ابزار های یادگیری Ropes of Music

ابزار های یادگیری Ropes of Music

زمان مطالعه 4 دقیقه

بهترین راه برای یادگیری هر کاری انجام دادن آن است. با ما همراه باشید تا ابزار های یادگیری Ropes of Music را بررسی کنیم.

چه بخواهید به تولید موسیقی بپردازید و چه فقط بخواهید نگاهی کلی به موسیقی داشته باشید، ما شما را با برخی از ابزار های اصلی تولید و ویرایش صدا آشنا می کنیم تا به شما در شروع کار کمک کند.

خرید با پی پال

ابزار های یادگیری Ropes of Music

در اکثر آهنگ ها و ترک ها، تولید از مراحل آهنگسازی و تنظیم تولید موسیقی پیروی می کند. اینجاست که صدا ها به معنای واقعی کلمه تولید می شوند. بیایید با برخی از ابزار های تولید صدا (که در هر DAW کار می ‌کنند)، که می ‌توانند آزمایش‌ های موسیقی ‌سازی شما را غنی ‌تر کنند، شروع کنیم.

1.  ابزار Vital Basic

Vital Basic یک سینت سایزر رایگان عالی با طراحی مدرن می باشد که به شما نشان می دهد چه اتفاقی در حال رخ دادن است. اگر علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد سینت سایزر ها هستید، به این نگاه کنید که سنتز صدا چیست.

اگر می خواهید انواع صدا های آن را به سرعت و بدون آموزش کاوش کنید، از تعداد زیادی از پیش تنظیم های پیشنهادی استفاده نمایید. کیبورد تایپ موجود در DAW شما می تواند به شما امکان ایجاد صدا های مصنوعی عجیب و غریب و شگفت انگیز از همه نوع را بدهد.

2. ابزار Spitfire Audio LABS

LABS یک کتابخانه نمونه باورنکردنی است که دارای رابط کاربری ساده و ابزار های مجازی زیادی می باشد. یکی از ساز های آن را بارگذاری کنید، و می توانید آن را هر طور که می خواهید بر روی کیبورد خود بنوازید.

از سیم ‌ها گرفته تا ساز های کوبه‌ ای، تا آهنگ‌ های frozen و میدان‌ های ترومپت، صدا های رایگان زیادی برای امتحان و تولید وجود دارد. اگر صدای ارکستر مورد علاقه شماست، بهترین کتابخانه های نمونه ارکستر را بررسی کنید.

3. ابزار TDR Nova Equalizer

EQ ها دقیقاً مانند دکمه های ولوم یا فیدر هستند. تفاوت آنها در این است که به جای کل صدا، صدا را برای محدوده خاصی از فرکانس ها افزایش یا کاهش می دهند. آنها به شما اجازه می دهند تصمیم بگیرید که محدوده فرکانس های کوچک یا بزرگی را که می خواهید افزایش یا کاهش دهید، تعیین کنید.

EQ ها اصولاً برای سه منظور استفاده می شوند: طراحی صدا (ایجاد یک جلوه صوتی جالب)؛ حذف فرکانس های مشکل ساز؛ و فرکانس هایی را که دوست دارید اضافه کنید. TDR Nova با یک آنالایزر داخلی، یک افزونه EQ مناسب برای مبتدیان است که می تواند به شما کمک کند تا با نحوه استفاده از EQ آشنا شوید.

4. ابزار Rough Rider 3 Compression

بدون فشرده سازی، ممکن است برخی از کلمات یک آواز را بیابید، به عنوان مثال، برای شنیدن کمی ساکت هستند. شاید دیگران کمی بیش از حد بلند باشند. هنگامی که فشرده سازی را اضافه می کنید، صدای یکنواخت تری خواهید داشت و باید همه آن را در یک سطح ثابت بشنوید.

Rough Rider 3 یک گزینه عالی و رایگان و آسان برای آزمایش فشرده سازی است. اگر مطمئن نیستید که دستگیره ها و صفحه ها چه کاری انجام می دهند، نحوه استفاده از فشرده سازی را بررسی نمایید.

5. ابزار Supermassive Reverb

وقتی در اتاقی صحبت می ‌کنید یا موسیقی می ‌سازید، امواج صوتی از مولد صدا به اطراف پرتاب می ‌شوند. صدای این بازتاب ها یا طنین ها را ریورب می گویند.

پلاگین‌ های Reverb مانند Supermassive می ‌توانند به شما کمک کنند صدای اتاق فضا های کلیسا ‌مانند بزرگ را شبیه‌ سازی کنید، در حالی که هیچ ریوربی در صدا بسیار غیر طبیعی به نظر نمی ‌رسد. بعلاوه، Supermassive دارای یک رابط کاربری بسیار ساده است، بنابراین هنگام استفاده برای اولین بار از آن خسته نخواهید شد. برای تقلید ریورب های کوچک و بزرگ، می توانید Tal Reverb 4 را نیز به صورت رایگان امتحان کنید.

6. ابزار Kilohearts Delay

پلاگین های تاخیر به شما امکان می دهند سیگنال های صوتی را با سرعت های مختلف تکرار کنید. آنها می توانند به شما کمک کنند حس بزرگتری از فضا ایجاد کنید، یا ایده های موسیقی جالب را گسترش دهید.

Kilohearts Delay طرح بندی ساده ای دارد و شما را با دسته ها و شماره گیری ها مشغول نمی کند و آن را برای مبتدیان بسیار مناسب می کند. حتی پلاگین ‌های تأخیر DAW نیز راه بسیار خوبی برای به تأخیر انداختن بخش‌ هایی از صدا هستند.

7. ابزار Automation

اگر بخواهید فقط روی یک یادداشت یا کلمه خاص تاخیر اعمال کنید چه اتفاقی می ‌افتد؟ در حالی که م ی‌توانید چندین آهنگ ایجاد کنید – یکی تحت تأثیر تأخیر و دیگری بدون تأثیر – راه‌حل دیگر خودکار کردن افزونه تأخیر می باشد. این به این معنی است که می توانید برای مثال پلاگین تاخیر خود را فعال و غیرفعال کنید، بنابراین به روشی دقیق کار می کند.

Automation را می توان در همه ابزار های ویرایش صدا و همچنین کاهش دهنده صدا و صفحه های متحرک استفاده کرد.

8. ابزار Volume Faders and Panning Dials

در حالی که کاهش‌ دهنده ‌های حجم صدا و صفحه ‌های متحرک در مقایسه با مجموعه ‌ای از افزونه ‌ها و افکت‌ هایی که ممکن است داشته باشید، جذابیت کمتری دارند، اما مهم ‌ترین ابزار در انبار شما هستند. یکی از دلایل این است که تفاوت بین یک میکس تمیز (که در آن می توانید عناصر مختلف موسیقی را به وضوح بشنوید) و یک میکس نا مشخص بیشتر به تعادل سطوح صدا مربوط می شود.

به نوعی، یک ترکیب چند قسمتی مانند داشتن یک پازل سه بعدی با چندین قطعه است. در ابتدا ممکن است قطعات زیادی روی هم چیده شده و روی هم قرار بگیرند. قسمت‌ های با صدای بلند به جلو می ‌آیند، قسمت‌ های آرام عقب ‌تر هستند، و پانینگ یک محور افقی (چپ و راست) برای کار به شما می‌ دهد.

همپوشانی صدا ها و فرکانس ها می تواند باعث برخورد شود. در اینجا می توانید دست خود را در قرار گیری بهتر یا EQ و فشرده سازی برای کاهش اندازه قطعات اره منبت کاری اره مویی خود امتحان کنید. برای حس فضا و سایر جلوه‌ های خلاقانه، مقداری Reverb اضافه کنید، و در مسیر تولید موسیقی به خوبی پیش می ‌روید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت