استخدام دستیار مجازی

استخدام دستیار مجازی

زمان مطالعه 6 دقیقه

نیازی نیست که به شما یادآوری کنم که وقت شما طلاست. از قبل می‌دانید که دستیاران مجازی می‌توانند کارهای مختلفی را انجام دهند و تقریباً با هر بودجه ای متناسب هستند. استخدام دستیار مجازی را در ادامه یاد بگیرید.

بنابراین من دیگر وقت شما را برای متقاعد کردن شما تلف نمی‌کنم که چرا به یک دستیار مجازی (یا VA) نیاز دارید.

بریم سر اصل مطلب!

چگونه می‌توانید یک دستیار مجازی واجد شرایط برای کمک به تمرکز بر کسب و کار اصلی خود پیدا کنید؟

مرحله 1 – مشخص کنید واقعاً به دنبال چه چیزی هستید

ابتدا، تمام کارهای بالقوه ای را که می‌توانید از شخص دیگری بخواهید برای شما انجام دهد فهرست کنید.

در اینجا چند نمونه آورده شده است:

نگهداری وبلاگ، مقاله نویسی و مدیریت لیست ایمیل شما

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و ارتقاء شبکه های اجتماعی

تحقیق وب

برنامه ریزی قرار ملاقات ها و وظایف اداری

مدیریت کردن

پیدا کردن بلیط هواپیما و رزرو سفر

حسابداری

دوم، بر اساس آن وظایف، به چه شرایطی نیاز دارید؟

آیا به مدرک خاصی مانند تخصص SEO یا تجربه QuickBooks نیاز دارید؟

پس از اینکه صلاحیت های دستیار مجازی مورد نظر خود را فهرست کردید، به این فکر کنید که چه چیزی باید داشته باشید و چه چیزهایی “خوب است”. ممکن است متوجه شوید که فقط به فردی با عقل سلیم نیاز دارید که این کار را دنبال کند و مهارت های ارتباطی خوبی داشته باشد.

به عنوان مثال، آیا واقعا نیاز دارید که در ایالات متحده زندگی کنند و زبان انگلیسی را به عنوان زبان اول خود داشته باشند؟ به خاطر داشته باشید که VA آمریکا معمولاً 3 تا 4 برابر بیشتر از منابع دستیاران غیر آمریکایی هزینه دارد. می‌توانید انتظار داشته باشید که VA دیگر بین 3-9 دلار در ساعت و VA مستقر در ایالات متحده یا کانادا 10-30 دلار در ساعت بپردازید. Virtual Staff Finder راهنمای حقوق و دستمزد مفیدی برای استفاده از VA فیلیپینی دارد.

اگر به شخصی نیاز دارید که سرنخ ایجاد کند و با مشتریان احتمالی صحبت کند، یک VA آمریکایی ممکن است راه حلی مناسب باشد. اما اگر همه وظایف شما از طریق تلفن یا ایمیل قابل انجام است و کمی لهجه مشکلی ندارد، به شدت به فریلنسرهای ساکن دیگر کشورها فکر کنید.

مرحله 2 – یک پست شغلی دستیار مجازی به صورت آنلاین ایجاد کنید

زمانی که نوع دستیار مورد نظر خود را دانستید، زمان آن فرا رسیده است که یک تور پرتاب کنید و ببینید چه کسی را می‌توانید شکار کنید.

با ایجاد یک پست شغلی در OnlineJobs شروع کنید.

در اینجا نمونه ای از پست شغلی دستیار مجازی آورده شده است:

نمونه پست شغلی دستیار مجازی

من به دنبال یک دستیار مجازی هستم که به صورت پاره وقت به من کمک کند، زمان کار تقریباً 20 ساعت در هفته. لطفاً وظایف زیر را بررسی کنید و نمونه کار هایی از اینکه چه زمانی کارهای مشابه را انجام داده اید همراه با پیشنهاد خود ارائه دهید.

مهارت های مورد نیاز: تجربه در SEO و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی.

سابقه سایت: رتبه بازخورد حداقل 4.0 با حداقل 50 ساعت تجربه.

ارتباط:

باید به دستور زبان انگلیسی و فارسی نوشتاری با مهارت های کلامی کامل مسلط باشد.

آداب و دستور زبان قوی ایمیل

باید برای بحث در مورد وظایف از طریق تلفن یا از طریق اسکایپ یک بار در روز بین ساعت 8 صبح تا 5 بعدازظهر EST در دسترس باشد.

وظایف شامل موارد زیر خواهد بود:

پیگیری سرنخ های ایمیل و تعیین قرار ملاقات برای من

انجام تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و سئو اولیه روی صفحه برای وبسایت و وبلاگ من

نظارت بر نظرات وبلاگ

به‌روزرسانی شبکه های اجتماعی: فیسبوک، لینکدین و توییتر

جتسجو در مورد کرایه های پایین و رزرو مسافرت های هوایی و هتل ها

انجام تحقیقات وب

مهم: برای اینکه ثابت کنید این تکلیف را خوانده‌اید، لطفاً در خط اول پیشنهاد خود بنویسید “من نیاز های شما را مطالعه کردم”. من تمام پیشنهاداتی را که با این عبارت شروع نمی‌شوند حذف می‌کنم زیرا بسیاری از افراد، حتی الزامات را کامل نمی‌خوانند.

توجه داشته باشید که من در این آگهی شغلی دو وظیفه خاص را درخواست کردم. در ابتدا نمونه هایی از کارهای قبلی را خواستم و در پایان یک عبارت کلیدی را در عنوان پیشنهاد آنها درخواست کردم. این یک تست کوچک است که به شما کمک می‌کند دستیار مجازی پیدا کنید که جزئیات گرا باشد و ایمیل های شما را از ابتدا تا انتها بخواند.

مرحله 3 – نامزدهای خود را محدود کنید

شما باید در عرض 24 ساعت تعدادی پاسخ دریافت کنید. فوراً کسانی را که عبارت شما را «من نیاز های شما را مطالعه کردم» در بالا ندارند یا پیشنهادی که شامل نمونه هایی از تجربه کاری مرتبط نیست، رد صلاحیت کنید.

باز هم باید تذکر بدهم که شما یک دستیار مجازی کاملا دقیق می‌خواهید.

می‌توانید هر یک از نامزدهای خود را از طریق یک جدول ردیابی کنید. پیگیری و مقایسه نامزدها را در سایت های فریلنسینگ آسان می‌کند. من همچنین بخشی را برای “آخرین اقدام” اضافه کرده ام تا به راحتی به خاطر بیاورید که هر نامزد در فرآیند استخدام کجاست.

به دنبال دستیارهای مجازی با چندین بررسی مثبت باشید. شما نمی‌خواهید به کسی آموزش دهید که چگونه برای اولین بار یک دستیار مجازی باشد. همچنین می‌خواهید با هر نوع بازخورد منفی از VA اجتناب کنید.

مهارت های مورد نظر خود را جستجو کنید. فقط به این دلیل که کسی پیشنهادی ارائه می‌دهد به این معنی نیست که تجربه مناسبی دارد. اگر به دنبال فردی با تجربه سئو هستید، مطمئن شوید که پروژه های سئو یا تست های سئو را در نمایه خود فهرست کرده است (تقریباً برای همه چیز تست هایی وجود دارد). این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما اگر به دنبال کسی هستید که به ایمیل ها پاسخ دهد، مطمئن شوید که پیشنهاد و نمایه اش بدون خطا و از نظر گرامری صحیح هستند. اگر آنها اکنون تصحیح نکنند، تا زمانی که برای شما کار می‌کنند نیز این کار را نخواهند کرد.

VA را فقط بر اساس نرخ ساعتی آنها انتخاب نکنید. پیشنهادهای بسیار زیادی از دستیاران مجازی دریافت خواهید کرد و این عالی است! با این حال، همه VA یکسان ایجاد نمی‌شوند. علاوه بر قیمت، حتما کیفیت را در نظر بگیرید. اگر می‌توانید VA را پیدا کنید که در یک ساعت دو برابر بیشتر از دیگران کار انجام می‌دهد، و فقط ۲۵٪ بیشتر از دیگران هزینه دارد، احتمالاً منطقی است که او را استخدام کنید.

یک استثنا:  اگر برای کارهای ساده و قابل تکرار استخدام می‌کنید که به ورودی زیادی نیاز ندارند، می‌توانید ارتشی از دستیاران مجازی با نرخ های بسیار پایین بسازید.

یکی از تکنیک های استخدامی که ارزش توجه دارد، ایجاد یک تکلیف آزمایشی کوچک است که در هنگام پیدا کردن یک برنامه نویس فریلنسر انجام می‌دهید. چندین VA را به طور همزمان برای تکمیل تکلیف تست استخدام کنید و سپس بهترین مجری را برای کار طولانی مدت انتخاب کنید.

مرحله 4 – مصاحبه با دستیار مجازی

وقتی چند متقاضی داشتید، قطعاً می‌خواهید با آنها صحبت کنید و ببینید چه کسی مناسب خواهد بود. در اینجا چند نکته کلیدی وجود دارد که باید در مصاحبه در مورد آنها پرسید:

زمان معمول تحویل درخواست ها چقدر است؟

برای چه نوع مشتریان دیگری کار کرده اند؟

او چه نوع خدماتی می‌تواند ارائه دهد؟ (و همچنین آنچه که او انجام نمی‌دهد)

در چه زمینه ای تخصص دارید؟

چند سال تجربه به عنوان VA؟

چند ساعت در دسترس هستند؟ تمام وقت یا پاره وقت؟

چگونه می‌توانید به آنها دسترسی پیدا کنید؟ ایمیل، چت، شماره تلفن داخلی، یا تماس اسکایپ؟

آیا به طور همزمان برای افراد دیگری نیز کار می‌کنید؟ اگر بله، آیا این اتفاق باعث اختلال در خدمت رسانی نمی‌شود؟

2 یا 3 مرجع بخواهید. هنگامی که این منابع را دریافت کردید با آنها تماس بگیرید!

وقتی دستیار مجازی را پیدا کردید که مناسب به نظر می‌رسد، به او ضربه بزنید تا بتوانید روی چیزهای مهم تمرکز کنید!

بهترین دستیاران مجازی را در OnlineJobs پیدا کنید

این بزرگترین هیئت شغلی برای دستیاران مجازی در فیلیپین است. شما می‌توانید یک VA تمام وقت فقط با 350-800 دلار در ماه پیدا کنید

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت