وریفای سایت 99designs با پاسپورت ایرانی

آموزش وریفای سایت 99designs با پاسپورت ایرانی

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت 99designs یکی از بهترین سایت های فریلنسری در کل دنیا است که برای طراحان گرافیست راه‌اندازی شده و به آنها امکان رقابت در مسابقات گرافیکی و کسب درآمد ارزی را می‌دهد. در 99designs ، کارفرما‌ها با پرداخت هزینه و تعیین مبلغ جایزه، درخواست خود را در معرض نمایش قرار می‌دهند و گرافیست‌ها با توجه به حوزه کاری خود در مسابقه شرکت می‌کنند. جایزه در نهایت به برنده مسابقه تعلق می‌گیرد. البته گرافیست‌ها در این سایت روشهای دیگری هم برای کسب درآمد دلاری خواهند داشت.

مراحل وریفای سایت 99designs با پاسپورت ایرانی

۱- ابتدا باید مرحله به مرحله فرایند ثبت‌نام در این سایت را انجام دهید (آموزش ثبت نام در ۹۹ دیزاین را در این مقاله مطالعه کنید).

۲- توجه داشته باشید که از ابتدای تا انتهای ثبت نام با IP ایران وارد نشوید.

۳- پس از طی کردن مراحل ثبت نام، شما باید وارد مرحله وریفای سایت 99designs شوید.

۴- برای وارد شدن به بخش وریفای دو راه‌کار وجود دارد:

  •  ابتدا روی گزینه Your work و سپس Browse contests کلیک کنید تا مسابقات را به شما نمایش دهد. سپس یک مسابقه را برای شرکت انتخاب کرده و از شما می‌خواهد که وریفای کنید.
  • در بخش Account settings وارد شوید و مطابق شکل زیر روی گزینه Verify کلیک کنید.

گزینه وریفای سایت

۵- در مرحله بعد باید روی گزینه Verify Your ID کلیک کنید، اگر گزینه‌ای مشابه تصویر زیر مشاهده نمی‌کنید، یعنی شما هنوز مراحل ثبت‌نام را تکمیل نکرده‌اید.

وریفای سایت 99designs

۶- در مرحله بعد از شما می‌خواهد که مدارک احراز هویت خود را آماده کرده باشید. برای ایرانی‌ها فقط پاسپورت قابل قبول است و کارت ملی مورد تایید نیست. توجه: پاسپورت ایرانی مشکلی ندارد ولی اینکه از داخل ایران همکاری کنید مشکل دارد، پس هرکز با IP ایرانی فعالیت نکنید.

وریفای سایت 99designs ایران

۷- در مرحله بعدی شما باید در بخش passport ، پاسپورت را جلو دوربین سیستم خود قرار دهید و گزینه Take snapshot را کلیک کنید. اگر تصویر واضح نیفتاد، دوباره گزینه Take snapshot کلیک کنید. همچنین کشور ایران را باید به عنوان صادر کننده پاسپورت انتخاب کنید.

وریفای سایت 99designs پاسپورت

۸- در مرحله بعد شما باید صورتتان را در جلو دوربین قرار دهید و گزینه Take snapshot را بزنید، اگر تصویر واضح نشد، گزینه Take another snapshot را کلیک کنید. در نهایت عکس را تایید کنید تا وارد مرحله نهایی وریفای شود.

گزینه Verify Your ID

۹ – سایت 99designs با شرکت jumio قرارداد همکاری دارد که احراز هویت‌ها را از طریق هوش مصنوعی انجام می‌دهد. این سایت تصویر روی پاسپورت را با تصویر گرفته شده از شما به همراه اطلاعات تطابق می‌دهد. فرایند فریفای، کمی زمان می‌برد و شما باید منتظر بمانید.

وریفای ۹۹دیزاین

۱۰- پس از وریفای شدن، شما می‌توانید در مسابقات شرکت کنید. توجه: برخی فعالیت‌های به ظاهر ساده ممکن است منجربه مسدود شدن اکانت شما در 99designs شود. به همین دلیل قبل از فعالیت، مقاله علت مسدود شدن اکانت 99designs را مطالعه کنید.

پس از ثبت نام و وریفای سایت 99designs ، شما می‌توانید به راحتی جهت نقد کردن درآمد دلاری خود از مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT