نقد درآمد از سایت g2g

نقد درآمد از سایت g2g | کسب درآمد از g2g

یکی از جذاب ترین و رایج ترین سرگرمی ها در کل جهان و برای هر رده سنی بازی یا گیم است. علاوه بر سرگرمی، بسیاری از طریق بازی کردن درآمد دلاری کسب می کنند. هر سال وقت و هزینه های قابل توجهی برای ارائه بازی های مختلف و خدمات آنها توسط شرکت های بین المللی صورت می گیرد. در کنار این شرکت ها که در زمینه ساخت بازی و ارائه گجت های آنها فعالیت می کنند، شرکت ها و سایت هایی نیز وجود دارند که ارتباط میان گیمر ها و امکان خرید و فروش اکانت بازی و امکان کسب درآمد ارزی از بازی ها را فراهم می سازند. برای نقد درآمد از سایت g2g می توایند از لینک زیر ثبت درخواست نمایید:

کسب درآمد از g2g

همچنین برای اطلاعات بیشتر در زمینه نقد درآمد و همچنین نرخ خرید هر دلار پی پال می توانید با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

نقد درآمد از سایت g2g

سایت g2g یا Gamer to Gamer Marketplace در سال 2013 توسط Ken Chee راه اندازی شد. این پورتال با هدف فراهم کردن یک محیط امن برای گیمر ها و بازیکنان بازی های مختلف ایجاد شد تا در آن بتوانند اکانت و چیزهایی که در بازی به آن نیاز دارند را با گیمر های دیگر مبادله کنند.

پس از پیاده سازی ایده هیجان انگیز و چالش برانگیز کن چی، موسس سایت، امروزه G2G یک فروشگاه بزرگ است که به صورت تخصصی برای گیمرها طراحی شده است. این سایت از سال 2013 تا کنون توانسته است به جایگاه قابل توجهی در سطح جهانی دست پیدا کند. گیمرها و بازیکنان بازی های مختلف در سراسر دنیا می توانند از این سایت برای تبادل نظر، خرید و فروش بازی و خدمات پیرامون آن استفاده کنند.

نقد درآمد از سایت g2g

نقد درآمد از سایت g2g

با این حال دید گسترده ی موسس g2g.com به همینجا ختم نمی شود. این سایت هدف تبدیل شدن به یک نیروی جهانی در بازی را دنبال می کند و تلاش می کند تا به این هدف نزدیک شود. با بیش از 200 روش پرداخت در 22 ارز مختلف درب این بازار جهانی برای گیمر های مختلف در سراسر جهان کاملاً باز است. این باعث می شود تا G2G مزایای رقابتی در بسیاری از پورتال های تجارت الکترونیک موجود در صنعت را بدست آورد. این سایت در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و یوتیوب فعال است توانسته مخاطبین زیادی را جذب کند. ویژگی های g2g سبب پیشرفت فوق العاده آن شده است و گیمر ها به راحتی می توانند با فعالیت در آن درآمد کسب کنند.

خدمات سایت g2g

می توان گفت که g2g در واقع یک نوع eBay مختص گیمر ها است. برخی از محصولات و خدمات ارائه شده در g2g.com عبارتند از:

  •  فروش طلاهای (Golds) درون بازی
  • خرید و فروش آیتم های ارائه شده در درون بازی های متفاوت
  • خرید و فروش اکانت بازی
  • خرید خدمات تقویت کننده و افزایش قدرت بازیکن برای بازی های مختلف
  • پوشش دهی پرداخت جهانی به خریداران و فروشندگان با بیش از 200 روش در 22 ارز مختلف
  • خرید و فروش ارز های مجازی درون برنامه ای
  • ارائه ی کارت های بازی
  • خدمات موارد مورد نیاز برای بازی هایی نظیر ArcheAge, Aion, FIFA 16, Final Fantasy XIV, League of Legends, Clash of Clans, Guild Wars 2, Star Wars

امتیاز 5/5 - از 22 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT