برنامه های اندروید و آیفون برای نوشتن نت موسیقی

برنامه های اندروید و آیفون برای نوشتن نت موسیقی

زمان مطالعه 3 دقیقه

هر کسی که تا به حال آهنگ نوشته باشد می داند که کار ساده ای نیست. مطمئناً، درست مانند رمان نویسان، فیلمنامه نویسان و حتی نویسندگان آزاد، ترانه سراها نیز، نبود ایده را تجربه می کنند.

خوشبختانه، برنامه هایی وجود دارند که می توانند به شما در روند نوشتن کمک کنند. فرقی نمی‌کند روی موسیقی تمرکز کنید یا شعر، یکی از این برنامه ها به شما کمک می‌کند تا قلم را روی کاغذ بیاورید و آهنگی خارق‌العاده بسازید. بیایید بررسی کنیم که این برنامه ها چه کاری می توانند انجام دهند!

1.نت موسیقی در برنامه Tully

در صفحه اصلی Tully، تمام آهنگ های اصلی فعلی خود را خواهید دید. می‌توانید تمام فایل های خود را از جمله Masters، پروژه ها یا بیت های مستقل خود در Tully آپلود کنید. هنگامی که یک پروژه جدید را در Tully شروع می کنید، می توانید یادداشت ها یا اشعار را در فضای خالی نگه دارید، فایل ها را به آن پروژه خاص وارد کنید، مترونوم را راه اندازی کنید و صدا را مستقیماً در فضای پروژه ضبط کنید.

اگر از نحوه پخش یک آهنگ در Tully راضی هستید، می‌توانید برای اشتراک گذاری فوری، موسیقی خود را در پلتفرم های اصلی که مردم می‌توانند موسیقی شما را دانلود کنند، ارسال کنید. پس از توزیع، می توانید ببینید که آهنگ شما چگونه اجرا می شود و چقدر درآمد دارد.

2.برنامه های اندروید و آیفون برای نوشتن نت موسیقی: Maestro

اگرچه ابزارهای زیادی برای کمک به شما در نوشتن نت موسیقی وجود دارد، اما Maestro برنامه‌ای است که به شما امکان می‌دهد آن را در هر جایی که معمولاً تلفنتان را می‌برید، همراه داشته باشید. تقریباً در همه جا.

هنگامی که برای اولین بار برنامه را باز می کنید، آهنگی بدون عنوان می بینید که می توانید بلافاصله شروع به ویرایش کنید. البته می توانید عنوان را تغییر دهید و سپس نت های مختلف اضافه کنید و با موارد های مختلف بازی کنید تا زمانی که ملودی مورد نظر خود را پیدا کنید.

از آنجایی که این برنامه شامل نوشتن نت های شما نیز می شود، بیشتر برای ترانه سرای پیشرفته ای است که تئوری موسیقی را می فهمند. با این حال، برنامه هر چیزی را که شما ایجاد می‌کنید بر روی ابزاری که انتخاب می‌کنید می‌نوازد، بنابراین حتی آماتورها نیز می‌توانند ملودی خوبی را با آن بسازند.

3. نوشتن نت موسیقی با Apolo 16

Apolo 16 اساساً یک برنامه یادداشت برداری است، اما می توانید صدا را ضبط کرده و رسانه ها را مستقیماً در هر یادداشت جدید آپلود کنید. اگر زمانی که دور از خانه هستید، قلم و کاغذی در نزدیکی خود ندارید، میتوانید ایده های جدید و الهامات را ذخیره کنید.

اگر ایده ای برای یک آهنگ به دست آوردید، می توانید به سرعت یک نت جدید شروع کنید، و حتی یک ملودی را زمزمه کنید یا متنی را که در حال حاضر به آن فکر می کنید ذخیره کنید. اگر در حالی که در مطب دکتر یا در مسیر رفت و آمد به خانه هستید، روی آهنگی کار می‌کنید، در هر نت یک سری کلمات قافیه وجود دارد که می‌توانید بهترین کلمه را برای جدیدترین ساخته خود پیدا کنید.

4.برنامه های اندروید و آیفون برای نوشتن نت موسیقی: Lyric Pad

اگر فردی بصری هستید، Lyric Pad یک برنامه اندرویدی فوق العاده است. وقتی در حال تایپ اشعار جدید هستید، به نظر می رسد که دارید روی یک تکه کاغذ دفتر خط دار می نویسید. سپس، وقتی کارتان تمام شد، می‌توانید نماد چشم را فشار دهید و در یک صفحه مرتب تر به شعرتان نگاه کنید.

در هر یادداشتی، میتوان عکس ها یا رسانه هایی را که در تلفنتان اضافه می‌شوند، بسازید. سپس، می توانید به راحتی هر یادداشتی را برای تبادل نظر با یک دوست به اشتراک بگذارید. برای دسترسی آسان، تمام پروژه های فعلی خود را در صفحه اصلی نمایش می دهد.

برو یک بیت بنویس!

ترانه سرایی کار آسانی نیست، اما با استفاده از ابزارها برای جریان انداختن خلاقیت، می‌توانید در کمترین زمان به مقصود خود برسید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT