بهترین پلاگین های وردپرس (Word Press)

بهترین پلاگین های وردپرس (Word Press) برای خرید

زمان مطالعه 4 دقیقه

در میان انواع پلاگین هایی که برای پلتفرم وردپرس وجود دارد، انتخاب بهترین موارد برای وب‌سایت شما تقریباً کار مشکلی است. چرا که بسته به نوع سایت شما و آنچه که نیاز دارید ده‌ها انتخاب متنوع وجود دارد. با این وجود تهیه لیست بهترین پلاگین های وردپرس (Word Press) کار غیر ممکنی نیست چرا که هر چقدر هم که تنوع پلاگین‌های وردپرس زیاد باشد، باز هم بهترینی وجود دارد.

اگر شما هم در حال طراحی سایت‌های مختلف مانند تجاری، آموزشی، شرکتی و … هستید در این مقاله با معرفی بهترین پلاگین‌ها و نحوه خرید آنها همراه ما باشید.

قبل از این که به معرفی بهترین پلاگین های وردپرس بپردازیم، لازم به ذکر است که شما می‌توانید با استفاده از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت، از تمامی پلاگین‌های تخصصی وردپرس خرید کنید.

پلاگین Monster Insights 

اگر نحوه برقراری ارتباط کاربران با سایت برای شما از اهمیت زیادی دارد، می‌توانید از این افزونه وردپرس که با گوگل آنالیز در ارتباط است استفاده کنید. با استفاده از این افزونه قادر خواهید بود که رفتار کاربران را در سایت خود ردیابی کرده و مشکلات احتمالی را شناخته و برطرف نمایید.

این افزونه در دو حالت رایگان و غیر رایگان ارائه می‌شود. مسلماً اگر به داده‌های بیشتر و دقیق‌تری نیاز دارید باید از نسخه غیر رایگان استفاده نمایید.

بهترین پلاگین های وردپرس monsterinsight

پلاگین WPForms 

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر سایت، بخش تماس با ما است. کاربران باید بتوانند با فرم تماسی که در اختیارشان قرار می‌دهید به سادگی به شما ارتباط برقرار کرده و سؤالات خود را مطرح کنند. خوشبختانه با استفاده از ویژگی درگ اند دراپ پلاگین WPForms طرح مورد نظر خود را ایجاد کرده و در صفحه سایتتان قرار دهید.

نسخه Lite این افزونه رایگان بوده و برای کسب‌وکارهایی که به تازگی فعالیت خود را در فضای اینترنت آغاز کرده‌اند، مناسب است. در حالی که نسخه pro برای کسب‌ و کارهای رو به رشد و گسترده امکانات بیشتری دارد.

بهترین پلاگین های وردپرس WPforms

پلاگین Yoast 

حتماً می‌دانید که برای قرارگیری در رتبه‌های اول صفحه اول نتایج گوگل نیاز به رعایت تکنیک‌های سئو دارید. در نظر گرفتن معیارهای مختلف سئو هنگام تولید محتوا برای سایت معمولاً کار مشکلی است اگر راهنمای خوبی نداشته باشید. شما می‌توانید با استفاده از افزونه Yoast که به عنوان یکی از بهترین افزونه های وردپرس جهت سئو سایت شناخته می‌شود، مواردی مانند بررسی تگ آلت، توضیحات متا و … را بررسی نمایید.

این افزونه وردپرس هم به صورت رایگان و غیر رایگان ارائه می‌شود. یکی از قابلیت‌های ورژن غیر رایگان این پلاگین، امکان سئو محتوا با چند کلمه کلیدی است.

بهترین پلاگین های وردپرس Yoast SEO

پلاگین TinyPNG 

یکی از مهم‌ترین مواردی که در تعیین سرعت سایت تأثیر زیادی دارد، حجم و کیفیت عکس‌هایی است که بارگذاری می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از این پلاگین وردپرس تمامی عکس‌های سایت، حتی مواردی که قبلاً در سایت آپلود کرده‌اید بهینه کنید. هرچه سایت سریع‌تر برای کاربر نمایش داده شود، احتمال بسته شدن آن کمتر شده و از نظر گوگا امتیاز محسوب می‌شود.

بهترین پلاگین وردپرس TinyPNG 

پلاگین OptinMonster

هنگامی که نوبت به بهینه‌سازی نرخ تبدیل می‌رسد، افزونه OptinMonster به عنوان یکی از بهترین افزونه های وردپرس در نظر گرفته می‌شود چرا که با گرفتن ایمیل کاربران سایت، ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی و ارسال ایمیل به آن‌ها، احتمال تبدیلشان را از کاربر به مشتری افزایش می‌دهد.

بنابراین اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی را جهت رشد کسب ‌و کار مؤثر می‌دانید، استفاده از قابلیت‌های این افزونه را به تأخیر نیندازید.

بهترین پلاگین های وردپرس Option monster

پلاگین Pretty Links

یکی از مهم‌ترین مواردی که در نحوه عملکرد سایت تأثیرگذار است، لینک‌هایی است که به صورت داخلی و خارجی از آن‌ها استفاده می‌کنید. با استفاده از این افزونه مدیریت تمامی لینک‌ها، ریدایرکت لینک‌ها و … آسان‌تر خواهد بود.

بهترین پلاگین های وردپرس petty link

پلاگین MemberPress

از این افزونه برای عضویت کاربران در سایت می‌توانید استفاده کنید. بنابراین با این افزونه دسترسی شما به کاربرانتان جهت ارسال انواع محتوا مانند فیلم، محتوای تبلیغاتی مثل کد تخفیف و … بهتر و سریع‌تر انجام خواهد شد. مهم‌ترین قابلیت این افزونه که آن را به یکی از بهترین پلاگین های وردپرس تبدیل کرده است، امکان ارسال انواع محتوا در قالب‌های مختلف است.

خدمات اول پرداخت

بسیاری از بهترین پلاگین های وردپرس (Word Press) رایگان هستند. با این حال بسیاری از آنها در حالت پریمیوم، خدمات کامل‌تری را ارایه می‌دهند. در صورتی که قصد پرداخت هزینه ارزی هر یک از پلاگین‌ها را دارید، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

 

امتیاز 4.8/5 - از 53 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT