ارتقای بلاک چین اتریوم

ارتقای بلاک چین اتریوم تا دقایق دیگر

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارزها امروز ، پنجشنبه درحالی در محدوده های رنج فشرده معامله شدند که ارتقای نرم افزاری اتریوم، مهم ترین بلاک چین تجاری در عرصه دارایی های دیجیتال تا دقایقی دیگر راه اندازی می شود. در این خبر به بررسی ارتقای بلاک چین اتریوم می پردازیم.

ارتقای بلاک چین اتریوم

بیت کوین در ساعت 11:21 صبح به وقت توکیو ،با کمی افزایش در حدود سطح 20000 دلاری قرار گرفت و اتریوم نیز سود اندکی را دنبال داشت و در حدود سطح 1605 دلاری معامله شد. شاخص مقایسه 100 دارایی برتر دیجیتال( MVIS) طی این هفته با افت 6 درصدی مواجه شده است.

بنا بر اعلام توسعه دهندگان شبکه اتریوم، رویداد ارتقای این شبکه مرسوم به مرج(Merge) ، آن را از لحاظ مصرف انرژی ، بهینه تر می کند و به مرور زمان ،مسیر اتریوم برای افزایش مقیاس و سرعت هموار می شود.

تئونگ هنگ (Teong Hng)، یکی از بنیانگذاران پلتفرم دارایی های دیجیتال Satori Research طی گفتگو با شبکه تلویزیونی بلومبرگ عنوان کرد:

“بازار درحال حاضر ،خود را برای یک آپدیت مرج موفق آماده می کند. این رویداد ، فرصتی برای سرمایه گذاران سازمانی خواهد بود که در اثر آن ، وارد دنیای بلاک چین ، توکن ها و اتریوم شوند.”

صرافی‌ها و پلت‌فرم‌های وام‌دهی رمزارزی به طور موقت خدمات مرتبط با اتریوم را در آستانه راه اندازی آپدیت مرج غیرفعال کردند. این رویداد قرار استتادقایقی دیگر  تکمیل شود. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، تمامی این صرافی ها و پلتفرم ها ، خدمات خود را به مرور زمان از سر میگیرند.

اتریوم از کف قمیتی اواسط ژوئن(اواخر خرداد) به موجب اخبار پیرامون آپدیت مرج ، حدود 80 درصد رشد کرده است و تا حدی عملکرد بیت کوین را پشت سر گذاشته است، اما روند صعودی این رمزارز هم اکنون متوقف شده است.

استفان راست (Stefan Rust) ،مدیر اجرایی شرکت بلاک چین لاگونا لبز(Laguna Labs) در این باره عنوان کرد که دورنگار میان مدت و بلندمدت اتریوم درخشان تر است.

وی در یادداشتی با اشاره به ایده عبور ارزش بازاری اتریوم  از بیت کوین عنوان کرد که قیمت اتریوم می تواند تا پایان سال جاری میلادی به سطح   3000 دلاری برسد.

ارزش بیت کوین و اتریوم در سال جاری میلادی به موجب افزایش نرخ های بهره بالغ بر 50 درصد کاهش یافته است.

منبع: bnnbloomberg

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT