شما پاداش می‌دهد و اطمینان حاصل می‌کند که کاربران درگیر و به اکوسیستم متصل باقی می‌مانند.

امنیت و دسترسی در بلوم Blum:

بلوم از کیف پول‌های محاسبه چندجانبه (MPC) استفاده می‌کند. همچنین امکان اتصال به کیف پول‌های موجود مانند Trust Wallet و MetaMask را فراهم می‌کند که باعث افزایش امنیت و کنترل کاربر می‌شود. این پلتفرم از بیش از ۳۰ شبکه بلاکچین پشتیبانی می‌کند که دسترسی گسترده به ارزهای دیجیتال مختلف را تضمین خواهند کرد. ترکیب نوآورانه ویژگی‌های معاملات متمرکز و غیرمتمرکز در بلوم، همراه با تلگرام، آن را به یک پلتفرم امیدوارکننده برای معامله‌گران جدید و باتجربه رمز ارزها تبدیل کرده است. انتظار می‌رود بلوم تا پایان سال ۲۰۲۴ در نسخه‌های موبایل و وب، قابلیت‌های خود را گسترش دهد.

بات تلگرامی بلوم Blum

بات تلگرامی بلوم Blum

نحوه جمع‌آوری امتیاز بلوم:

می‌توانید با Farm، انجام تسک‌ها و دعوت از دوستان، امتیاز بلوم کسب کنید. امتیازها ممکن است در آینده برای دریافت بوسترها و سایر پاداش‌ها قابل بازخرید باشند. از امتیازهای بلوم Blum می‌توان در داخل برنامه برای دریافت پاداش‌های مختلف استفاده کرد. در حال حاضر، امتیازها در اکوسیستم بلوم استفاده می‌شود. به‌روزرسانی‌های بعدی ممکن است امکان معامله یا تبدیل امتیاز به سایر پاداش‌ها را فراهم کند.

آموزش اجرای بلوم Blum

ربات تلگرام بازی و صرافی بلوم را از طریق ‌سایت رسمی آن اجرا کنید. پس از این کار هم پیغامی می‌بینید که از ثبت‌نام موفقیت‌آمیز شما در لیست سفید خبر می‌دهد. حالا فقط کافیست که دکمه شروع را بزنید. توجه داشته باشید این بازی تفاوت‌هایی با سایر بازی‌های مبتنی بر بستر تلگرام دارد. شما در بلوم نمی‌توانید به‌صورت مداوم بازی کنید و امتیاز به‌دست بیاورید. در ابتدا باید امتیاز لازم برای ورود به بازی را کسب کنید تا در نهایت بتوانید وارد بازی شوید. اگر طی هفت روز بدون وقفه در بازی اولیه شرکت کنید؛ به بازی اصلی راه پیدا خواهید کرد.

بات تلگرامی بلوم Blum

بات تلگرامی بلوم Blum

در نهایت

بلوم Blum قرار است که یک صرافی غیر متمرکز باشد که مانند بسیاری از پروژه‌های جدید در بستر تلگرام فعالیت می‌کند. به همین دلیل هم ممکن است بلوم بتواند موفقیت سایر پروژه‌ها را به‌دست بیاورد.

امتیاز 1/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT