مهمترین رویدادهای ارزهای دیجیتال

مهمترین رویدادهای ارزهای دیجیتال این هفته

زمان مطالعه 2 دقیقه

در هفته آینده بسیاری از داده‌های بازار کار آمریکا منتشر می‌شود و می‌تواند روی قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال تاثیر بگذارد. در این پست به بررسی مهمترین رویدادهای ارزهای دیجیتال این هفته می پردازیم.

مهمترین رویدادهای ارزهای دیجیتال این هفته

بسیاری از ارزهای دیجیتال به رهبری بیت‌ کوین در هفته قبل رشد کردند. با این حال داده‌های اقتصادی مهمی در این هفته اعلام می‌شود و می‌تواند روی بیت کوین و کل بازار تاثیر بگذارد.

برای مثال روز دوشنبه ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) جروم پاول، رییس فدرال رزرو، ساعت ۲۱:۲۵ به وقت تهران سخنرانی می‌کند. روز بعد هم داده‌های مربوط فرصت‌هی شغلی آمریکا (JOLTs) ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران منتشر شده‌ و احتمالاً روی بیت کوین تاثیر می‌گذارد.

مهمترین رویدادهای ارزهای دیجیتال

چهارشنبه ۲ اکتبر (۱۱ مهر) نیز شاخص تغییرات اشتغال بخش خصوصی و غیر کشاورزی ADP ساعت ۱۵:۴۵ به وقت تهران منتشر می‌گردد. در نهایت روز پنجشنبه ۳ اکتبر (۱۲ مهر) آمار اولیه تعداد مدعیان بیمه بیکاری آمریکا ساعت ۱۶ به وقت تهران منتشر می‌شود.

مهمترین رویدادهای ارزهای دیجیتال

با این حال داده‌های اقتصادی آمریکا در روز جمعه هم ادامه دارد. به عبارت دقیق‌تر ساعت ۱۶ به وقت تهران داده‌های مربوط به نرخ بیکاری، حقوق و دستمزد بخش غیر کشاورزی ایالات متحده و میانگین درآمد ساعتی ماهانه ایالات متحده منتشر می‌شود. شایان ذکر است که قیمت بیت کوین در زمان نگارش این مطلب در نزدیکی محدوده ۶۵٬۰۰۰ دلار قرار داشته‌ است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT