دوره رایگان طراحی گرافیک

10 بهترین دوره رایگان طراحی گرافیک

زمان مطالعه 12 دقیقه

تیمی متشکل از 30+ متخصصان طراحی گرافیک جهانی تحقیقات عمیقی انجام داده اند تا به این لیست از بهترین دوره های طراحی گرافیک، کلاس ها، برنامه ها، آموزش ها، آموزش ها و گواهینامه ها برای مبتدیان دست پیدا کنند. دوره رایگان طراحی گرافیک را در ادامه معرفی کرده ایم.

این شامل منابع آموزشی پولی و رایگان است که به صورت آنلاین در دسترس است تا به شما در یادگیری طراحی گرافیک کمک کند. مناسب برای مبتدیان، زبان آموزان متوسط ​​و همچنین متخصصان.

گواهی طراحی گرافیک توسط Calarts (Coursera)

عکس

این دوره گواهینامه موجود در Coursera توسط CalArts (موسسه هنرهای کالیفرنیا) ایجاد شده است که برنامه طراحی گرافیک آن یکی از برنامه های برتر برای تحصیل در رشته گرافیک و هنرهای چاپی در ایالات متحده است. این یک دنباله چهار دوره است که به شما یاد می دهد چگونه پیچیده بسازید. طراحی گرافیکی بعداً، مهارت‌های هر دوره در پروژه‌ای اعمال می‌شود که منجر به یک پروژه برندسازی مناسب برای نمونه کار شما می‌شود. با یک نگاه به برنامه درسی متوجه خواهید شد که چرا این یک برنامه طراحی گرافیکی درجه یک است که ارزش سرمایه گذاری و زمان شما را دارد.

هایلایت –

– آموزش شما را با ابزارهای مفهومی برای برقراری ارتباط در زمینه طراحی گرافیک توانمند می کند

– این دوره به شما امکان می دهد با موشن گرافیک، طراحی رابط و طراحی سرمقاله شروع کنید

– مربیان این گواهینامه عبارتند از Anther Kiley، دانشکده، برنامه در طراحی گرافیک. مایکل ورتینگتون، دانشکده، برنامه در طراحی گرافیک. گیل سوانلوند، دانشکده طراحی گرافیک. لورین وایلد، دانشکده، برنامه طراحی گرافیک و لوئیز ساندهاوس، دانشکده، برنامه طراحی گرافیک.

– این برای مبتدیان ایده آل است و می توانید بدون هیچ تجربه قبلی در دامنه ثبت نام کنید

امتیاز: 4.7 از 5

نقد و بررسی: دوره عالی! ما در رشته تبلیغات و سمعی و بصری فارغ التحصیل شدیم، اما همچنین یک طراح گرافیک متحرک آزاد هستیم. این دوره برای ما الهام بخش بود. و با توجه به برنامه ما، در این مرحله از زندگی ما بسیار در دسترس و راحت بود. ما دوره‌های آنلاین دیگری را امتحان کرده‌ایم، اما در این دوره احساس کردیم می‌توانیم تمرین‌ها را عملی کنیم و با انجام آن‌طور که منطقه طراحی پیشنهاد می‌کند، یاد بگیریم. چیز دیگری که برایمان جالب بود، تنوع افراد، مهارت‌ها، تکنیک‌ها، دانشی بود که با آنها تماس گرفتیم. این پلتفرم بسیار دموکراتیک است و برای این منطقه بسیار جالب است. ما راضی هستیم و قصد داریم در ماژول های بعدی ادامه دهیم. این دوره همه چیزهایی را که می گوید ارائه می دهد. با تشکر از شما، CalArts.

بوت کمپ آنلاین طراحی گرافیک (Udemy)

عکس

اجازه دهید با گفتن این نکته شروع کنیم که این دوره با امتیاز بالا و مرتباً به روز شده توسط بیش از 30000 متخصص در سراسر جهان شرکت کرده است و تاکنون هزاران بررسی 5 ستاره دریافت کرده است. اگر می‌خواهید در طراحی گرافیک بیاموزید و عالی باشید، دیگر به دنبال آن نباشید، این کاملاً بهترین دوره طراحی گرافیک است که در آنجا خواهید یافت. مربی دریک میچل اکنون یک عمر را در بخش هنرهای خلاق و بازاریابی گذرانده است. او با برندهایی مانند ام تی وی، نینتندو و نتفلیکس کار کرده است در حالی که کارهایش به طور مرتب در سطح جهانی نمایش داده می شود. او که صاحب یک آژانس طراحی است و به مشتریانی در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد، بهترین موقعیت برای کمک به شما در سفر است. اجازه دهید دریابیم که همه چیز در این برنامه ذخیره شده است.

هایلایت –

– با طراحی پروژه های دنیای واقعی، Photoshop، Illustrator و InDesign را به صورت عملی بیاموزید

– مهارت‌های مناسب برای کمک به ایجاد آگهی‌ها، کارت‌های ویزیت، گرافیک‌های وب و موارد دیگر به شما آموزش داده می‌شود.

– همراه با دوره و منابع، به یک گروه خصوصی فیس بوک نیز دسترسی خواهید داشت که به شما در ادامه یادگیری کمک می کند

– دوره شامل تعداد زیادی میانبر برنامه است و به طور مرتب به روز می شود تا به روز رسانی نرم افزار و نسخه های جدیدتر آن را در نظر بگیرد.

– این آموزش برای مبتدیان، کارفرمایان، کارآفرینان و همچنین افرادی که می خواهند مهارت های طراحی خود را به عنوان یک سرگرمی یاد بگیرند و تقویت کنند ایده آل است.

– همراه با 15.5 ساعت ویدیوی درخواستی، 9 منبع تکمیلی با دسترسی کامل و یک گواهی پایان دوره udemi

امتیاز: 4.6 از 5

نقد و بررسی: من واقعا از کل دوره لذت بردم. بسیار کاربردی و دقیق. من هم از سرعت سریع لذت بردم و فقط آرزو داشتم که چند ساعت بیشتر باشد. با این حال، کاملاً ارزش وقت من را دارد. خیلی یاد گرفت. من قطعا یک دوره آموزشی دیگر توسط Derrick دریافت خواهم کرد و این یکی را به هر کسی که به طراحی گرافیک علاقه دارد توصیه می کنم. خوب، چیزهای خوب – ناپلئون اسکالانته

Illustrator CC MasterClass (Udemy)

عکس

Martin Perhiniak یک استاد و مدرس طراحی Adobe است و چندین سال است که برنامه های Adobe را در کلاس های درس، دوره های آنلاین و سمینارها در سطح جهانی تدریس می کند. او با پایگاه مشتریانی از جمله دیزنی، برادران وارنر، کارتون نتورک، متل و دی سی کامیکس، کاملاً می‌تواند دانش و مهارت‌هایی را به شما منتقل کند تا شما را در طراحی با استفاده از Adobe Illustrator متخصص کند. در این آموزش، او بر کمک به شما در تسلط بر Adobe Illustrator CC 2018 با یک برنامه درسی عمیق و پر از مفاهیم نظری مرتبط و کاربرد عملی تمرکز خواهد کرد.

هایلایت –

– در حالی که این دوره برای مبتدیان نیز مفید است، مهم است که به ابزارها و تکنیک های پیشرفته Illustrator تسلط خواهید داشت.

– چند میانبر مفید صفحه کلید و بهترین شیوه ها را یاد خواهید گرفت

– آزمون‌ها و تست‌های پایان هر فصل شما را سرحال نگه می‌دارد و به شما کمک می‌کند مفاهیم را اصلاح کنید.

– شما همچنین تصاویر برداری ایجاد می کنید، نقاشی های دستی را رنگ آمیزی می کنید و گرافیک ها را برای وب و چاپ آماده می کنید

– همه اینها و خیلی بیشتر را در 12 ساعت آموزش ویدیویی درخواستی، 2 مقاله و 7 منبع تکمیلی دریافت کنید

امتیاز: 4.6 از 5

نقد و بررسی: این یک دوره عالی است. ارائه حرفه ای و کامل است. در عین حال آسان برای گوش دادن، تماشا، و درک. مربی به وضوح نرم افزار، نحوه استفاده از آن و نحوه استفاده از آن را به دیگران آموزش می دهد. احساس می‌کنم بعد از چند روز تماشای نمایش‌ها و آزمایش نرم‌افزار به تنهایی، تبدیل به یک کاربر مطمئن‌تر Illustrator شدم. – رنی براون

4. 100٪ دوره های رایگان طراحی گرافیک (Udemy)

اگر می خواهید سفر خود را به عنوان یک طراح گرافیک با یادگیری موارد ضروری Adobe Photoshop، Illustrator یا InDesign آغاز کنید، این لیست از دوره های رایگان گزینه ای عالی برای شما است. Udemy برخی از بهترین دوره ها و آموزش های طراحی گرافیک را برای شما فراهم می کند. آموزش‌های متعددی در این پلتفرم موجود است، که از جمله پرفروش‌ترین و با بالاترین امتیاز دوره‌ها می‌توان به طراحی گرافیک: طراحی برای تبلیغات در یک سری، از Doodle تا Logo، Bootcamp طراحی گرافیک و موارد دیگر اشاره کرد. پس از اتمام هر یک از این کلاس ها، شما به خوبی با تمام مهارت های اولیه طراحی گرافیک برای شروع حرفه خود مجهز خواهید شد. علاوه بر این، ثبت نام کلاس ها بدون هیچ هزینه پنهانی رایگان است.

هایلایت –

– آشنایی با اصول طراحی گرافیک و نحوه ایجاد تبلیغات با ایلاستریتور و طراحی

– آموزش ایجاد لوگو از تصاویر دستی در Adobe Illustrator در حالی که دانش ابزارهای اساسی، ویندوز و دستورات کلیدی را به دست می آورید.

– با آموزش های ویدئویی کوچک مانند لایه های تنظیم، کار با ابزار انتخاب و غیره به مطالب آموزشی با اندازه لقمه دسترسی پیدا کنید.

– بتوانید نکات قابل قبول و سرراستی را برای ارتباط بصری بهتر به کار ببرید و در عین حال ایده خود را برای مخاطبان قابل درک کنید

مدت زمان: متغیر

امتیاز: 4.8 از 5

دوره آزمایشی رایگان – گواهی طراحی وب توسط دانشگاه میشیگان (Coursera)

عکس

این کلاس آنلاین که توسط دانشگاه میشیگان برگزار می‌شود، برای همه کسانی که می‌خواهند یاد بگیرند که چگونه وب‌سایت‌های خیره‌کننده و حرفه‌ای طراحی کنند، مناسب‌تر است. مدرسان به شما یاد خواهند داد که چگونه با استفاده از جاوا اسکریپت، CSS3 و HTML یک نمونه کار وب در دسترس و پاسخگو بسازید. نکته مهم این است که شما می توانید در این برنامه طبق برنامه خود شرکت کنید. در مورد جدیدترین فناوری‌هایی که می‌توانید برای توسعه سایت‌هایی با کیفیت بالا که بر روی مرورگرهای صفحه بزرگ، تبلت‌ها و تلفن‌های همراه کار می‌کنند، استفاده کنید، به شما آموزش داده می‌شود. اگر علاقه مند به تقویت مهارت های UI UX هستید، فراموش نکنید که مجموعه ما از بهترین دوره های طراحی UX را بررسی کنید.

هایلایت:

– کسب مهارت های زیادی مانند HTML5، CSS، جاوا اسکریپت و طراحی وب واکنش گرا

– مهارت های خود را با آزمون ها، خواندن ها و فیلم ها تقویت کنید

– دوره عالی برای یادگیری در مورد طراحی وب از ابتدا

– از مربیان برتر – چارلز سورنس و کولین ون لنت آموزش بگیرید

– طراحی وب سایت با فونت های منحصر به فرد، طرح بندی های پیچیده و طرح های رنگی سفارشی را بیاموزید

مدت زمان: 3 ماه

امتیاز: 4.7 از 5

Adobe Illustrator: Mastering the Fundamentals (Udemy)

عکس

انصافاً بسیار شگفت انگیز است که این دوره برای اولین بار حدود 5 سال پیش ایجاد شد، اما هنوز هم نظرات شگفت انگیزی را از همه شرکت کنندگان دریافت می کند. در مجموع بیش از 60000 طراح در این دوره شرکت کرده اند تا تکنیک های تصویرسازی قدرتمند در Adobe Illustrator را همراه با تسلط بر نقاشی دیجیتال و طراحی گرافیک با مهارت های جدید بیاموزند. این یک آموزش 1.5 ساعته بسیار سریع است که در آن “مدرسه طراحی بازی” به شما کمک می کند Adobe Illustrator را از ابتدا یاد بگیرید و ابزارها و تکنیک هایی را به شما آموزش دهد که واقعاً از آنها استفاده خواهید کرد.

هایلایت –

– مربی، مارتین کنپ، خود یک مدیر خلاق است که بیش از یک دهه در صنعت سه بعدی کار کرده است.

– کارهای او در زمینه تبلیغات، وب و بازی جوایز متعددی را کسب کرده است

– این دوره برای طراحان گرافیک، طراحان مشتاق و همچنین هنرمندان مرتبط است

– شما به صورت گام به گام در مورد نحوه ایجاد اشکال برداری پیچیده با استفاده از ابزارهای قدرتمند موجود در Illustrator یاد خواهید گرفت.

– دوره واضح و دقیق است

امتیاز: 4.6 از 5

نقد و بررسی: این دوره راه خوبی برای یادگیری یا یادگیری مجدد برخی از ابزارها و گزینه های اصلی داخل Adobe Illustrator است. مربی از گام‌های کوچکی برای ایجاد پایگاه دانش شما استفاده می‌کند و در عین حال خلاقیت و کاوش را از طریق کاربرد آن تشویق می‌کند. – ایتان اسمیت

آموزش طراحی گرافیک حرفه ای دو بعدی بازی در فتوشاپ

مربی این برنامه Jaysen Batchelor یک تصویرگر و طراح است که از سنین قبل به طراحی مشغول است از طریق این آموزش، او قبلاً بیش از 44000 دانش آموز را توانمند کرده است و به شما یاد می دهد که چگونه گرافیک بازی حرفه ای خود را به طور کارآمد در فتوشاپ ایجاد کنید. برای ثبت نام در این برنامه، باید مهارت های اولیه طراحی و درک اولیه فتوشاپ را داشته باشید. این یک برنامه 6.5 ساعته است که دارای 10 مقاله و 3 منبع تکمیلی است.

هایلایت –

– ساخت پس‌زمینه‌های سبک حرفه‌ای از ابتدا در فتوشاپ را بیاموزید

– آموزش ساخت گرافیک بازی دو بعدی

– این مربی بیش از 250000 دانش آموز را از طریق 7 دوره خود در Udemy آموزش داده است

– شامل توضیحات کامل و دارای رویکردی کاربردی به تمامی مفاهیم

امتیاز: 4.5 از 5

نقد: دوره بسیار خوبی واضح، مختصر، آموزنده و الهام بخش است. خیلی خوب بود که بتوانم یک پروژه را بلافاصله شروع کنم. من همچنین دوست داشتم که Jaysen دارایی‌هایی را به صورت رایگان ارائه کند، که به من الهام بخش شد تا چند پس‌زمینه خلاقانه‌تر را کشف کنم. اعلان جیسن در سخنرانی‌هایش نیز واضح است، و او صدایی شاد دارد که دلنشین و مشتاق است و به راحتی قابل پیگیری است. واقعا لذت بردم – وندی روزاس

فتوشاپ برای کارآفرینان – طراحی 11 پروژه عملی

این کلاس آنلاین با ایجاد 11 پروژه طراحی گرافیکی در Adobe Photoshop به شما کمک می کند تا فتوشاپ را از ابتدا یاد بگیرید. ساخت عناصر طراحی گرافیکی خاص برای وب سایت ها، رسانه های اجتماعی با استفاده از ابزارهای مختلف به شما آموزش داده می شود. این دوره توسط Phil Ebiner و Jeremy Deighan ایجاد شده است. فیل قبلاً به بیش از 600000 دانش آموز آموزش داده است در حالی که جرمی بیش از 100000 حرفه ای را بصورت آنلاین آموزش داده است. جرمی دارای مدرک کاردانی در انیمیشن کامپیوتری است و با خانه های تولید مختلف کار کرده است. او که به شدت به هنرهای تجسمی علاقه دارد، در زمینه نورپردازی، تئوری رنگ و ترکیب بندی کاملاً مهارت دارد.

هایلایت –

– شما روی چندین پروژه از جمله ایجاد یک گرافیک رسانه اجتماعی، تصویر کوچک YouTube، هنر کانال رسانه اجتماعی کار خواهید کرد

– همچنین نحوه ایجاد لوگو، ماکت طراحی و همچنین ماکت طراحی وب را یاد خواهید گرفت

– به شما آموزش داده می شود که چگونه عکس ها را برای بهتر جلوه دادن آنها ویرایش کنید، اینفوگرافیک طراحی کنید و GIF های متحرک بسازید.

– همراه با 5 ساعت ویدیوی درخواستی، 14 منبع تکمیلی با دسترسی کامل به صورت آنلاین

امتیاز: 4.4 از 5

نقد و بررسی: تا اینجا درخشان! ماکت کتاب را دوست داشتم، در حال حاضر اینجا هستم و مشتاقانه منتظر بقیه دوره هستم :). کاملا درخشان!! بسیار آسان برای درک و پیروی از هر دو مربی بیش از حد! انبوهی از تنوع، محتوا و اطلاعات جالب :). خیلی ممنون – پاتریشیا کارپنتر

After Effects CC: دوره کامل از مبتدی تا متخصص

این یکی از بهترین دوره های Adobe After Effects CC است. در اینجا می توانید تمام Adobe After Effects را با یک رویکرد عملی بسیار پویا یاد بگیرید. مربی Louay Zambarakji به شما آموزش می دهد که چگونه با استفاده از بیش از 20 فعالیت تمرینی و پروژه های متعدد، یک متخصص AE شوید. برای ارائه یک نمای کلی درباره مربی، Louay یک متخصص موشن گرافیک، جلوه های بصری و ویرایش ویدیو است که یکی از بالاترین امتیازات دوره افترافکت آنلاین را ایجاد کرده است.

هایلایت –

– همراه با 22 ساعت ویدیوی درخواستی، 39 مقاله و 47 منبع تکمیلی، همه به صورت آنلاین در دسترس است

– ایجاد انیمیشن و افزودن جلوه های بصری را به صورت گام به گام یاد خواهید گرفت

– کلاس همچنین به شما یاد می دهد که برای بهبود ویدیوهای خود، Motion Graphics ایجاد کنید

– بهترین بخش این است که می توانید بدون هیچ دانش قبلی از افترافکت، انیمیشن متنی یا موشن گرافیک شروع کنید

– بیش از 40000 دانش آموز قبلاً ثبت نام کرده اند و به این برنامه رتبه های بسیار بالایی داده اند

امتیاز: 4.6 از 5

نقد و بررسی: Louay Zambarakji در After Effects (A.E.) بسیار آگاه است. دوره او، “After Effects CC: Complete Course from Novice to Expert” راهی فوق العاده برای درک آنچه با A.E امکان پذیر است و نحوه ایجاد انیمیشن از این نرم افزار قابل توجه است. Louay یک معلم استاد است و شما به عنوان یک دانش آموز با تکمیل این دوره فوق العاده بسیار راضی خواهید بود. – کاوت رابرت

طراحی حرفه ای گرافیک دو بعدی بازی Asset را در فتوشاپ بیاموزید

در این کلاس، Jaysen Batchelor می خواهد به شما قدرت دهد تا با استفاده از فتوشاپ به یک طراح بازی نفیس تبدیل شوید. به طور خاص، شما در مورد طراحی و ساخت دارایی های حرفه ای بازی یاد خواهید گرفت، اصول اولیه طراحی و همچنین نحوه انتخاب رنگ ها برای هنر بازی خود را درک خواهید کرد. برای استفاده حداکثری از این دوره، باید فتوشاپ (حتی نسخه رایگان هم این کار را انجام دهد)، کامپیوتر و ماوس را نصب کرده باشید. اگر تبلت دارید، به علاوه مفید خواهد بود. این برنامه با زیرنویس انگلیسی و پرتغالی ارائه می شود.

هایلایت –

– در این برنامه 9 پروژه مختلف ایجاد خواهید کرد

– فراتر از اصول اولیه، اصول طراحی، شکل، پرسپکتیو، ارزش و رنگ را خواهید آموخت

– با تئوری ارزش و رنگ، ساخت وسایل بازی از ابتدا، ایجاد 6 سبک مختلف از هنر بازی آشنا خواهید شد.

– همچنین در مورد ایجاد ورق sprite و ابزار انیمیشن Photoshop یاد خواهید گرفت

– شامل 7.5 ساعت سخنرانی ویدیویی درخواستی، 5 مقاله و 2 منبع تکمیلی

امتیاز: 4.6 از 5

نقد و بررسی: من این دوره را به عنوان یک روش سرگرم کننده برای (دوباره) یادگیری نحوه استفاده از ابزارهای فتوشاپ به گونه ای که می توان عملاً در پروژه های شخصی من (تصویرسازی، طراحی برای بازی ها و غیره) به کار برد، انتخاب کردم. . پروژه ها بر روی یکدیگر ساخته می شوند و به عنوان یک آغازگر بسیار جالب برای نقاشی دیجیتال عمل می کنند. جیسن این دوره را خیلی خوب پشت سر گذاشت و خیلی واضح توضیح می‌دهد که دارد چه می‌کند و چرا. دموهای او بهتر از دموهایی است که من در یک کالج 4 ساله و بدون هیچ گونه منیت دریافت کردم. – کیت فینگان

طراحی گرافیک Canva برای کارآفرینان – طراحی 11 پروژه

این دوره توسط دو نفر جرمی دیگان و فیل ایبینر ایجاد شده است و Canva را از ابتدا به شما آموزش می دهد. شما می توانید 11 پروژه طراحی گرافیکی را با استفاده از Canva ایجاد کنید. این دوره با جزئیات به شما توضیح می دهد که چگونه از Canva برای ایجاد گرافیک رسانه های اجتماعی، تصاویر عنوان وبلاگ، تبلیغات فیس بوک، پست های توییتر و همچنین تصاویر کوچک YouTube استفاده کنید. در مدت زمان سریع 3.5 ساعت، مدرسین این پلتفرم های مختلف را به صورت گام به گام پوشش خواهند داد.

هایلایت –

– نحوه استفاده از Canva را گام به گام در یک دوره یاد خواهید گرفت

– نحوه ایجاد انواع گرافیک های طراحی با استفاده از Canva را یاد خواهید گرفت

– آموزش دونفره این برنامه در آموزش آنلاین بسیار مسلط و با تجربه است

– برنامه درسی به طور مرتب به روز می شود

امتیاز: 4.4 از 5

نقد و بررسی: من با آنچه Canva است غریبه نیستم، اما هرگز از آن استفاده نکرده ام. فکر می‌کنم آموزش‌های ویدیویی «شروع به کار» با Canva را بسیار آسان‌تر می‌کند. همچنین احساس کردم این قالب مکمل کاربرانی است که برای اولین بار استفاده می کنند. معرفی برخی از تئوری ها و اصول طراحی رنگ و گرافیک چیزی نیست که این دوره در مورد آن است، اما من معتقدم که در کل کمی ارزش بیشتری به آن اضافه می کند – بنابراین من به این دوره 4.5 ستاره دادم. – جی جی هیلر

GIMP مبتدی – پیشرفته: فتوشاپ رایگان مانند طراحی گرافیکی

برایان جکسون به شما کمک می کند GIMP، ویرایشگر گرافیکی رایگان و متن باز، از سطح مبتدی تا پیشرفته را یاد بگیرید. همه چیز را به درستی از لمس عکس، طراحی و جلد کتاب برای انتشار خود بیاموزید. برایان از طریق 34 دوره آموزشی به بیش از 67000 دانش آموز آموزش داده است و چندین رتبه بندی 5 ستاره برای سخنرانی های خود دریافت کرده است. او به شما یاد می دهد که چگونه GIMP ساخت لوگو، گرافیک وب و عکس های صفحه نمایش را نصب و اجرا کنید. ایجاد جلد کتاب دو بعدی و سه بعدی. گرافیک رسانه های اجتماعی ایجاد کنید.

هایلایت –

– یاد بگیرید که از GIMP برای لمس عکس های خود استفاده کنید

– GIMP را می توان بر روی ویندوز، مک او اس یا لینوکس نصب و استفاده کرد

– این یکی از جامع ترین دوره های GIMP است که به صورت آنلاین در دسترس است

– 10 ساعت ویدیوی درخواستی با 18 مقاله و 7 منبع تکمیلی دریافت می کنید

امتیاز: 4.5 از 5

نقد و بررسی: هنوز تمام نشده است، اما در حال رسیدن به پایان دوره های مورد نیازم. من آنقدر آموخته ام که از یک مبتدی به این احساس رسیده ام که سال ها از GIMP استفاده می کنم. من نمی توانم این دوره را به اندازه کافی توصیه کنم. – انجی فیر

دوره های رایگان طراحی گرافیک (SkillShare)

عکس

Skillshare یک پلتفرم آنلاین است که هاست کلاس ها و دوره های آموزشی توسط هزاران مربی است و تا دو ماه پس از ثبت نام به صورت رایگان در دسترس است. برای طراحی گرافیک، کلاس‌های متعددی در موضوعاتی مانند طراحی لوگو، تئوری رنگ، فتوشاپ، ایلوستریتور و بسیاری دیگر از مدرسان بسیار مجرب در این پلتفرم وجود دارد. پیوندی که توسط ما به اشتراک گذاشته شده است یک پیوند ویژه است که به شما امکان می دهد به مدت 1 تا 3 ماه به صورت عملی رایگان دسترسی داشته باشید و سپس در صورت تمایل می توانید تصمیم بگیرید که به برنامه های ماهانه آنها ادامه دهید.

امتیاز: 4.5 از 5

بنابراین، این نظر کارشناسان ما در مورد 10 بهترین آموزش طراحی گرافیک، دوره ها، برنامه ها، آموزش ها، کلاس ها و گواهینامه های موجود به صورت آنلاین بود که به شما کمک می کند طراحی گرافیک را یاد بگیرید و در آن عالی شوید. برای یافتن دوره های آموزشی بیشتر در زمینه طراحی و سایر زمینه های مرتبط، به وب سایت ما نگاهی بیندازید و اگر این مطلب را مفید دیدید، این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT