پازل داگز

پازل داگز چیست

ربات تلگرامی داگز، پس از گذشت مدت زمانی از ایردراپ خود، برای فعال‌سازی مجدد کاربران، یک بازی گروهی جدید ارائه کرده است. در این بازی، کلید بازیابی یک کیف پول حاوی ۱۳ میلیون توکن DOGS پنهان شده که کاربران باید از طریق بررسی پست‌های داگز در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و توییتر و کاوش در تصاویر، آن را پیدا کنند. جایزه این رقابت به فرد یا گروهی می‌رسد که نخستین بار موفق به دسترسی به این کیف پول شود. در ادامه به بررسی پازل داگز جزئیات می پردازیم.

پازل داگز

این چالش با عنوان پازل داگز، Dogs Puzzle یا DOGS Treasure Hunt طراحی شده و هدف اصلی آن جذب و فعال‌سازی مجدد کاربران ربات داگز و جلب توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی این پروژه است. طراحی این بازی به گونه‌ای است که ۲۴ کلمه کلید بازیابی کیف پول واقعی با محتوای ۱۳ میلیون توکن داگز (تقریباً معادل ۵۰۰ میلیون تومان با نرخ فعلی) مخفی شده و کاربران باید روزانه و با کمک تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی داگز منتشر می‌شود، این کلمات را حدس بزنند.

به‌عنوان مثال، تاکنون سه تصویر در صفحات اجتماعی داگز منتشر شده که در یکی از آنها اسامی چند شهر جهانی درج شده است؛ بنابراین احتمال دارد که کلمه روز اول نام یکی از این شهرها باشد. داگز اعلام کرده که امکان بررسی صحت حدس‌ها در حال حاضر وجود ندارد، اما به زودی رباتی را برای تأیید پاسخ‌ها ارائه خواهد داد که کار را برای کاربران ساده‌تر می‌کند.

پازل داگز

پازل داگز

روش شرکت در پازل داگز برای شرکت در بازی نیازی به ثبت کلمات در جایی مانند شبکه‌های اجتماعی داگز نیست؛ تنها کافی است که با مشاهده تصاویر، حدس بزنید کدام کلمه ممکن است یکی از ۲۴ کلمه رمز کیف پول باشد. برنده اصلی کسی خواهد بود که زودتر از همه، تمام کلمات را درست حدس بزند، به کیف پول وارد شود و دارایی‌ها را برداشت کند. به دلیل تعداد زیاد شرکت‌کنندگان، شانس بردن فردی محدود است، اما این بازی می‌تواند تجربه‌ای سرگرم‌کننده باشد. تیم داگز پیشنهاد کرده که کاربران به صورت گروهی در این چالش شرکت کنند تا شانس موفقیت خود را بالا برده و در نهایت جایزه را بین اعضای گروه تقسیم کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT