انجین کوین (Enjin)

انجین کوین (Enjin) چیست و معرفی توکن ENJ

زمان مطالعه 2 دقیقه

این روزها یکی از پرطرفدارترین راههای کسب درآمد از طریق استخراج، مبادله و ترید انواع ارزهای دیجیتال می‌باشد. شما کدامیک از ارزهای دیجیتال را می‌شناسید؟ بیت کوین، ریپل یا اتریوم؟ آیا انجین کوین (Enjin) را می‌شناسید؟ در این مقاله با اول پرداخت همراه شوید تا شما را با این پلتفرم ارز دیجیتال و توکن ENJ آشنا کنیم.

با انجین کوین (Enjin) آشنا شوید

انجین کوین (Enjin) یک پلتفرم ارز دیجیتال و blockchain است که برای صنعت بازی‌های ویدیویی طراحی شده است. این پلتفرم در بلاک چین اتریوم توسط Enjin ساخته شده است. شرکت انجین به بیش از 20 میلیون گیمر کمک می‌کند تا به ایجاد انجمن‌ها و اجتماعات پیرامون بازی‌های مورد علاقه خود بپردازند. انجین کوین (Enjin) این بستر موجود را به موتور توسعه بازی‌های ویدیویی blockchain نیز گسترش می‌دهد.

شرکت Enjin در سنگاپور مستقر است و با سامسونگ در سال 2019 همکاری داشته است و فناوری خود را در مدل‌های Galaxy S10 کره جنوبی ادغام کرده است.

بازی‌های ویدئویی به یک صنعت گسترده تبدیل شده است. طبق اعلام انجمن نرم افزار سرگرمی (ESA)  75٪ از مردم آمریکا حداقل یک گیمر حرفه‌ای در خانه خود دارند و 65٪ از بزرگسالان آمریکایی بازی‌های ویدئویی انجام می‌دهند.

بیایید معرفی پلتفرم انجین کوین را با توکن اختصاصی آن یعنی ERC-20 آغاز کنیم.

درباره‌ی توکن ENJ

انجین کوین (Enjin) در کل دارای 1000،000،000،000 توکن ENJ است. اوج قیمت آن تا کنون مربوط می‌شود به تاریخ 7 ژانویه 2018 که 0.493384 دلار بوده است. ENJ یک توکن ERC-20 بر روی بلاک چین Ethereum است ، همچنین از قراردادهای هوشمند ERC-1155 نیز پشتیبانی می‌کند.

نمایشگاه بین المللی انجین کوین از جولای تا نوامبر 2017 برقرار بود و ارزش تقریبی 22 میلیون دلار ETH را به خود اختصاص داد. که در این نمایشگاه تقریباً 80 درصد از کل توکن عرضه شده فروخته شده است و 20 درصد باقیمانده نیز بین تیم موسس ، شرکت و سرمایه گذاران تقسیم شده است. هنگامی که این پروژه با فروش توکن خصوصی ترکیب شد، تقریباً 35 میلیون دلار سود به دست آورد.

حال که تا حدودی با توکن ENJ آشنا شدید، در ادامه به بحث در مورد انجین کوین (Enjin) خواهیم پرداخت.

انجین کوین (Enjin) چیست؟  

Enjin یک انجمن بازی‌های ویدیویی و بستریست که امکان توسعه و تبادل کالاهای دیجیتال را فراهم می‌کند. هدف این انجمن به طور گسترده، صنعت بازی‌های ویدیویی غیر متمرکز بوده و توانسته است مشارکت‌های زیادی داشته باشد با بنیانگذارانی که در مورد ادعای خود برای مشارکت در صنعت بازی‌های ویدیویی بسیار جدی هستند.

آیا می‌دانید چرا انجمن انجین کوین (Enjin)  توانست است تا این حد موفق عمل کند؟ موفقیت این شرکت به عوامل مهم زیر وابسته است:

  • Enjin یک بازار با سابقه است که با ارز دیجیتال ادغام شده است و عملکردهای بلاک چین را در جوامع موجود با بیش از 20 میلیون گیمر در سراسر جهان نیز ادغام نموده است.
  • توکن ENJ یک توکن ERC-20 است که به طور گسترده از مبادله از طریق صرافی و کیف پول پشتیبانی می‌کند. Enjin همچنین از قراردادهای هوشمند ERC-1155 پشتیبانی می‌کند.
  • شرکای شرکت انجین کوین (Enjin)  شامل سامسونگ، یونیتی ، گیمرهای رایانه شخصی و چند eSportsbrands هستند. این امر به آن‌ها کمک کرد تا ده‌ها توسعه دهنده‌ی بازی با نسخه‌های مبتنی بر blockchain را به خود جذب کنند.
امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. iran rich گفت:

    عالی بود ممنون

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT