تولید موسیقی به صورت رایگان

3 وب سایت برتر برای یادگیری نحوه تولید موسیقی به صورت رایگان

زمان مطالعه 5 دقیقه

به دنبال یادگیری نحوه تولید موسیقی هستید؟ این سایت های برتر را بررسی کنید که همه چیزهایی را که باید بدانید را به شما نشان می دهند.  سایت برتر برای یادگیری نحوه تولید موسیقی به صورت رایگان را بشناسید.

همانطور که ضبط موسیقی در خانه به طور فزاینده ای رایج می شود، هم آماتورها و هم حرفه ای ها می توانند از مزایای یک راه اندازی ساده تولید بهره ببرند. با این حال، حتی اگر یک استودیوی ضبط خانگی معقول بدون شکستن بانک امکان پذیر است، یادگیری نحوه ساخت آهنگ های خود عالی به آموزش و زمان نیاز دارد.

خوشبختانه، چندین وب سایت قوی وجود دارد که آموزش رایگان را برای علاقه مندان به تولید موسیقی ارائه می دهد.

1.تولید موسیقی به صورت رایگان در Alison

وب سایت Alison یک منبع باورنکردنی است که مقادیر زیادی از مواد آموزشی رایگان را در طیف وسیعی از موضوعات ارائه می دهد. دسته تولید موسیقی دارای دوره های مختلف جذابی است که بدون هزینه در دسترس هستند. شرکت کنندگان فقط باید ثبت نام کنند و اجازه دهند یادگیری شروع شود.

تسلط بر هنر ایجاد آهنگ Deadmau5-Style یک دوره آموزشی فوق العاده سه ماژول برای کسانی است که می خواهند یاد بگیرند که چگونه از FL Studio برای ایجاد آهنگ های موسیقی الکترونیکی استفاده کنند. ماژول اول شرکت کنندگان را از طریق پلاگین های مختلف می برد تا جزئیات ایجاد ریتم های پر جنب و جوش را بیاموزند.

ماژول دو در بخش اول گسترش می یابد تا به کاربران آموزش دهد که چگونه یک آهنگ کلی ایجاد کنند، از جمله پر کردن فضاها و ترکیب صداها برای ایجاد یک آهنگ جالب. ماژول نهایی ارزیابی دوره است.

Music Producer Masterclass یک پیشنهاد ده ماژول است که اطلاعات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که چگونه ایده‌های موسیقایی را توسعه دهند، قبل از اینکه به دنبال کاوش در آهنگ‌های میکس شوند. در ماژول پنج، این دوره چند ایده ساده آهنگ را نشان می دهد.

ماژول شش بر تکنیک‌های پردازش صدا، از جمله تصحیح زیر و بم و ویرایش برداشت‌های آواز، تمرکز دارد تا یک قسمت آواز ایده‌آل برای آهنگ ایجاد کند. اما صبر کنید، این نیست!

این دوره همچنین به تکنیک های مسترینگ آهنگ ها می پردازد که آخرین مرحله پس از تولید موسیقی ضبط شده است. و در نهایت، شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که چگونه موسیقی را برای فروش آنلاین منتشر کنند، در نتیجه به شما یاد می‌دهند که از موسیقی خود درآمد کسب کنید، حتی اگر دوره کاملاً رایگان بود!

این دو دوره از دوره‌های تولید موسیقی فراوان موجود در وب‌سایت آلیسون است که آن را به منبعی بسیار ارزشمند برای کسانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند یاد بگیرند چگونه آهنگ‌های خود را شگفت‌انگیز کنند.

2.تولید موسیقی به صورت رایگان در Education & Bass

Education & Bass از کاربران می خواهد که برای شرکت در دوره های خود ثبت نام کنند. پس از ثبت نام، پیشنهادات رایگان هستند، و در این وب سایت استثنایی گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

Jungle Production : Fundamentals یک دوره آموزشی عمیق است که 4 ساعت مواد آموزشی ارائه می دهد. با حضور Nomine با نام مستعار Outrage به عنوان معلم، شرکت‌کنندگان به تجربه فراوان او دسترسی پیدا می‌کنند تا درک عمیقی از صداهای جنگل/درام و باس که پایه‌ای برای چندین ژانر محبوب موسیقی الکترونیک است، به دست آورند.

با سازماندهی بیش از 26 ماژول، تکمیل این دوره مطمئناً نکات روشنگر و دانش جامع را برای کاربران به ارمغان می آورد.

همانطور که از نام آن پیداست، آهنگسازی و تنظیم آواز بر جزئیات ضبط و اصلاح آوازهای با کیفیت بالا برای ضبط‌های شما تمرکز دارد. شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که چگونه می‌توانند یک صدای ایده‌آل را قبل از کار کردن با چندین صدای ضبط شده برای ترکیب آن‌ها در یک آهنگ با کیفیت بالا تضمین کنند.

علاوه بر این، این دوره به کاربران می آموزد که به طور مؤثر از ویژگی های Flex Pitch و Flex Rhythm Logic استفاده کنند تا اطمینان حاصل شود که آوازها به موقع و با صدای عالی هستند.

تقریباً همه اصول اولیه نحوه کار میکروفون ها را می دانند، اما کسانی که می خواهند موسیقی ضبط شده با کیفیت بالا تولید کنند عاقلانه هستند که دانش خود را به سطح بالایی برسانند. میکروفن ها: نحوه استفاده از آنها با توصیف انواع مختلف میکروفون ها قبل از فرو رفتن در الگوهای قطبی و روش های آزمایش شروع می شود.

این دوره همچنین به روش های متمایز برای استفاده از میکروفون در طول فرآیند ضبط می پردازد و بینش هایی را در مورد مرحله میکس ارائه می دهد.

برنامه های مختلفی برای ضبط موسیقی وجود دارد که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. Pro Tools یک استاندارد صنعتی است که آن را به انتخابی ایده آل برای هر کسی که علاقه مند به ضبط موسیقی است تبدیل می کند. Pro Tools: Introduction یک دوره نسبتاً کوتاه است در حالی که هنوز اطلاعات مهم زیادی را برای کاربرانی که تازه از این نرم افزار استفاده می کنند ارائه می دهد.

ضبط درام ست اغلب یکی از چالش برانگیزترین جنبه های تولید موسیقی است. با بسیاری از اجزای مختلف، دانستن اینکه چگونه می توان از طبل ها و سنج های مختلف به بهترین شکل گرفت، دشوار است.

دوره Micing and Recording a Drum Kit یک منبع عالی برای کمک به علاقه مندان است که از تنظیمات ضبط خود نهایت استفاده را ببرند، حتی اگر نسبتاً ابتدایی باشد. شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که چگونه از میکروفون‌ها و مکان‌های مختلف برای دستیابی به ضبط درام ست با کیفیت بالا استفاده کنند.

یکی از نکات کلیدی این دوره، توصیه مربی است که می‌توان بدون دسترسی به مجموعه‌ای از میکروفون‌های حرفه‌ای، ضبط‌های با کیفیت خوب ایجاد کرد. یکی دیگر از مؤلفه‌های فوق‌العاده این دوره، این درس است که مهم است قوانین را قبل از شکستن آنها یاد بگیرید، که یک عنصر اساسی برای یک تولیدکننده موسیقی موفق است.

3.تولید موسیقی به صورت رایگان در Noiselab

Noiselab یک وب سایت برجسته برای کسانی است که می خواهند در مورد Ableton Live، یک ایستگاه کاری صوتی دیجیتال محبوب (DAW) بیاموزند. شرکت‌کنندگان می‌توانند با یک دوره مقدماتی رایگان وارد شوند، و کسانی که می‌خواهند دانش خود را بیشتر ببرند، می‌توانند برای پیشنهادات پولی اضافی نیز ثبت‌نام کنند.

دوره رایگان با آموزش اصول اولیه رابط کاربری و تنظیمات Ableton Live شروع می شود. شرکت کنندگان درک درستی از کار با سازهای MIDI و فایل های صوتی به دست خواهند آورد که منجر به توسعه آهنگ های کامل می شود.

برای یک دوره مقدماتی، مطالب به طور قابل توجهی قوی است و اطلاعات دقیقی در مورد کمی سازی راه اندازی کلیپ، پاکت های کلیپ، و انواع تکنیک های ویرایش و اتوماسیون ارائه می دهد.

دانش آموزان بدون هیچ هزینه ای درک عمیقی از Ableton Live به دست خواهند آورد، زیرا بخش مقدماتی اطلاعات زیادی در مورد طیف وسیعی از تکنیک های ضبط برای این DAW ارائه می دهد.

سطح بعدی کیفیت ضبط

ساختن موسیقی یک فعالیت فوق‌العاده است، چه آماتور باشید و چه یک نوازنده باتجربه. ضبط آهنگ‌ها می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده رضایت‌بخش باشد، که به فرد امکان می‌دهد موسیقی خود را برای همیشه ضبط کند و احتمالاً حتی آن را به دیگران بفروشد تا کمی پول درآورد و خلاقیت خود را به اشتراک بگذارد.

در تولید موسیقی همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری وجود دارد، و برای کسانی که آواز ضبط می کنند، توصیه می شود زمان قابل توجهی را صرف کسب دانش در مورد استفاده از افکت های مناسب کنند تا مطمئن شوند که کلمات و ملودی می درخشند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT