بهترین بازی های آنلاین چند نفره ۲۰۲۴

بهترین بازی های آنلاین چند نفره ۲۰۲۴

زمان مطالعه 3 دقیقه

جمع کردن دوستان برای بازی کردن ولذت بردن از بازی های Co-op، همیشه آسان نیست. خوشبختانه، تعداد زیادی تیرانداز، بازی های MMO RPG و شبیه ساز های ورزشی وجود دارد که می توانید هر زمان دوست داشتید، بازی کنید. در این پست به معرفی بهترین بازی های آنلاین چند نفره ۲۰۲۴ می پردازیم.

خرید با پی پال

بهترین بازی های آنلاین چند نفره ۲۰۲۴

1. بازی Counter-Strike: Global Offensive

این بازی که با نام CS: GO نیز شناخته می ‌شود، یک تیراندازی افسانه‌ای 1stt شخص می باشد که بر روی کامپیوتر ‌های شخصی و مک منتشر شده است. “Global Offensive” آخرین نسخه ای هست که در سال 2012 پس از سری Counter Strike منتشر شد (اگر نگوییم یک اسپین آف “زامبی”). این میلیون ها گیمر را با مکانیک اسلحه شگفت انگیز و فیزیک واقع گرایانه جذب می کند. همچنین یک حالت بتل رویال به نام “منطقه خطر” وجود دارد.

2. بازی League of Legends

یکی دیگر از عنوان های قدیمی مدرسه که هنوز توسط میلیون ها کاربر در سراسر جهان بازی می شود. دلیل چنین محبوبیتی ساده است: بازی هر آنچه را که در MOBA به دنبال آن هستید ارائه می دهد. شما آزاد هستید که یک حالت استاندارد 5v5 یا یک حالت سفارشی را ایجاد کنید.

3. بازی Sea of Thieves

Sea of Thieves را به سختی می توان یک بازی ایده آل نامید. سناریو بسیار ضعیف و بدیهی به نظر می رسد و جهان آنطور که باید در یک داستان دریایی عمیق نیست. با این حال، هیچ چیز نمی تواند با گیم پلی دزدان دریایی آن مقایسه شود.

تصور کنید که باید خدمه ای متشکل از 3 تا 4 نفر تشکیل دهید (یکی برای هدایت، یکی روی بادبان، یکی روی توپ و دیگری در حال وصله زدن) و کشتی خود را با هم هدایت کنید تا او با سایر خدمه بجنگد.

4. بازی Grand Theft Auto V

GTA V احتمالاً یکی از محبوب ‌ترین بازی ‌های ویدیویی اکشن ماجراجویی برای پلتفرم ‌های مختلف می باشد (این بازی در ویندوز، ایکس ‌باکس One/360 و پلی‌استیشن 4 موجود است). این بازی که توسط Rockstar Games در سال 2013 منتشر شد، هنوز میلیون ها طرفدار در ایالات متحده، اروپا و آسیا دارد.

5. بازی Dota 2

نمونه دیگری از بازی های چند نفره آنلاین رایگان بسیار قدیمی، قطعا یکی از بهترین MOBA در دهه های اخیر است. Dota 2 که بر روی صحنه مبارزات 5-v-5 ساخته شده، پیشنهاد می کند پایگاه دشمن را که توسط سه خط دفاع می شود، نابود کند.

6. بازی Minecraft

بازی ویدیویی کمی ناجور اما به‌ طور شگفت‌ انگیز محبوبی که توسط Mojang و Markus Persson در سال 2009 ساخته گردید. Minecraft هنوز میلیون ‌ها کاربر را در سنین مختلف درگیر نگه می ‌دارد، تقریباً 30 میلیون از نسخه کامپیوتری آن در سراسر جهان فروخته شده است. در ضمن دارای نسخه موبایلی هم می باشد.

7. بازی Overwatch

این بازی آنلاین چند نفره که توسط Blizzard Entertainment توسعه یافته، به سرعت به یکی از بازی ‌های سلطنتی مورد علاقه در بین گیمر های آسیایی تبدیل شده است. همچنین در ایالات متحده و بریتانیا مشارکت بزرگی به دست آورد.

8. بازی Apex Legends

آیا حاضرید با چند نفر از بهترین دوستانتان در برابر تیم های سه نفره تا سرحد مرگ بجنگید؟ در Apex Legends این کار با در نظر گرفتن اینکه دائماً مرز های نقشه محدود می شود، به ‌گونه ‌ای که دشمنان شما نزدیک ‌تر و نزدیک ‌تر می شوند، بسیار سخت به نظر می ‌رسد. همچنین ممکن است علاقه مند به کشف راه حل های Back-end برای بازی های چند نفره باشید.

9. بازی PUBG

PlayerUnknown’s Battlegrounds Mobile پس از راه اندازی، میلیون ها نصب را از طریق اپ استور و گوگل پلی داشته است. قبل از آن، نسخه ‌های PC/Mac/XBox/PS4 وجود داشت که ده ‌ها میلیون نفر را به خود جذب کرد. گیم پلی بازی در مورد رفتن به جزیره ای فراموش شده به همراه 99 بازیکن دیگر (که در زمان واقعی با شما بازی می کنند) می باشد. تنها وظیفه شما زنده ماندن و خوردن مرغ برای شام هست.

10. بازی Fortnite

اگر توسعه‌ دهندگان بازی عناصر ساختمان/کاردستی و شوتر/بقا را در یک سند باکس چند نفره ترکیب کنند، چه می ‌شود؟ خوب، قبلاً انجام شده است! Fortnite Battle Royale کمی شیک تر از PUBG به نظر می رسد، بنابراین بهترین بازی چند نفره در این لیست می باشد.

البته، این احتمال وجود دارد که یک یا دو بازی کاملاً جدید در طول سال آینده توسط میلیون ها نفر ساخته، منتشر و نصب شوند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت