بهترین برنامه های رایگان Adobe

بهترین برنامه های رایگان Adobe

زمان مطالعه 6 دقیقه

سرمایه گذاری روی نرم افزار Adobe می تواند هزینه ی زیادی برایتان داشته باشد. خوشبختانه، Adobe مجموعه ای از برنامه های رایگان را نیز دارد، بنابراین بیایید آنها را آزمایش کنیم. در این پست به معرفی بهترین برنامه های رایگان Adobe می پردازیم.

خرید با پی پال

بهترین برنامه های رایگان Adobe

جعبه ابزار گران قیمت Adobe اغلب به عنوان یک ضرورت برای طراحان و سازندگان تلقی می شود، اما این شرکت نرم افزاری برخی از ابزار ها و برنامه های طراحی رایگان را ارائه می دهد.

1. برنامه Adobe Photoshop Express

فتوشاپ یکی از معروف ترین و پر کاربرد ترین ابزار های ادوبی است. Photoshop Express مانند داشتن فتوشاپ به صورت رایگان در جیب می باشد.

با Photoshop Express، می ‌توانید تم ‌ها و ظاهر را برای تغییر سریع سبک عکس ‌های خود اعمال کنید. کتابخانه عظیمی از فیلتر ها شامل تغییرات سبک و اسلایدر ها برای شدت وجود دارد.

می ‌توانید عکس‌ های RAW را ویرایش کرد، که برای کنترل کیفیت در فرآیند ویرایش عالی است. با استفاده از فناوری Adobe Sensei، می ‌توانید به‌طور انتخابی تصاویر را ویرایش کنید، بخش‌ های خاصی از تصویر خود از جمله اشباع، تعادل رنگ، یا حتی ایجاد برچسب از قسمت‌های برش‌ خورده تصویر را تغییر دهید.

مانند فتوشاپ سنتی، یک براش ترمیم، گزینه ‌های ترکیب لایه‌ ها، ابزار های روتوش مانند صاف ‌کننده پوست و ابزار هایی مانند فیلتر های وابسته فتوشاپ، از جمله افزودن لبخند یا کاریکاتور و ویژگی ‌های تغییر اندازه صورت وجود دارد.

Photoshop Express یک ابزار رایگان عالی برای ویرایش در حال حرکت است. قابلیت ویرایش کاملی که فتوشاپ ارائه می دهد را ندارد، اما می توانید کار های زیادی با آن انجام دهید.

Adobe Photoshop Express را به صورت رایگان از App Store، Google Play Store یا Windows Store دانلود کنید. برخی از ویژگی های برتر را دارد.

2. برنامه Adobe Express

Adobe Express معادل ادوبی Canva است که به عنوان یک برنامه مرورگر و به عنوان یک برنامه موبایل و تبلت در دسترس می باشد. Express یک ابزار عالی برای ایجاد گرافیک برای رسانه های اجتماعی، از جمله تصاویر و ویدئو ها است.

تعداد انگشت شماری ابزار عالی هوش مصنوعی در Adobe Express وجود دارد که بخشی از برنامه رایگان آن است و Express را به یکی از معدود مکان‌ هایی تبدیل می ‌کند که می ‌توانید به ابزار های طراحی هوش مصنوعی رایگان دسترسی داشته باشید. برخی از ابزار های هوش مصنوعی آن عبارتند از: زیرنویس خودکار ویدئویی، متحرک سازی از صدا، جلوه های متن خلاقانه، تولید متن به تصویر، تولید متن به الگو و پر کردن تولیدی.

برای یک ابزار مبتنی بر الگو، سفارشی سازی زیادی برای کاربران رایگان در دسترس است. می توانید بر اساس قالب های ارائه شده و کاملاً قابل ویرایش، طرح های اصلی و زیبا ایجاد کنید. این کار به ایلاستریتور و ایندیزاین کمک می نماید تا پول خود را به دست بیاورند زیرا در زمان و انرژی شما برای تولید نتایج با کیفیت مشابه صرفه جویی می کند.

Adobe Express رایگان است، اما برای ویژگی‌ های اضافی، از جمله ابزار حذف پس‌ زمینه، یک ارتقای ممتاز نیز وجود دارد. برای دسترسی به Adobe Express نیازی به اشتراک Adobe ندارید، فقط یک اکانت Adobe برای ورود به سیستم نیاز دارید.

Adobe Express را به صورت رایگان از App Store یا Google Play Store دانلود نمایید یا به Adobe Express به صورت آنلاین مراجعه کنید.

3. برنامه Adobe Firefly

Adobe Firefly مرکز ابزار های هوش مصنوعی مولد Adobe مبتنی بر مرورگر است. در حالی که به طور رسمی یک برنامه یا نرم افزار نیست، می توانید به برخی از ابزارهای فعلی و آینده Adobe AI به صورت رایگان دسترسی داشته باشید، و همچنین یک ارتقای برتر برای ویژگی های اضافی وجود دارد.

Firefly برای آزمایش ابزار هایی مانند رنگ ‌آمیزی مولد و جلوه‌ های متنی قبل از ادغام در نرم ‌افزار Adobe منتشر شد. برخی از این ابزار ها هنوز در Firefly در دسترس هستند و همانطور که Adobe روی ویژگی‌ های هوش مصنوعی آینده کار می‌ کند، موارد بیشتری اضافه می ‌گردند،اما پس از اجرای دائمی حذف می ‌شوند. در زمان نوشتن، می توانید از Generative Expand، Generative Fill و Text to Image استفاده کنید.

از آنجایی که این ابزار ها برای آزمایش بتا هستند، نتایج ممکن است متفاوت باشد. بازی با آن سرگرم کننده هست، اما Adobe Firefly به عنوان یک ابزار مستقل قابل اعتماد نیست. ابزار های هوش مصنوعی زیادی وجود دارد که در Adobe Express به صورت رایگان یا در برخی از نرم ‌افزار های مستقل در صورت اشتراک در آن برنامه‌ ها، ارائه شده اند.

4. برنامه Adobe Fresco

Adobe Fresco یک برنامه طراحی دیجیتالی رایگان فقط برای تبلت است. اگرچه Fresco رقابت زیادی با Procreate دارد، اما مجموعه ای از ویژگی های اضافی را ارائه می دهد، مانند طراحی برداری، صادرات به کتابخانه های Adobe برای پشتیبانی از پلتفرم های مختلف، و در دسترس بودن برای تبلت های مایکروسافت و همچنین iPads، که در برنامه مشهور iPad یافت نمی شوند.

همراه با Adobe Express، Adobe Fresco احتمالا یکی از بهترین برنامه های رایگان Adobe می باشد. نزدیک ترین مقایسه با Adobe Fresco، برنامه تبلت Adobe Illustrator هست که یک محصول پولی است.

می‌ توانید با استفاده از برس‌ های رنگی زنده، برس ‌های پیکسلی، برس ‌های برداری و برس‌ های لکه‌دار، وکتور و شطرنجی بکشید. Fresco به شما امکان می دهد بافت ها را وارد نموده، از لایه ها استفاده کرده، انیمیشن اضافه و نقاشی های خود را به طرق مختلف دستکاری کنید. می توان در فرمت های مختلف ذخیره نمود و نقاشی های فرسکو خود را به سایر نرم افزار های Adobe صادر کرد.

Adobe Fresco را به صورت رایگان از App Store یا Windows Store دانلود کنید.

5. برنامه Adobe Aero

Aero یکی از بهترین برنامه های رایگان Adobe است. این یک ابزار مشخص برای ایجاد طرح‌ های واقعیت افزوده (AR) می باشد. Adobe Aero را می توان در تبلت ها و تلفن های اپل با iOS 14 یا بالا تر دانلود کرد و در برخی از دسکتاپ ها نیز موجود است.

برای استفاده از Adobe Aero لازم نیست متخصص AR باشید. Adobe کتابخانه ای از دارایی های سه بعدی ارائه می دهد که می توانید از آنها استفاده، یا خودتان را در جای دیگری مانند Blender وارد کنید. Aero یک برنامه سرگرم کننده برای آزمایش با یک خروجی خلاقانه کم استفاده است. از آنجایی که این تنها برنامه AR Adobe هست، هیچ مقایسه ای با ابزار های پولی وجود ندارد.

6. برنامه Adobe Color

Adobe Color یک برنامه رایگان مبتنی بر مرورگر می باشد و برخی از ویژگی های آن در Adobe Express ادغام شده است.

Adobe Color دارای ویژگی های مفید بسیاری برای طراحان برای بهبود رنگ ها در طرح های خود می باشد. این شامل یک جستجوگر کنتراست (برای مطابقت با استاندارد های کنتراست WCAG)، ابزار رنگ‌ آمیزی برداری که در Adobe Illustrator، ایجاد کننده تم رنگ، و تم ‌های رنگی برای کوررنگی هست نیز موجود است.

استفاده از Adobe Color در گردش کار خود راهی عالی برای افزودن آسان دسترسی به چرخه طراحی شما است. برخی از جنبه های این ابزار در سایر نرم افزار های Adobe وجود دارد، اما خوب است که همه چیز را در یک مکان با ابزار مرورگر داشته باشید.

7. برنامه Adobe Capture

این برنامه رایگان موبایل و تبلت Adobe برای طراحان عالی است. از دنیای واقعی الهام می گیرد و راه هایی برای اعمال آن در طرح های شما ایجاد می کند. طراحان و هنرمندان معمولاً رول های دوربین پر از الگو ها و پالت های رنگی رضایت بخش دارند که در طبیعت یافت می شود. Adobe Capture آن را در یک برنامه ادغام می کند تا در هنگام بروز خلاقیت بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

برنامه Adobe Capture با اکثر ابزار های دیگر Adobe، چه رایگان و چه پولی، دست در دست هم کار می کند، فقط برای ورود به اکانت کاربری Adobe نیاز دارید. همچنین بدون اتصال به اینترنت کار می کند.

روی آیکون دوربین در برنامه ضربه بزنید و می ‌توانید هر چیزی از صدا، مواد، تایپوگرافی، اشکال، گرافیک، رنگ‌ ها، ظاهر، الگو ها و قلم ‌ها را ضبط کنید. پس از به دست آوردن، این دارایی ها می توانند به روش های مختلفی از طریق برنامه مورد استفاده قرار گیرند تا به ابزار هایی تبدیل شوند که می توانید در جاهای دیگر استفاده نمایید.

این برنامه یک تغییر دهنده بازی برای ایجاد پالت رنگ، الگو ها و گرافیک از دنیای واقعی است. این تم ها و تصاویر اضافی را به طور خودکار تولید می کند و رنگ های RGB، CMYK، HSB و LAB را ارائه می دهد تا در زمان و انرژی شما صرفه جویی کند تا خودتان آن ها را بسازید.

در حالی که می توانید بسیاری از موارد مشابه را در برنامه های Adobe مانند Illustrator، InDesign یا Photoshop ایجاد کنید، استفاده از برنامه رایگان Adobe Capture سریع و آسان است و نتایجی را ارائه می دهد که ممکن است به صورت ارگانیک ایجاد نکنید.

Adobe Capture را به صورت رایگان از اپ استور یا گوگل پلی استور دانلود کنید.

ممکن است فکر کنید به دلیل رایگان بودن یک برنامه کمتر دریافت می ‌کنید، اما پس از آزمایش این هفت برنامه، ما تحت تأثیر بیشتر آنها قرار گرفتیم. Adobe Express یک راه عالی و رایگان برای طراحی دیجیتال مارکتینگ و اجتماعی می باشد. Adobe Fresco مانند استفاده از یک نسخه رایگان از Procreate است، اما با گنجاندن طراحی برداری، از Procreate به تنهایی در این جنبه پیشی می گیرد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت