مهندس یادگیری ماشین

چگونه یک مهندس یادگیری ماشین شویم: راهنمای مبتدی

آیا می خواهید یک مهندس یادگیری ماشین شوید؟ در اینجا راهنمای نهایی است که به شما کمک می کند تا شغل ML را دنبال کنید و در این صنعت شغلی پیدا کنید.

یادگیری ماشینی جزء حیاتی سیستم های هوش مصنوعی است که امروزه هوش مصنوعی با آن کارآمدتر است. بسیاری از شرکت‌های بزرگ از یادگیری ماشینی برای پیش‌بینی نتایج در کسب‌وکارشان، توسعه محصولات جدید و بهبودیافته و خودکارسازی فرآیندها استفاده می‌کنند.

نقد کردن درآمد ارزی

بنابراین، شرکت‌هایی که راه‌حل‌های هوش مصنوعی را به کار می‌گیرند، به مهندسان یادگیری ماشین نیاز دارند تا از این سیستم‌ها حداکثر استفاده را ببرند. بنابراین، چگونه می توان یک حرفه ای را در این زمینه هیجان انگیز شروع کرد؟ در اینجا نحوه تبدیل شدن به یک مهندس یادگیری ماشین آمده است.

مهندسان یادگیری ماشین چه کسانی هستند و چه کاری انجام می دهند؟

یک مهندس یادگیری ماشین یک متخصص فناوری اطلاعات است که الگوریتم‌هایی را توسعه می‌دهد که سیستم‌های هوش مصنوعی را قادر می‌سازد از داده‌های ورودی یاد بگیرند و با استفاده از داده‌ها به صورت خودکار پیش‌بینی کنند. مهندسان یادگیری ماشین در کنار دانشمندان داده کار می کنند تا داده ها را به اطلاعات قابل اجرا (الگوریتم) برای سیستم های هوش مصنوعی تبدیل کنند.

در یک محیط سازمانی، مسئولیت نهایی مهندسین یادگیری ماشین طراحی و پیاده‌سازی مدل‌های یادگیری ماشینی و بهبود مدل‌های موجود است. آنها مقادیر زیادی از داده ها را تجزیه و تحلیل و سازماندهی می کنند، کیفیت داده ها را تأیید می کنند، مجموعه داده ها و روش های نمایش مناسب را انتخاب می کنند و داده ها را به الگوریتم های یادگیری ماشین تبدیل می کنند.

علاوه بر این، مهندسان یادگیری ماشین سیستم‌های مختلف را طراحی و آزمایش می‌کنند، الگوریتم‌ها و ابزارهای یادگیری ماشین را تحقیق و پیاده‌سازی می‌کنند و آموزش و بازآموزی سیستم‌ها را اجرا می‌کنند. علاوه بر این، آنها کتابخانه‌های ML را گسترش داده و برنامه‌های یادگیری ماشینی را با توجه به نیازهای مشتری توسعه می‌دهند.

چگونه یک مهندس یادگیری ماشین شویم

مانند هر حرفه دیگری، قبل از تبدیل شدن به یک مهندس یادگیری ماشین، باید معیارهای خاصی را رعایت کنید. با عزم محض، می توانید به یک مهندس پرطرفدار یادگیری ماشین تبدیل شوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این مراحل را دنبال کنید.

1.کدنویسی با پایتون را یاد بگیرید

یادگیری ماشینی شامل مقدار زیادی برنامه نویسی است. بنابراین، شما باید به زبان های برنامه نویسی اصلی مانند پایتون، سی پلاس پلاس و جاوا مسلط باشید. با این حال، می توانید با یک زبان برنامه نویسی شروع کنید، بنابراین مغز خود را از اصطلاحات تخصصی دور نگه دارید. پایتون یک زبان برنامه نویسی نسبتاً آسان برای شروع است.

علاوه بر این، الگوریتم‌های یادگیری ماشینی باید برای توسعه سیستم‌های یادگیری ماشین، مانند الگوریتم‌های یادگیری عمیق، استفاده شود. از این رو، پیشینه خوب در الگوریتم های یادگیری ماشین به شما به عنوان یک مهندس یادگیری ماشین کمک می کند.

2.دروس علم داده و مهندسی نرم افزار را بگذرانید

مانند هر حرفه فناوری دیگری، برای تبدیل شدن به یک مهندس یادگیری ماشین، باید نکات فنی شغل و مهارت های فنی مورد نیاز را بیاموزید. بنابراین، شما باید یک پیشینه تحصیلی قوی داشته باشید.

از آنجایی که مهندسان یادگیری ماشین معمولاً با داده ها و برنامه های نرم افزاری کار می کنند، مدرک مهندسی نرم افزار یا علوم داده مکانی عالی برای شروع است. علاوه بر این، مهندسان یادگیری ماشین باید مهارت های ریاضی و آماری پیشرفته ای داشته باشند زیرا به آنها کمک می کند داده ها را تجزیه و تحلیل کنند و الگوریتم های یادگیری ماشین را توسعه دهند و نیاز به مدرک دانشگاهی را تکرار کنند.

علاوه بر این، می‌توانید دوره‌های آنلاین یادگیری ماشین را بگذرانید تا دانش خاصی در این زمینه کسب کنید. در اینجا برخی از بهترین دوره های آنلاین در مورد یادگیری ماشینی وجود دارد که می توانید با آنها شروع کنید:

  • Introduction to Machine Learning for Data Science – Udemy
  • Supervised Machine Learning: Regression and Classification – Coursera
  • Data Science Professional Certificate Program – IBM
  • Neural Networks and Deep Learning – Coursera
  • Machine Learning A-Z™: Hands-on Python & R in Data Science – Udemy

3. در بوت کمپ ثبت نام کنید و روی پروژه های دنیای واقعی کار کنید

بوت کمپ ها یک راه عالی برای به دست آوردن سریع تجربه عملی در یک زمینه هستند. با ثبت نام در بوت کمپ ها، می توانید روی پروژه هایی کار کنید که به شما امکان می دهد تجربه میدانی ایجاد کنید، که برای کارفرمایان اهمیت فوق العاده ای دارد.

علاوه بر این، بوت کمپ‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند، زیرا به شما کمک می‌کنند تا مهارت‌ها و دانش فنی مورد نیاز را یاد بگیرید و همزمان تجربه عملی کسب کنید. علاوه بر این، یک بوت کمپ یک راه عالی برای ایجاد یک نمونه کار خوب است.

به همین ترتیب، می‌توانید پروژه‌های شخصی را انجام دهید و راه‌حل‌های یادگیری ماشینی را برای موقعیت‌های واقعی توسعه دهید. در اینجا چند ایده پروژه یادگیری ماشین برای مبتدیان آورده شده است. در اینجا برخی از بهترین بوت کمپ ها برای تقویت درک شما از مفاهیم و شیوه های یادگیری ماشین ضروری است.

  • Data Science & Machine Learning Bootcamp – Udemy
  • Software Engineering Immersive Program- Codesmith
  • Data Science Bootcamp – Metis
  • Machine Learning Bootcamp – Springboard
  • Machine Learning on Google Cloud Specialization – Google Cloud

4. گواهینامه های حرفه ای دریافت کنید

دریافت گواهینامه های حرفه ای راهی عالی برای ارتقای شغل شما به عنوان یک مهندس یادگیری ماشین است. علاوه بر این، زمانی که دارای گواهینامه از موسسات پیشرو هستید، برای شرکت های برتر آسان تر است که شما را برای شغل در نظر بگیرند، زیرا این نشان دهنده سابقه فنی و شایستگی شما در این زمینه است.

بنابراین با کسب گواهینامه های حرفه ای ارزش خود را در صنعت افزایش دهید. زمانی که برنامه صدور گواهینامه، آموزش، یا آزمون حرفه ای سازماندهی شده در این زمینه را تکمیل می کنید، می توانید گواهینامه های حرفه ای دریافت کنید. برای تبدیل شدن به یک حرفه ای معتبر یادگیری ماشینی، به این برنامه ها نگاه کنید.

  • AWS Certified Machine Learning – Specialty
  • Professional Machine Learning Engineer – Google Cloud
  • Microsoft Certified: Azure AI Engineer Associate

5. به انجمن های حرفه ای بپیوندید و شبکه خود را بسازید

مهندسان یادگیری ماشین در تیم هایی متشکل از دانشمندان داده، مهندسان نرم افزار و سایر متخصصان فناوری کار می کنند. از این رو، شبکه سازی با سایر متخصصان در صنعت برای موفقیت شما به عنوان یک مهندس یادگیری ماشین بسیار مهم است.

مزایای پیوستن به یک انجمن حرفه ای و شبکه سازی در صنعت بسیار گسترده است. برای اولین بار، به شما کمک می کند تا از آخرین روندهای صنعت به روز بمانید و فرصت های توسعه شغلی را پیدا کنید. بنابراین، مجموعه‌ای از متخصصان این صنعت را برای پیوستن و شبکه‌سازی پیدا کنید.

LinkedIn، MeetUp و Jobcase مکان‌های عالی برای جستجوی این ارتباطات هستند. ایجاد روابط حرفه‌ای بر روی پلتفرمی مانند لینکدین بسیار ساده است، اگرچه استفاده از این ویژگی‌های لینکدین می‌تواند به رشد سریع‌تر حضور شما کمک کند.

6. برای نقش های مهندسی یادگیری ماشین درخواست دهید

آخرین گام برای تبدیل شدن به یک مهندس یادگیری ماشین، ایجاد مشاغل یادگیری ماشینی است. و برای رسیدن به این هدف، باید یک رزومه فنی ایجاد کنید که تجربیات میدانی خود را برجسته کند یا یک نمونه کار جذاب را به نمایش بگذارید. نوشتن یک رزومه می تواند طاقت فرسا باشد، اما این راهنمای نحوه نوشتن رزومه فنی کار را برای شما آسان تر می کند.

به عنوان یک مهندس تازه کار یادگیری ماشین، می توانید با نقش های جوان شروع کنید تا تجربه صنعتی کسب کنید. سپس، با ایجاد اعتماد به نفس برای به عهده گرفتن پروژه ها و نقش های بزرگتر، در رتبه ها رشد کنید.

اکنون به عنوان یک مهندس یادگیری ماشین شغلی بسازید

برنامه های کاربردی یادگیری ماشین در مسیر رشد قرار دارند زیرا بسیاری از شرکت ها به دنبال استفاده از پتانسیل خود برای توسعه تجارت و مزیت رقابتی هستند. شرکت‌های پیشرو مانند گوگل و نتفلیکس، یادگیری ماشینی را در فعالیت‌های خود به کار می‌گیرند.

این افزایش در استفاده از یادگیری ماشینی باعث افزایش تقاضا برای مهندسان یادگیری ماشینی می شود. بنابراین، اکنون فرصتی برای شروع حرفه ای در یادگیری ماشینی با دنبال کردن مراحل برجسته شده در این مقاله است.

امتیاز 4.5/5 - از 11 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT