برنامه پیوت (Pivot App)

برنامه پیوت (Pivot App) و کسب درآمد از طریق گردآوری اخبار ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه 3 دقیقه

برنامه پیوت شیوه جدیدی از گردآوری اخبار رمزارز ها در بستر شبکه های اجتماعی است. شما در این برنامه می توانید با ایجاد، خواندن و به اشتراک گذاری محتوا درست مانند شبکه Steemit رمزارز کسب کنید و البته که امکانات این برنامه بهتر است. در این مقاله با اول پرداخت همراه باشید تا به بررسی برنامه پیوت (Pivot App) و کسب درآمد از طریق گردآوری اخبار ارزهای دیجیتال بپردازیم.

برنامه پیوت (Pivot App)

پیوت یکی از بزرگترین و موفق ترین پلتفرم های جمعی سرمایه گذاری و تبادل اطلاعات است ولی تنها به هدف گسترش اطلاعات مربوط به رمزارز ها فعالیت نمی کند. این پلتفرم در حال حاضر سرمایه گذاران بزرگی از جمله Binance Labs و Huobi را جذب خود کرده است.

برخی از افراد درست متوجه نمی شوند که برنامه پیوت چه کاربردی دارد و چگونه می توان از طریق آن توکن PVT بدست آورد و این که آیا اصلا این برنامه قانونی است یا یک کلاهبرداری دیگر با ادعا های بزرگ؟

دانلود Pivot App

شما می توانید برنامه پیوت را برای آیفون و اندروید از طریق استور های آن دانلود کنید.

دانلود برای اندروید

دانلود برای اپل

روش کار برنامه پیوت 

با گشت و گذار، ایجاد و خواندن محتوا در این شبکه اجتماعی POWER دریافت می کنید که این امتیاز با توکن PVT در پایان هر روز به شما پرداخت می شود. برای نمونه، اگر سیستم هر روز 100,000 پاور توزیع کند، کاربر 1,000 پاور دریافت می کند. توزیع ها هر 24 ساعت از سر گرفته می شود و شما می توانید حتی با پیش بینی رویداد های ورزشی و نوسانات قیمت رمز ارز ها، توکن PVT پاداش بگیرید.

برنامه پیوت (Pivot App)

برنامه پیوت (Pivot App)

دلایل اسفاده از پیوت

پیوت هر روز در حال رشد است چرا که کاربران در ازای ساخت، خواندن و به اشتراک گذاری محتوا پاداش می گیرند. تصور کنید به دلیل پستی که در فیسبوک منتشر می کنید، به شما پول بدهند! این همان پیوت است!

این برنامه و همچنین توکن آن (PVT) هنوز خیلی جدید است و قرار است در صرافی های زیادی لیست شود و خوب است اگر در این مدت که هنوز توکن PVT ارزش زیادی ندارد، مشغول جمع آوری آن باشید و به محز این که افزایش قیمت پیدا کرد، از سرمایه گذاری خود استفاده کنید.

شیوه استفاده از Pivot

در ابتدا می بایست اپلیکیشن های این برنامه را که لینک آن را بالاتر قرار دادیم، دانلود کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس به دنبال قشر های مختلف در این شبکه بگردید و اینفلوئنسر ها را دنبال کنید. برای این که به ازای خواندن مطالب به شما POWER تعلق بگیرد، می بایست بر روی دکمه READ POST کلیک کنید.

به این دلیل که این برنامه هنوز تازه کار است و وارد جریان های اصلی نشده است، به سادگی می توانید برای خود در این شبه جا باز کنید. می توانید در پیش بینی های مربوط به نوسانات رمزارز یا نتایج بازی های ورزشی شرکت کنید که در این صورت PVT بیشتری بدست می آورید.

طبق گفته های تیم پشت این پروژه، این پلتفرم قرار است موج آینده شبکه های اجتماعی و موفق ترین پلتفرم خبری رمزارز باشد. تمامی خبر ها و اطلاعات مربوط به سرمایه گذاری را قرار است فقط در این پلتفرم جویا شوید.

کلاهبرداری بودن پیوت

با توجه به تازه کار بودن این پلتفرم، برخی فکر می کنند که ممکن است این پروژه کلاهبرداری باشد.

اگر چه این کوین بر اساس اطلاعات وب سایت کوین مارکت کپ، کوین PVT نه حجم بازار مشخصی دارد و نه میزان توکن موجود در چرخه، اما با توجه به سرمایه گذاری برند معتبری مانند بایننس، می توان گفت که احتمال کلاهبرداری بودن این پروژه بسیار ضعیف است.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT