بهترین افزونه ارز دیجیتال وردپرس

معرفی انواع افزونه ارز دیجیتال وردپرس و قابلیت‌های آنها

زمان مطالعه 5 دقیقه

اگر در حال ساختن یک وب سایت برای بازار سکه دیجیتالی هستید، مطمئناً به انتخاب افزونه ارز دیجیتال وردپرس نیاز دارید. شاید یک پلاگین کافی باشد یا ممکن است شما به دو یا حتی سه افزونه نیاز پیدا کنید. در حالی که برخی از قالب‌های وردپرس برای ارز دیجیتال دارای بسیاری از ویژگی‌های مناسب ارز دیجیتال هستند، برخی دیگر ممکن است نیاز به افزونه‌های دیگری داشته باشند. ما در این مقاله مجموعه‌ای از بهترین افزونه های ارز دیجیتال را برای وردپرس و حتی اسکریپت‌های متنوع برای شما آماده کرده‌ایم. 

معرفی چند افزونه ارز دیجیتال وردپرس

افزونه ارز دیجیتال وردپرس آمار

با افزایش درخواست‌ها به ارز دیجیتال، نه تنها همه در مورد بیت کوین و آلت کوین صحبت می‌‌کنند، بلکه بسیاری از سایت‌ها به سمت پذیرش پرداخت‌ها با ارز دیجیتالی توسعه می‌یابند. در کنار قالب‌ها و افزونه‌های معمولی، قالب ها و افزونه های ارز دیجیتال هم در حال گسترش است که نیاز شمار زیادی از کاربران را پوشش می‌دهد.

به طور خلاصه، ایجاد وب سایت برای صنعت ارز مجازی آسان‌تر از آنچه فکر می‌کنید است. با ابزارهایی که در اختیار شما قرار دارد، ایده کسب و کار شما در کم‌ترین زمان عملی می‌شود. در اینجا انواع افزونه ارز دیجیتال وردپرس را برای ماشین حساب‌ها، نرخ‌های رشد، ابزارک‌های ویژوال کامپوزر و موارد دیگر پیدا خواهید کرد.

به راحتی می‌توانید وب سایت ارز دیجیتال بی‌نظیری را داشته باشید که دنیای آنلاین را زیر و رو کند. از این پلاگین‌های شگفت‌انگیز بیت کوین و ارزهای دیجیتال بهره ببرید و وب سایتهای فوق العاده وردپرس را ایجاد کنید.

افزونه Coin Table

افزونه ارز دیجیتال وردپرس پشتیبانی

افزونه کوین تیبل (Coin Table) یک سیستم مدیریت محتوا است که منحصراً برای اطلاعات زمان واقعی ارز دیجیتال ساخته شده است. این سیستم بیش از هزار ارز دیجیتال پشتیبانی کرده و تمام اطلاعات آن هر ۲۴ ساعت روز و همه روزهای هفته به صورت خودکار به روز رسانی‌ می‌شود. نیازی به انجام کار دستی ندارید، اجازه دهید جدول کارها را برای شما انجام دهد. همچنین این افزونه ارز دیجیتال وردپرس ، ۱۵۶ ارز رسمی دنیا مانند دلار و یورو به طور کامل پشتیبانی می‌کند.

کوین تیبل پنل مدیریت خاص خود را دارد که در آن می‌توانید تمام تنظیمات را مدیریت کنید و حتی چندین مدیر یا کاربر ایجاد کنید. چهار صفحه قابل تنظیم در پکیج دریافت می‌کنید که شامل خانه، جدول، ارز و مبدل خواهد بود.

افزونه Premium Cryptocurrency Widgets

افزونه ارز دیجیتال وردپرس معامله

برای تقویت وب سایت‌های وردپرسی خود، ابزارک‌های Premium Cryptocurrency به شما کمک می‌کند تا فوق العاده باشید. این پلاگین این امکان را به شما می‌دهد تا برای ارز دیجیتال، طیف گسترده‌ای از ابزارک‌ا را به سایت  خود اضافه کنید. در این افزونه، از ۱۵۰۰ سکه دیجیتال پشتیبانی می‌کند (از محبوب‌ترین ارزها تا آنهایی که کمتر شناخته شده‌اند). تمام ارزها بدون بروزرسانی صفحه، در زمان واقعی به روز می‌شوند. علاوه بر این، تمام قیمت‌های ارز دیجیتال می‌توانند برای درک بهتر ارزش آنها به ارزهای دلار، یورو و ین تبدیل شوند.

همه ابزارک‌های Premium Cryptocurrency با قالب‌های مختلف و گزینه‌های رنگی برای شما ارائه می‌شوند تا ایده آل‌ترین محیط را متناسب با برند و سایت خود پیدا کنید.

افزونه کوین پرس Coinpress

افزونه ارز دیجیتال وردپرس نمودار

Coinpress یک افزونه ارز دیجیتال وردپرس است که بیش از 3500 صفحه جزئیات سکه را بصورت خودکار و در زمان واقعی ایجاد می‌کند. از طریق این افزونه، می‌توانید کلی اطلاعات و داده کسب کنید و به کاربران خود پیشنهاد دهید از جستجوی خود نهایت استفاده را ببرند. تمام اطلاعات مربوط به هر سکه بدون انجام کارهای دستی ایجاد و به روز می‌شوند و بسیار راحت است.

Coinpress همچنین دارای یک جدول پیشرفته با امکاناتی مانند جستجو، انتخاب ارز، لیست تماشا، منوی کشویی برای خرید و فروش و همچنین گزینه‌ای برای تغییر سفارش پیش فرض است. همچنین می‌توانید اطلاعات مربوط به هر سکه را به طور کامل سفارشی کنید و حتی ترتیب و سبک پیش فرض طرح را نیز تغییر دهید. به طور خلاصه، اگر شما علاقه‌مند به ساخت یک وب سایت مشابه با Coinmarketcap هستید، می‌توانید با استفاده از Coinpress سریع و کارآمد عمل کنید.

افزونه Massive Cryptocurrency Widgets

افزونه ارز دیجیتال وردپرس فروش

هنگام ساختن یک وب سایت ارز دیجیتال، احتمالاً برای افزودن به سایت خود به چند افزونه نیاز دارید تا سطح خود را بالاتر ببرید. ابزارک‌های Massive Cryptocurrency فوق العاده است که ظاهر وب سایت شما را زیباتر کرده و باعث می‌شود تا چندین برابر بار حرفه‌ای‌تر از دیگر سایت‌ها به نظر رسید.

در بسته نرم افزاری Massive Cryptocurrency Widgets، نمادها، جداول، لیست‌ها، نمودارها، کارت‌ها و ویجت ‌ها، برچسب‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد. البته یک ویجت هم وجود دارد که به کاربران شما اجازه می‌دهد ارزهای مختلف را به ارز مورد نظر تبدیل کنند و محاسبه قیمت آنی را مشاهده کنند.

افزونه Tradex

افزونه ارز دیجیتال وردپرس طراحی

برای صاحبان سایت که مایل به ایجاد بستر تجاری خود با WordPress هستند، Tradex ابزاری عالی به عنوان یک افزونه ارز دیجیتال وردپرس است. به جای استخدام یک برنامه نویس و صرف هزینه‌ای سنگین، با یک افزونه ساده مانند Tradex، هر کس می‌تواند یک بستر تجاری حرفه‌ای ارز دیجیتال ایجاد کند. 

Tradex بیش از ۵۵ آلت کوین با ویژگی مستقیم خرید و فروش را پشتیبانی می‌کند. کل فرایند کاملاً خودکار و ایمن است و معاملات فوراً انجام می‌شود. Tradex همچنین به طور خودکار اطلاعات آلت کوین را به روز می‌کند و از هشت روش پرداخت مختلف پشتیبانی می‌نماید. از دیگر مشخصات این ابزار نمایش تجارت مستقیم، آمار کیف پول ارز، داشبورد کاربری منحصر به فرد و ورود به حساب است.

افزونه Cryptocurrency Exchanges List Pro

افزونه ارز دیجیتال وردپرس صرافی

اگر می‌خواهید سایت خود را به یک اکسچنجر و صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال تبدیل کنید، افزونه Cryptocurrency Exchanges List Pro می‌تواند گزینه خوبی باشد. ابن افزونه می‌تواند ۲ هزار تبادل ارز را در روز پوشش دهد و البته برای استفاده از ظرفیت بیشتر، نیاز به پرداخت هزینه است. شکی نیست که برای خیلی از طراحان سایت این افزونه کارآمد و کمک کننده خواهد بود.

دیگر انواع افزونه ارز دیجیتال وردپرس

در این مقاله به چند مورد از بهترین افزونه های ارز دیجیتال وردپرس پرداختیم. افزونه‌های بسیار دیگری برای نمایش قیمت ارز دیجیتال در وردپرس وجود دارند و هر روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود؛ دیگر موارد به ترتیب زیر هستند:

  • Cryptocurrency Search Addon
  • Cryptoniq
  • Crypto ICO List Widgets Pro
  • Coinbase
  • Ultimate Crypto Widgets
  • Coin Market Cap & Prices
  • FAT Coincap
  • Cryptocurrency Widgets Pro
  • CoinCompare
  • Virtual Coin Widgets
  • Cryptocurrency Charts

در صورتی که تمایل دارید که وبسایت خود را بر پایه وردپرس برای ارزهای دیجیتال طراحی کنید یا اینکه هم اکنون از بستر وردپرس برای سایت خود استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌شود برای ارتقاء عملکرد سایت خود و دریافت خدمات حرفه‌ای به هاست تخصصی وردپرس روی آورید و همچنین از افزونه ارز دیجیتال وردپرس به صورت هوشمندانه استفاده نمایید. جهت شارژ و یا پرداخت هزینه هاست، شما می‌توانید تقاضای خود را از طریق خدمات اول پرداخت به انجام برسانید.

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT