دوره رایگان طراحی وب

15 بهترین دوره رایگان طراحی وب

زمان مطالعه 14 دقیقه

تیمی متشکل از 30+ متخصص تحقیقات عمیقی انجام داده اند و این لیست از 6 دوره رایگان بهترین طراحی وب سایت، گواهینامه، آموزش، برنامه ها، کلاس و آموزش های موجود آنلاین برای سال 2023 را گردآوری کرده اند. دوره رایگان طراحی وب را در ادامه بشناسید.

این لیست دارای منابع رایگان و پولی است که به شما در اکسل وب کمک می کند. طراحی و این منابع برای تمام سطوح مهارت – مبتدیان، زبان آموزان متوسط ​​و متخصصان عالی هستند.

1.گواهی طراحی وب از دانشگاه میشیگان (Coursera)

این کلاس آنلاین که توسط دانشگاه میشیگان برگزار می‌شود، برای همه کسانی که می‌خواهند یاد بگیرند که چگونه وب‌سایت‌های خیره‌کننده و حرفه‌ای طراحی کنند، مناسب‌تر است. مربیان به شما یاد خواهند داد که چگونه با استفاده از جاوا اسکریپت، CSS3 و HTML5 یک نمونه کار وب در دسترس و پاسخگو بسازید. با عضویت در این دوره، می توانید کار خود را به عنوان یک توسعه دهنده وب شروع کنید. نکته جالب این است که شما می توانید طبق برنامه خود در این برنامه شرکت کنید. در مورد جدیدترین فناوری‌هایی که می‌توانید برای توسعه سایت‌های با کیفیت بالا که بر روی مرورگرهای صفحه بزرگ، تبلت‌ها و تلفن‌های همراه کار می‌کنند، استفاده کنید، به شما آموزش داده می‌شود.

هایلایت:

– کسب مهارت های زیادی مانند HTML5، CSS، جاوا اسکریپت و طراحی وب واکنش گرا

– مجموعه مهارت های خود را با آزمون ها، خواندنی ها و فیلم ها تقویت کنید

– دوره عالی برای یادگیری در مورد طراحی وب از ابتدا

– از مربیان برتر – چارلز سورنس و کولین ون لنت آموزش بگیرید

– طراحی وب سایت هایی با فونت های منحصر به فرد، طرح بندی های پیچیده و طرح های رنگی سفارشی را بیاموزید

مدت زمان: 3 ماه

امتیاز: 4.7 از 5

2. دوره طراحی وب سایت پاسخگو توسط دانشگاه لندن (Coursera)

این دوره آنلاین در زمینه طراحی وب که توسط دانشگاه لندن برگزار می شود برای همه کسانی که می خواهند یاد بگیرند که یک سایت حرفه ای و تعاملی ایجاد کنند ایده آل است. مربیان به شما یاد می دهند که چگونه از صفحات وب ماکت وایرفریم بسازید. با عضویت در این آموزش مهارت های زیادی مانند CSS، جاوا اسکریپت، HTML و طراحی وب واکنش گرا را افزایش خواهید داد. این به شما کمک می کند تا حرفه خود را به عنوان یک طراح شروع کنید. بسیاری از دانش آموزانی که به این کلاس پیوسته اند از آن بهره مند شده اند. در صورت علاقه مندی، ما مجموعه ای از دوره توسعه دهنده Full Stack را نیز داریم.

هایلایت:

– دوره بسیار توصیه شده که می توانید فوراً به آن بپیوندید

– مهارت های اساسی خود را برای پیشرفت شغلی قوی کنید

– موضوعات پیشرفته مانند انیمیشن، تجسم داده ها و API ها را بیاموزید

– اصول اولیه توسعه کامل پشته مدرن را از پایگاه داده های سفارشی گرفته تا برنامه نویسی front-end بدانید

– یک دوره آزمایشی رایگان به مدت 7 روز دریافت کنید

مدت زمان: 15 ساعت

امتیاز: 4.6 از 5

طراحی وب برای مبتدیان: برنامه نویسی دنیای واقعی در HTML و CSS (Udemy)

اگر علاقه مند به تبدیل شدن به یک توسعه دهنده یا طراح وب حرفه ای هستید و به دنبال یک دوره عالی برای شروع سفر خود هستید، این آموزش از Udemy یک انتخاب عالی است. در این دوره، شما از ابتدا شروع به یادگیری خواهید کرد و سپس به یادگیری مفاهیم پیشرفته ای می پردازید که می توانند برنامه وب شما را جذاب تر کنند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه کنترل صد درصدی صفحات وب خود را به دست بگیرید تا ساختار و طراحی دلخواه را به آنها بدهید. این دوره توسط برد شیف که یک توسعه دهنده وب و مدرس حرفه ای است تهیه شده است. او دانش رقابتی فناوری های توسعه وب را در طول کلاس ها ارائه می دهد. پس از تکمیل برنامه درسی، نشان تکمیل را برای به اشتراک گذاشتن با کارفرمایان و نمایه LinkedIn خود دریافت خواهید کرد. نگاهی به مجموعه ما از بهترین دوره های طراحی منظر بیندازید.

هایلایت –

– یک دوره آموزشی ساده و در عین حال کاربردی که بر آموزش مفاهیم اساسی HTML و CSS تمرکز دارد تا به شما در ساخت یک سایت پویا کمک کند.

– یاد بگیرید که چگونه یک طرح‌بندی وب‌سایتی را که تصور می‌کنید ایجاد کنید و انیمیشن‌ها و افکت‌های خوش سلیقه را با CSS3 اضافه کنید

– یاد بگیرید که چگونه وب سایتی بسازید که از هر اندازه دستگاهی با طراحی واکنش گرا و طرحی مناسب برای موبایل پشتیبانی کند.

– درباره منوی ناوبری، نحوه ایجاد ناوبری استایل برای سایت واکنش گرا، و همپوشانی محتوا و پس زمینه شفاف بدانید.

مدت زمان: 10-11 ساعت

امتیاز: 4.6 از 5

بررسی: واقعاً خوب است که در مورد این دوره چیزی یاد بگیرید. اگر علاقه مند به انجام طراحی وب یا صفحات وب هستید، فقط بیایید و گوش دهید. – راجا سخار

آموزش فتوشاپ، طراحی وب و فریلنسر سودآور (Udemy)

این یک دوره عالی دیگر از Udemy است که برای کمک به شما در یادگیری اصول اولیه فتوشاپ و نحوه استفاده از آن برای ایجاد طراحی های وب سایت فوق العاده آماده شده است. پیوستن به این مسیر یادگیری به شما کمک می کند تا نکات و نکات فتوشاپ را درک کنید، حتی اگر هیچ تجربه قبلی نداشته باشید. علاوه بر این، به شما می‌آموزد که چگونه در پلتفرم‌های تامین مالی جمعی مانند Crowdspring، Designcrowd، 99designs و موارد دیگر به یک طراح مستقل موفق تبدیل شوید. این دوره توسط کریستین دورو بارین، مدرس معتبر فتوشاپ، برگزار می‌شود، که تجربه شخصی خود را در طول کلاس‌ها به اشتراک می‌گذارد تا شما را بهتر در معرض پروژه‌های دنیای واقعی قرار دهد.

هایلایت –

– یک دوره کاربردی که شما را از طریق ابزارهای پایه و پیشرفته مورد استفاده در طراحی وب، از Photoshop راهنمایی می کند

– با پروژه های دنیای واقعی موجود در برنامه درسی به فرآیند طراحی واقعی دسترسی پیدا کنید

– همراه با بیش از 50 فایل PSD ممتاز از مربی و سایر مطالب آموزشی برای کمک به شما در توسعه مهارت های پیشرفته

– یاد بگیرید که با کسب درآمد فوری از کار خود با چندین پروژه تکمیل شده با همان رویکرد، درآمد ثابت بالایی ایجاد کنید

– با یادگیری از خانه با 30 روز ضمانت بازگشت وجه، خود را از سایر دانش آموزان ارتقا دهید

مدت زمان: 23-24 ساعت

امتیاز: 4.7 از 5

نقد و بررسی: دوره خوبی است، مطمئناً آن را به ویژه به کسانی که به فکر شروع حرفه ای در مشاغل آزاد هستند توصیه می شود. – پیتر بوسکو

دوره کارشناسی ارشد UX و طراحی وب: استراتژی، طراحی، توسعه (Udemy)

این برنامه آموزشی گسترده برای افرادی تهیه شده است که می خواهند یاد بگیرند که چگونه اصول تجربه کاربری را در طراحی وب سایت خود اعمال کنند، سایت های مختلف را کدنویسی کنند و فروش کسب و کار خود را بهبود بخشند. با این برنامه درسی، همه چیزهایی را که باید در مورد UX بدانید، مانند طراحی، محتوا و کدنویسی، یاد خواهید گرفت. این دوره از ابتدا بدون هیچ تجربه قبلی در کدنویسی شروع می شود و شما را با درک عمیق تری از مفاهیم طراحی UX راهنمایی می کند. مدرس دوره، جو ناتولی، یک طراح حرفه ای UX با بیش از 20 سال سابقه تدریس است. او پنج دوره موفق در Udemy راه اندازی کرده است که این دوره یکی از آنهاست.

هایلایت –

– یاد بگیرید که چگونه استراتژی های UX را در محتوا و طراحی سایت به کار ببرید و در عین حال معماری اطلاعات را برای بهبود محتوای وب سایت درک کنید.

– در معماری اطلاعات یک وب سایت عمیق تر کاوش کنید و یاد بگیرید که چگونه آن را با رویکردی عملی استراتژی کنید

– تجربه عملی در طراحی و کدنویسی انواع مختلف سایت ها را به دست آورید تا اعتماد به نفس مورد نیاز خود را بدست آورید

– یاد بگیرید که چگونه مفاهیم انتزاعی این برنامه درسی را با کدگذاری سه وب سایت مختلف برای مخاطبان مختلف به کار ببرید.

– با توجه به بازدیدکنندگان و کاربرانی که به سایت شما دسترسی دارند، یاد بگیرید که با طراحی وب خود مقابله کنید

مدت زمان: 23-24 ساعت

امتیاز: 4.5 از 5

بررسی: اصول اولیه UX به خوبی توضیح داده شد. من هنوز باید یادداشت هایم را مرور کنم زیرا همه چیز را به سرعت تماشا کردم. روش‌های طراحی وب (؟) قدیمی هستند، اما فکر می‌کنم هنوز امتحان کردن خوب است. در کل سرگرم کننده بود. – علا احمدی

کلاس های رایگان طراحی وب سایت (Skillshare)

Skillshare یک پلتفرم آموزش الکترونیکی ارزشمند است که چندین کلاس رایگان و پولی را برای شما فراهم می کند تا به شما در یادگیری طراحی وب کمک کند. این شامل بیش از 50 کلاس و آموزش است که توسط برخی از بهترین طراحان وب و مدرسان Skillshare طراحی شده است. ثبت نام در این کلاس ها به شما کمک می کند تا مهارت های گسترده ای مانند CSS، HTML، جاوا اسکریپت، طراحی وب واکنش گرا، طراحی UI، طراحی UI/UX، توسعه وب و غیره را به دست آورید. کلاس ها مجهز به فیلم های با کیفیت بالا، آزمون های تمرینی، تمرین های عملی و محتوای آموزشی غنی هستند تا بهترین تجربه یادگیری را در اختیار شما قرار دهند. علاوه بر این، پس از پایان هر دوره یک نشان تکمیل دریافت خواهید کرد. ممکن است دوست داشته باشید دیدگاه ما را در مورد بهترین دوره های طراحی داخلی بررسی کنید.

هایلایت –

– همه اجزای ضروری طراحی وب را با دسترسی به چندین کلاس و آموزش موجود در یک پلتفرم بیاموزید

– در مورد فرآیند طراحی UI/UX، طراحی Adobe XD، عناصر طراحی وب واکنشگرا مانند HTML5، CSS3، ضروریات UI و غیره بیاموزید.

– در مورد فرآیند طراحی دیجیتال و نحوه ایجاد سیستم های طراحی برای طراحی آسان تر، بهتر و سریعتر بدانید

– یاد بگیرید که گردش کار خود را با فرآیند طراحی UI/UX کارآمد در Figma، طرح های گرافیکی پویا و غیره ساده کنید.

– تسلط بر مفاهیم CSS، جاوا اسکریپت، HTML5 و سایر زبان های طراحی وب برای ایجاد صفحات فرود بسیار موثر با اسرار قدیمی

مدت زمان: خود گام

امتیاز: 4.5 از 5

دوره نهایی طراحان وب و توسعه دهندگان وب برای سال 2023 (Udemy)

این برنامه بسیار ماهر که توسط Brad Hussey ایجاد شده است، به شما کمک می کند تا همه چیز را در مورد طراحی وب تمام پشته که برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب تمام پشته به آن نیاز دارید، بیاموزید. پیوستن به این دفترچه به شما کمک می‌کند یاد بگیرید که چگونه پروژه وب‌سایت خودگردان خود را از ابتدا برنامه‌ریزی، طراحی و کدنویسی کنید، وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی را با HTML5 و CSS3 کدنویسی کنید و موارد دیگر. این دوره با سخنرانی های ویدیویی با کیفیت بالا، آزمون های درجه بندی شده و تکالیف عملی ارائه می شود که درک شما از عناصر طراحی وب را بهبود می بخشد. در پایان دوره آموزشی، می‌توانید از ابزارهای مدرن مانند Figma، Adobe XD و Photoshop برای ساخت اولین وب‌سایت خود استفاده کنید. مجموعه ما را از بهترین دوره های آموزش اجرایی تفکر طراحی بررسی کنید.

هایلایت –

– در مورد رویکردهای طراحی بصری و وب بیاموزید تا بفهمید چگونه یک سایت موثر از ابتدا بسازید

– آموزش کدنویسی با HTML5، CSS3، JavaScript و jQuery در حین استفاده از Adobe Photoshop برای ترسیم وایرفریم های حرفه ای

– ابزارهای طراحی وب مدرن، رشته های حرفه ای، اصول طراحی بصری، دستکاری عکس و ایجاد گرافیک را کاوش کنید

– بدانید که چگونه می توانید ترکیبات صحیح فونت را برای پروژه های خود انتخاب کنید، یک کارت ویزیت حرفه ای و مدرن در فتوشاپ طراحی کنید.

– بتوانید پس از اتمام دوره، یک کسب و کار آزاد سودآور و موفق به عنوان یک طراح یا توسعه دهنده وب راه اندازی کنید.

مدت زمان: 32-33 ساعت

امتیاز: 4.6 از 5

بررسی: دنبال کردن براد آسان است و توجه شما را به یادگیری تمام شیوه‌های مربوط به توسعه وب حفظ می‌کند. من به او به خاطر یک کار خوب به او تبریک می گویم! – کریستوفر اس نیکولز

طراحی صفحه فرود و بهینه سازی نرخ تبدیل (Udemy)

به عنوان یک صاحب کسب و کار، اگر می خواهید نرخ تبدیل خود را با سایت خود بهبود بخشید، این دنباله از Udemy یک گزینه عالی برای شما است. در این دفترچه، شما اصول طراحی صفحه فرود را برای ساختن یک صفحه فرود از ابتدا و بدون هیچ گونه مهارت کدنویسی یاد خواهید گرفت. این دوره توسط ایزاک رودانسکی، که دارای گواهینامه Google AdWords Pro و یکی از بنیانگذاران AdVenture Media است، تهیه شده است. از طریق کلاس های ویدئویی، مربی به شما کمک می کند تا اجزای مختلف یک صفحه فرود را درک کنید، مانند طراحی یک تماس برای اقدام برای ایجاد انگیزه در بازدیدکنندگان برای انجام اقدامات. پس از اتمام دوره، گواهی دیجیتال به شما ارائه می شود.

هایلایت –

– اهمیت صفحه فرود را بیاموزید و درک کنید و چگونه می توانید از ابتدا آن را طراحی کنید تا سرنخ های خود را به مشتریان بالقوه تبدیل کنید.

– نحوه اجرای تست های A/B را برای نرخ تبدیل بهتر در طول زمان بدون دانستن یا استفاده از هیچ آماری بیاموزید

– نحوه یافتن بازدیدکنندگان در قیف فروش و نحوه طراحی صفحه فرود که به هر مرحله از قیف پاسخ می دهد را بدانید.

– بتوانید زیرنویس‌های قانع‌کننده‌ای ایجاد کنید که نوع مناسبی از محرک‌های انگیزشی را ارائه می‌کند که قلب بازدیدکنندگان شما را جذب می‌کند.

مدت زمان: 9-10 ساعت

امتیاز: 4.7 از 5

نقد و بررسی: دوره شگفت انگیز. آموزنده، سرعت خوب، محتوای خوب، قالب خوب، مربی خوب. آفرین. – دانیل مسکویچ

طراحی کامل وب از Figma تا Webflow تا Freelancing (Udemy)

این یک دوره آموزشی 3 در 1 است که به طور ویژه طراحی شده است تا به شما کمک کند نحوه طراحی وب سایت با Figma، ساخت با Webflow و اجرای موفقیت آمیز حرفه فریلنسینگ خود را بیاموزید. پیوستن به این برنامه آموزشی همه چیز را در مورد Figma به شما می آموزد، ابزاری ساده که به طور گسترده برای ایجاد طراحی های وب جذاب استفاده می شود. این دوره توسط واکو شویلی، طراح وب حرفه ای و مدرس پرفروش Udemy تهیه شده است که در طول کلاس ها به شما کمک می کند. در پایان برنامه درسی، در عرض یک هفته یک وب سایت کامل را از ابتدا ایجاد و طراحی خواهید کرد و سفر آزاد خود را آغاز خواهید کرد.

هایلایت –

– یک دوره آموزشی کامل که به طور ایده آل برای افرادی طراحی شده است که می خواهند سفر خود را به عنوان یک طراح وب آزاد شروع کنند

– یاد بگیرید چگونه وب سایت های زیبا و پویا را با Figma طراحی کنید، ابزار طراحی رابط مورد استفاده توسط Uber، Airbnb و دیگر طراحان شرکت های پیشرو.

– درباره نکات مخفی طراحان وب آزاد و نحوه کسب درآمد عالی با کار به عنوان یک طراح وب آزاد بدانید

– یاد بگیرید که چگونه طرح های خود را بسازید و آنها را در وب سایت های قدرتمند با Webflow، یک سایت پیشرفته، بسازید.

– از خانه خود با دسترسی به تمام محتوای دوره در هر دستگاهی یاد بگیرید

مدت زمان: 19-20 ساعت

امتیاز: 4.8 از 5

نقد و بررسی: تجربه عالی! او معلم بزرگی است و برای ساخت این دوره شگفت انگیز تلاش زیادی کرده است و این در دوره منعکس می شود. بسیار توصیه می شود. و همچنین منتظر دوره بعدی او هستم که اگر بسازد. – شوبهام گوپتا

آموزش آنلاین طراحی وب سایت (Udemy)

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه از محبوب ترین ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد و توسعه یک سایت استفاده کنید، باید در دوره های طراحی وب که به صورت آنلاین در Udemy در دسترس هستند شرکت کنید. این برنامه ها شامل موضوعات بی شماری مانند رابط کاربری، وردپرس، فتوشاپ، CSS، کسب و کار طراحی وب، Adobe illustrator، HTML، Bootstrap، Dreamweaver، Landing Page Optimization و موارد دیگر است. علاوه بر این، از مربیان برتر آموزش خواهید دید. علاوه بر این، آنها با 30 روز ضمانت بازگشت پول ارائه می شوند. در پایان دوره آموزشی، می توانید مجموعه مهارت های خود را افزایش دهید و شغل خود را ارتقا دهید.

هایلایت:

– بیاموزید که چگونه یک وب سایت واکنش گرا با ظاهر عالی ایجاد کنید

– سازگاری بین دستگاه‌ها، Sass، CSS3 و HTML5 را بیاموزید تا حرفه خود را به عنوان یک طراح وب شروع کنید.

– با Adobe Illustrator CC سایت ها و برنامه های خیره کننده بسازید

– صفحات فرود را ایجاد کنید که می توانند سرنخ های با کیفیت ایجاد کنند

– قوانین اصلی طراحی را برای ایجاد رابط های کاربری قدرتمند بدانید

– صفحات فرود عالی ایجاد کنید تا نرخ تبدیل بالاتری داشته باشید

مدت زمان: متغیر

امتیاز: 4.5 از 5

دوره ها و آموزش طراحی وب سایت رایگان (آموزش لینکدین)

آیا می خواهید آخرین گرایش های طراحی وب را بدانید؟ آیا می خواهید استفاده از جاوا اسکریپت، CSS و HTML را یاد بگیرید؟ اگر بله، باید در این کلاس‌های موجود در لینکدین شرکت کنید. آنها موضوعات متعددی را پوشش می دهند، به عنوان مثال، طراحی وب واکنش گرا، محتوای وب تعاملی، تایپوگرافی وب، استانداردهای وب، و تجارت طراحی وب. در طی این کلاس ها با ویژگی های جدید Adobe Animate CC آشنا می شوید. به شما آموزش داده خواهد شد که چگونه طراحی وب سایت ریسپانسیو را در مرورگر انجام دهید. مربیان اصول اولیه آموزش طراحی را به شما می دهند.

هایلایت:

– آشنایی با توسعه و طراحی وب داشته باشید

– مشاوره عالی در زمینه طراحی وب از کارشناسان صنعت دریافت کنید

– آموزش استفاده از نرم افزارهای مختلف مانند Flash Professional، Illustrator، Photoshop، WordPress و Dreamweaver

– مهارت های خود را تقویت کنید تا شغل خود را ارتقا دهید

– نحوه کار با Git Version Control را بدانید

– کاملا رایگان به مدت 1 ماه

مدت زمان: متغیر

امتیاز: 4.5 از 5

اصول طراحی وب ریسپانسیو توسط گوگل (Udacity)

اگر می خواهید توسعه وب را از کارشناسان گوگل مطالعه کنید، این دوره از Udacity یک انتخاب عالی برای شما است. این طراحی شده است تا به شما کمک کند اصول طراحی وب واکنشگرا را با Pete LePage Google درک کنید. تکمیل این برنامه درسی به شما یاد می دهد که چگونه صفحه وب پاسخگوی خود را ایجاد کنید که در هر دستگاهی از جمله موبایل، تبلت، دسکتاپ یا هر چیز دیگری به خوبی کار کند. علاوه بر این، شما با مفاهیم متعدد طراحی وب ریسپانسیو مانند viewport، پرس و جوهای رسانه CSS، نقاط شکست، الگوهای روان و موارد دیگر آشنا خواهید شد. پس از نهایی کردن این دوره، می توانید خود را در یک برنامه مدرک نانو ثبت نام کنید تا درک برنامه نویسی خود را بهبود ببخشید. نگاهی به مجموعه ما از بهترین دوره های رایگان طراحی سطح بیندازید.

هایلایت –

– راهنمای گام به گام طراحی شده توسط کارشناسان گوگل برای کمک به یادگیری مفاهیم اساسی طراحی وب واکنش گرا

– کاوش و درک اینکه چه چیزی یک سایت را ریسپانسیو می کند و چگونه برخی از الگوهای طراحی واکنش گرا رایج در دستگاه های مختلف کار می کنند

– آموزش ایجاد یک طرح‌بندی واکنش‌گرا برای وب‌سایت‌ها با برچسب viewport و پرس‌وجوهای رسانه CSS

– طراحی وب را با استفاده از نقاط شکست اصلی و جزئی آزمایش کنید و در عین حال محتوای سایت را برای خواندن آن بهینه کنید

– رایگان برای ثبت نام از منطقه راحتی خود با دسترسی به محتوای آموزشی غنی و آزمون های تعاملی

مدت زمان: 2 هفته

امتیاز: از 5

دوره های آنلاین طراحی وب سایت رایگان (edX)

طراحی وب یک هنر عالی است که هر طراح وب باید آن را بداند تا بتواند در حرفه خود پیشرفت کند. این نقش مهمی برای ایجاد یک حضور قوی در وب دارد. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک وب سایت خوب ایجاد کنید که مخاطبان زیادی را جذب کند، شرکت در دوره های edX تصمیم درستی خواهد بود. فرقی نمی کند مبتدی باشید، زبان آموز متوسط ​​یا متخصص، آموزش هایی برای خود خواهید داشت. در پایان این کلاس ها، موضوعات زیادی مانند توسعه وب، جاوا اسکریپت، HTML، طراحی تعامل، ایده پردازی، طراحی تولید و طراحی بازی را یاد خواهید گرفت. اگر علاقه مند هستید، مجموعه ما از گواهینامه UI UX را بررسی کنید.

هایلایت:

– اصول CSS و HTML5 را درک کنید

– نحوه برنامه نویسی با جاوا اسکریپت و پایتون را بیاموزید

– برنامه مقدماتی عالی در توسعه اپلیکیشن موبایل

– یادگیری خودسرانه که می توانید از هر جایی در آن شرکت کنید

– جنبه های کلیدی طراحی وب موفق را برای مثال بدانید. اندازه متن، طرح‌بندی، رنگ‌ها، HTML و گرافیک

– مهارت های خود را بهبود بخشید و حرفه خود را به عنوان یک توسعه دهنده وب پیشانی شروع کنید

مدت زمان: متغیر

امتیاز: 4.5 از 5

آموزش طراحی وب – کلاس های آنلاین (PluralSight)

آیا می خواهید حرفه خود را به عنوان یک طراح وب دنبال کنید؟ آیا می خواهید مهارت های مورد نیاز یک طراح را بیاموزید؟ به این دوره های طراحی وب که در PluralSight در دسترس هستند با هزینه بسیار مقرون به صرفه بپیوندید. همه این برنامه‌ها برای آموزش طراحی‌های بصری کاربر محور، واکنش‌گرا و تعاملی طراحی شده‌اند. کارشناسان صنعت به شما یاد می‌دهند که چگونه وب‌سایت‌های جذابی را ایجاد کنید که می‌توانند از هر دستگاهی به آن دسترسی داشته باشند. بهترین بخش این است که می توانید این کلاس های آنلاین را از هر کجا و هر زمان برگزار کنید. علاوه بر این، آنها برای تمام سطوح مهارت عالی هستند.

هایلایت:

– در مورد اصطلاحات اصلی طراحی وب که باید بدانید اطلاعاتی دریافت کنید

– آموزش استفاده از Dreamweaver، Muse، Photoshop و سایر نرم افزارهای محبوب

– نحوه استفاده از فیلترهای SVG برای انیمیشن و طراحی وب را بیاموزید

– هنر تست A/B را برای طراحی واکنشگرا بشناسید

– به مدت 10 روز در این آموزش ها کاملا رایگان شرکت کنید

مدت زمان: متغیر

امتیاز: 4.5 از 5

دیپلم طراحی وب سایت (الیسون)

آلیسون بهترین برنامه دیپلم طراحی وب آنلاین را برای یادگیری نحوه ساخت یک وب سایت از ابتدا و در عین حال کشف ابزارهای طراحی وب جالب ارائه می دهد. ثبت نام در این برنامه درسی موثر به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که چگونه وب سایت های زیبا، پاسخگو و بصری را با HTML، CSS و جاوا اسکریپت طراحی کنید. این به طور ایده آل برای طراحان وب مبتدی و متوسط ​​طراحی شده است تا آنها را از طریق ابزارها و تکنیک های ضروری توسعه یک وب سایت راهنمایی کند. این دوره با رویکردی آسان برای آموزش اصول توسعه وب به شما تهیه شده است. در پایان دفترچه، نشان دیجیتالی تکمیل را برای به اشتراک گذاشتن با کارفرمایان و نمایه LinkedIn خود دریافت خواهید کرد.

هایلایت –

– یک راهنمای جامع طراحی شده برای کمک به شما در یادگیری تمام اجزای ضروری طراحی وب، مانند CSS، HTML و Adobe Dreamweaver

– یاد بگیرید که چگونه یک صفحه HTML ایجاد کنید و سپس محتوا، تصاویر، لینک ها، جداول و لیست ها را به سرعت به آن اضافه کنید.

– درک کاملی از مفاهیم کلیدی مورد استفاده در صفحات وب مانند معنای وراثت، آبشار، شبه کلاس ها، انتخابگرها و غیره به دست آورید.

– در مورد استفاده از فونت، سبک های پس زمینه، برگه های سبک و موارد دیگر بدانید

– قادر به ایجاد یک وب سایت از ابتدا با HTML، CSS، جاوا اسکریپت، فلش و Adobe Dreamweaver باشید.

مدت زمان: 10-15 ساعت

امتیاز: از 5

بنابراین، این برداشت کارشناسان ما در مورد 5 بهترین آموزش طراحی وب، دوره ها، برنامه ها، آموزش ها، کلاس ها و گواهینامه های موجود به صورت آنلاین بود که به شما کمک می کند در طراحی وب بیاموزید و در آن عالی شوید. برای یافتن دوره‌های آموزشی بیشتر در زمینه توسعه وب، طراحی، UX UI و سایر زمینه‌های مرتبط به وب‌سایت ما نگاهی بیندازید، و اگر این مطلب را مفید دیدید، این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT