قیمت بیبی دوج

قیمت بیبی دوج و تاثیر توییت ایلان ماسک بر قیمت این رمز ارز در بازار ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه 2 دقیقه

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال درگیر حجم بالای فروش و کاهش قیمت است، رمز ارز بیبی دوج جهش قیمتی ثبت کرد. در اول پرداخت به بررسی قیمت بیبی دوج و تاثیر توییت ایلان ماسک بر قیمت این رمز ارز می پردازیم.

قیمت بیبی دوج

بیبی دوج که از آن به عنوان فرزند دوج کوین (DOGE) یاد می شود علیرغم حجم فروش بالایی که بازار کریپتو درگیر آن است، 20 درصد افزایش را ثبت کرده است.

قیمت بیبی دوج

قیمت بیبی دوج

هرچند مارکت کپ این کوین که فقط معادل 4.7 میلیون دلار می باشد، بدین معنی است که به شدت دارای نوسان است.

همانطور که قبل تر گزارش شد، بیت کوین (BTC) به تازگی به زیر سطح حمایت حیاتی 30,000 دلار سقوط کرد و از محدوده معاملاتی محدود طولانی مدت خود، به سمت پایین شکست داشت.

از آنجایی که سایر آلتکوین ها هم عملکردی حتی بد تر داشتند، تمام بازار رمز ارزها در دو روز گذشته تقریبا 106 میلیارد دلار کاهش داشته است.

این افت قیمت ‌شامل حال DOGE هم می شود که به 0.159 دلار سقوط کرد.

موفقیت بزرگی که DOGE و شیبا اینو (SHIB) تجربه کردند، به تولد برخی دیگر از رمز ارزهای مشابه منجر شد که سعی دارند با الهام گیری از این دو، در این بازار سهمی داشته باشند.

بیبی دوج و ایلان ماسک

هرچند Baby Doge تنها کوینی است که توانست به توبیت های ایلان ماسک راه یابد. در 1 جولای (10 تیر)، مدیرعامل تسلا، مطلبی منتشر کرد که منعکس کننده دیدگاه او به آهنگ Baby Shark بود که در آن به کوین الهام گرفته شده از DOGE اشاره می شود.

قیمت بیبی دوج

قیمت بیبی دوج

تا به اینجا، جامعه کاربران بیبی دوج در توییتر، 147,200 فالوور دارد که برای پروژه ای که دو ماه از راه اندازی آن در اسمارت چین بایننس میگذرد، تحسین برانگیز است. هرچند، این موضوع که چه مقدار از این فالوور ها واقعی هستند، هنوز واضح نیست.

baby doge و دوج کوین

این میم کوین سعی دارد تا مشکل مقیاس پذیری Dogecoin را با تسریع 10 برابری تراکنش هایش، برطرف سازد. راه حلی که توسط خود ایلان ماسک در دو ماه قبل ارائه شده بود.

این پروژه همچنین خریداران را با پیشنهاد پاداش بابت نگهداری آن، به این امر تشویق می کند که آن را نفروشند. فروش Baby Doge نیز 10 درصد کارمزد را شامل می شود  که نصف آن بین تمام دارندگان این ارز تقسیم می شود و نصف دیگر آن به اضافه کردن نقدینگی در پلتفرم پنکیک سواپ اختصاص می یابد.

با کاهش محبوبیت دوج کوین، بعید به نظر می رسد که بتواند برای مدتی طولانی در وضعیتی محبوب باقی بماند.

منبع: یو تودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT