میم کوین نیرو (Neiro)

معرفی میم کوین نیرو (Neiro)

زمان مطالعه 2 دقیقه

میم کوین نیرو (Neiro)، یکی از جدیدترین میم‌کوین‌های اتریوم، اخیراً به شدت مورد توجه قرار گرفته و طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت بیش از ۱۶۰ درصدی را تجربه کرده است. ارزش بازار این میم‌کوین در پی این افزایش قیمت، به بالای ۱۲۰ میلیون دلار رسیده است.

میم کوین نیرو (Neiro)

شایان ذکر است که نیرو تنها ۴۸ ساعت پیش راه‌اندازی شده و همزمان توکن‌های دیگری هم با این نام روی بلاکچین سولانا و سایر بلاکچین‌ها به وجود آمده‌اند. این امر باعث افزایش هیجانات و رشد نزدیک به ۸۰۰ درصدی قیمت این توکن طی تنها ۲ روز شده است.

یکی از دلایل افزایش هیجانات پیرامون این توکن، به محبوبیت شدید میم‌کوین دوج‌کوین (DOGE) نسبت داده می‌شود؛ زیرا نیرو، نام سگ جدیدی است که توسط آتسوکو ساتو، صاحب اصلی کابوسو (سگ نژاد شیبا اینویی که نماد و الهام‌بخش دوج‌کوین بود)، به سرپرستی گرفته شده است.

میم کوین نیرو (Neiro)

میم کوین نیرو (Neiro)

رشد انفجاری این توکن یک فرصت استثنایی برای معامله‌گرانی بوده که خیلی زود برای خرید آن اقدام کرده‌اند. با این حال، چالشی که در این مدت برای سرمایه‌گذاران وجود داشته، شناخت میم‌کوین واقعی نیرو و دوری از پروژه‌های کلاهبرداری بوده است.

یکی از تحلیلگران به نام واز (Wazz) هشدار داده که میم‌کوین نیرو مبتنی بر اتریوم ممکن است یک کلاهبرداری هانی‌پات (honeypot) باشد.

این هشدار حتی در صورت عدم صحت، می‌تواند حجم سرمایه‌گذاری‌ها را کاهش دهد. در همین راستا، گزارش‌ها حاکی از آنند که طی ۲۴ ساعت گذشته، حجم معاملات این رمزارز حدود ۲۲ میلیون دلار کاهش یافته است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT