کدام کشور با پی پال کار نمی کند؟

کدام کشور با پی پال کار نمی کند؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

پی پال از ماه مه 2013 به شکلی در 191 کشور در دسترس است. پی پال فقط در برخی کشورها خدمات محدودی ارائه می دهد. هیچ معامله ای با برخی از کشورهای دیگر، که بسیاری از آنها در خاورمیانه یا آفریقا هستند، ندارد.

شارژ حساب پی پال

کدام کشور با پی پال کار نمی کند؟ دسترسی

از آوریل 2013، پی پال خدمات کامل محلی را در 26 کشور ارائه کرد. در 18 کشور دیگر می توانید یک اکانت پی پال داشته باشید و به یک اکانت بانکی محلی یا ایالات متحده پول انتقال دهید. در هند و ویتنام فقط می توانید به یک اکانت بانکی محلی پول انتقال دهید.

در 64 کشور دیگر فقط می توانید به اکانت بانکی ایالات متحده پول برداشت کنید. در 83 کشور دیگر می توانید یک اکانت پی پال داشته باشید اما نمی توانید به اکانت بانکی پول برداشت کنید.

کدام کشور با پی پال کار نمی کند؟موجود نیست

پی پال لیستی از کشورهایی که در آن ها هیچ خدماتی ارائه نمی کند، نگهداری نمی کند. با این حال، مقایسه فهرست کشورهای عضو سازمان ملل و فهرست کشورهای دارای برخی خدمات پی پال، 28 کشور بدون خدمات را تا می 2013 نشان می دهد.

اینها عبارتند از: افغانستان، بنگلادش، کامرون، جمهوری آفریقای مرکزی، ساحل عاج (ساحل عاج)، جمهوری دموکراتیک خلق کره (کره شمالی)، گینه استوایی، گابن، غنا، هائیتی، ایران، عراق، لبنان، لیبریا، لیبی. موناکو، مولداوی، مونته نگرو، میانمار، پاکستان، پاراگوئه، سنت لوسیا، سودان جنوبی، سودان، سوریه، تیمور شرقی، ازبکستان و زیمبابوه.

بنیاد و پایه

پی پال به طور عمومی جزئیاتی را ارائه نمی دهد که چرا به کشورهای خاصی خدمات نمی دهد. گمانه زنی های رسانه ای حاکی از آن است که دلایل رایج می تواند شامل مقررات و امنیت ناکافی در سیستم بانکی یک کشور، عدم رعایت قوانین مالیاتی ایالات متحده توسط یک کشور یا ممنوعیت تجارت ایالات متحده باشد که یک کشور را تحت تأثیر قرار می دهد.

در دسترس بودن پی پال در کشورها می تواند تغییر کند و تغییر می کند. به عنوان مثال، در آوریل 2013، PayPal برای اولین بار در مصر در دسترس قرار گرفت.

محدودیت

اگرچه PayPal به شما امکان می‌دهد آدرس خود را هنگام نقل مکان تغییر دهید، اما نمی‌توانید آدرس خود را به کشور دیگری تغییر دهید، حتی اگر PayPal در آن کشور کار کند.

اگر به خارج از کشور مهاجرت کنید، دو راه دارید. می توانید اکانت خود را ببندید و یک اکانت جدید باز کنید، یا می توانید دو اکانت داشته باشید — یک اکانت در کشور قدیمی خود و یکی در کشور جدید.

با این حال، این دو اکانت باید انواع مختلفی داشته باشند (اصل، شخصی یا تجاری) و هر کدام باید به آدرس ایمیل و اکانت بانکی متفاوتی مرتبط باشند.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT