سایت های جایگزین Pinterest

بهترین سایت های جایگزین Pinterest | سایت های مشابه Pinterest

زمان مطالعه 4 دقیقه

Pinterest به عنوان وب سایتی برای ایده های عروسی، دکوراسیون منزل و سرگرمی بیشتر برای زنان شهرت پیدا کرده است. شاید ایده Pinterest را دوست داشته باشید، اما موضوع آن را نه. شاید پینترست برای شما مناسب نباشد. گزینه های زیادی وجود دارد که میتوانید به جای پینترست از آن استفاده کنید. در این مقاله به معرفی ۱۰ تا از بهترین سایت های جایگزین Pinterest می پردازیم.

سایت های جایگزین Pinterest

سایت Juxtapost

سایت های جایگزین Pinterest

سایت های جایگزین Pinterest

Juxtapost برنامه ای مشابه Pinterest است. در ابتدا تصور می شد که بهتر از پینترست است و بسیاری از ضعف های پینترست مانند عضویت فقط با دعوت، عدم وجود تابلوهای خصوصی، اکسپورت محتوا و غیره را نداشت. پس از اینکه پینترست توسعه یافت Juxtapost بسیاری از ویژگی های متمایز خود را از دست داد، اما انجمن آن همچنان قوی است. یکی از قابلیت های جالب Juxtapost دکمه More Like This است.

اگر در صفحه اول یک دستور غذای خوشمزه را دیدید، می توانید روی این دکمه کلیک کنید تا فورا دستور العمل های خوشمزه بیشتری را ببینید. همچنین پست‌ها را می‌توان به ده‌ها روش مختلف دسته‌بندی و برچسب‌گذاری کرد، در این صورت راحت تر میتوانید محتوای مورد نظر خود را پیدا کنید. اگر می خواهید از سایتی مشابه Pinterest استفاده کنید Juxtapost را به شما توصیه میکنیم.

سایت We Heart It

اگر بخواهیم We Heart It را در یک جمله توصیف کنیم آن را نتیجه Pinterest و Tumblr می نامیم. We Heart مکانی است که در آن کاربران می توانند خودشان باشند و تقریباً هر چیزی را که می خواهند از عکس های گربه گرفته تا نقل قول های ملودراماتیک، لباس های زیبا، مناظر، غذا و موارد دیگر را پست کنند.

We Heart It بیشتر توسط نوجوانان و دختران کالج استفاده می شود. اگر به دنبال سایت های بیشتری مانند Pinterest هستید که برای زنان جوان طراحی شده باشد، We Heart It برای شماست.

سایت Dribbble

سایت های جایگزین Pinterest

سایت های جایگزین Pinterest

Dribbble سایتی برای یافتن و نمایش آثار خلاقانه است. شما می توانید از Dribbble برای به اشتراک گذاری کار خود مانند طراحی وب سایت، پوستر فیلم، تایپوگرافی، پیکسل، لوگوی شرکت، معماری یا هر چیز دیگری استفاده کنید. Dribbble راه عالی برای نشان دادن آثاری است که در Canva، Photoshop و سایر ابزارهای طراحی ایجاد کرده اید. همچنین به راحتی میتوانید پست‌ها را در Dribbble جستجو کنید و از کارهای سایر افراد ایده بگیرید.

سایت FoodGawker

سایت های جایگزین Pinterest

سایت های جایگزین Pinterest

ایا عاشق غذا هستید؟ اگر پاسخ شما مثبت است توصیه میکنیم حتما سری به FoodGawker بزنید. این وب سایت الهام گرفته از Pinterest نه تنها مکانی عالی برای کشف غذاهای جدید، مواد اولیه و عکس های زیبا از غذا است، بلکه یک سایت عالی برای یافتن دستورهای آشپزی برای مبتدیان و آشپزان حرفه ای است.

تنها نقطه ضعف FoodGawker این است که این وب سایت گزینشی است. شما می‌توانید عکس‌ها و لینک های خود را ارسال کنید، تیم FoodGawker محتوای ارسالی شما را بررسی می‌کنند و نظر خود را اعلام میکنند. از طرف دیگر این کار کیفیت بالای محتوا را حفظ میکند.

سایت Pearltrees

Pearltrees برای همه علایق و سلیقه ها طراحی شده است. نه تنها می‌توانید عکس‌ها، URL‌ها و اسناد را اضافه کنید، بلکه می‌توانید بخش هایی از صفحات وب را با استفاده از اکستنشن مرورگر Pearltrees یا برنامه موبایل به مجموعه خود اضافه کنید.

با Pearltrees می‌توانید کالکشن های متنوعی ایجاد کنید و آن ها را به راحتی سازماندهی کنید. Pearltrees همچنین کالشکن های مشابه سایر کاربران را در اختیار شما قرار می دهد. Pearltrees یک گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد، اما برای دریافت فضای ذخیره‌سازی و ویژگی‌های بیشتر باید اشتراک تهیه کنید.

سایت The Fancy

سایت های جایگزین Pinterest

سایت های جایگزین Pinterest

اگر همیشه به دنبال لباس های جدید، کفش، آثار هنری یا دکور خانه هستید، The Fancy را بررسی کنید. در این سایت میتوانید محصولات منحصر به فردی را پیدا کرده و خریداری کنید.

با کلیک روی نماد بستنی میتوانید آیتم مورد نظر را در نمایه خود ذخیره کنید. همچنین می توانید لیستی از محصولات مختلف ایجاد کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سایت Mix

سایت های جایگزین Pinterest

سایت های جایگزین Pinterest

Mix یک جایگزین عالی برای Pinterest است. در برنامه Mix میتوانید از بین موضوعات مختلف از جمله مد، معماری، موسیقی، پست های خنده دار، طبیعت و موارد دیگر انتخاب کنید که کدام را در فید خود ببینید.

با کلیک بر روی گزینه Mix میتوانید پست ها را به نمایه خود اضافه کنید. Mix از این پست‌ها برای تنظیم یک فید شخصی از محتوا استفاده می‌کند. همچنین می توانید به تب Popular tab بروید تا پست های محبوب سایر کاربران را ببینید.

سایت DwellingGawker

سایت های جایگزین Pinterest

سایت های جایگزین Pinterest

DwellingGawker توسط سازندگان FoodGawker طراحی شده است، اما به جای غذا بر روی طراحی داخلی و معماری تمرکز دارد. مانند FoodGawker هر عکس توسط تیم این سایت بررسی میشود. همچنین می‌توانید عکس‌ها را ذخیره کنید و به اشتراک بگذارید و برای دوستان خود ارسال کنید. این سایت قطعا به شما انگیزه ای می دهد تا خانه خود را زیبا کنید.

به جای پینترست از چه سایت هایی استفاده میکنید؟

اگر میخواهید از برنامه ای غیر از پینترست استفاده کنید سایت هایی که معرفی کردیم گزینه هایی عالی هستند. این سایت ها محتوای جدید زیادی دارند که می توانید آنها را ذخیره کنید و به اشتراک بگذارید. این سایت ها همچنین مزایای زیادی برای وبلاگ نویسان دارد.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT