سایت شبکه های اجتماعی

معرفی ۱۹ اپلیکیشن و سایت شبکه های اجتماعی برتر در سال 2021

زمان مطالعه 8 دقیقه

آیا به شبکه های اجتماعی و تبادل داده ها بر روی شبکه معتاد هستید؟ آیا می خواهید مطمئن شوید که از بهترین برنامه های شبکه های اجتماعی استفاده می کنید؟ از این گذشته، اکنون شبکه های اجتماعی زیادی برای جلب توجه مخاطبان با یکدیگر رقابت می کنند و انتخاب بین آنها می تواند کمی دشوار باشد. به همین دلیل برای کمک به شما، فهرستی از برترین برنامه ‌ها و سایت شبکه های اجتماعی در سال 2021 جمع آوری کرده‌ ایم.

معرفی 20 اپلیکیشن و سایت شبکه های اجتماعی

شبکه اجتماعی Facebook

شبکه های اجتماعی

سایت شبکه های اجتماعی

بیایید با گزینه هایی شروع کنیم که در خوب بودنشان شکی نیست.

Facebook با همه ایراداتش (که تعداد این مشکلات کم هم نیست)، هنوز هم محبوب ترین شبکه اجتماعی در جهان است.

با بیش از 2.7 میلیارد کاربری که دارد، اگر می خواهید به راحتی با افرادی در زندگی فعلی یا قبلی خود ارتباط برقرار کنید، باید به Facebook بروید.

Instagram

شبکه های اجتماعی

سایت شبکه های اجتماعی

اگر بیشتر به تماشای تصاویر و کلیپ های ویدیویی کوتاه علاقه دارید، اپلیکیشن Instagram ممکن است بهترین شبکه اجتماعی برای شما باشد. 37 درصد از بزرگسالان آمریکایی یک حساب کاربری در Instagram دارند.

شاید خیلی صحیح و منصفانه نباشد ولی این شبکه به سطحی بودن و پر از سلفی بودن شهرت پیدا کرده است. ولی اگر از اینها بگذرید و خوب جستجو کنید، می توانید عکاسی های خیره کننده، آثار هنری فوق العاده و بسیاری موارد دیگر اینچنینی نیز بیابید.

Twitter

شبکه های اجتماعی

سایت شبکه های اجتماعی

Twitter شبکه دیگری است که پوشش منفی قابل توجهی دریافت کرده است. با محدودیت 280 کاراکتری که دارد (قبلاً 140 کاراکتر بوده است.) قطعا بحث منطقی صورت نخواهد گرفت، و وجود میلیون ها ربات جعلی به تخریب تجربه استفاده از این برنامه منجر می شود.

با این حال، اگر به دنبال اخبار داغ و جنجالی و واکنش‌ های لحظه ای هستید و یا می خواهید به ستاره‌ های ورزشی، سلبریتی ها و روزنامه‌ نگاران مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید، Twitter منبعی بی ‌رقیب است. حتی می توانید ویدیوهای Twitter را ذخیره کنید (البته اگر چیز خوبی پیدا کنید!).

LinkedIn

شبکه های اجتماعی

سایت شبکه های اجتماعی

LinkedIn یک شبکه اجتماعی است که برای حرفه ای ها فراهم شده است. همزمان با رشد و پیشرفت سایت، این سایت به یکی از بهترین راه ها برای ساخت رزومه، یافتن شغل جدید و برقراری ارتباط با گروهی از حرفه ای ها در حیطه کاری شما تبدیل شده است.

Snapchat

شبکه های اجتماعی

سایت شبکه های اجتماعی

Snapchat تقریباً پاتوق افراد جوان است. بعید است که مادربزرگ شما یک حساب کاربری در Snapchat داشته باشد. در این سایت بیشتر تصاویر و ویدیوهایی که افراد خود را به شکل های دیگری در می آورند به اشتراک گذاشته می شود، اگرچه ابزارهای پیام‌ رسانی و بسیاری از ویژگی ‌های گیمیفیکیشن نیز دارد.

اگر در این برنامه تازه کار هستید، مطمئن شوید که ابتدا یاد گرفته باشید چگونه یک فیلتر Snapchat بسازید.

وبلاگ Tumblr

شبکه های اجتماعی

سایت شبکه های اجتماعی

Tumblr همان چیزی است که وقتی دنیای شبکه های اجتماعی و وبلاگ نویسی با هم برخورد می کنند، اتفاق می افتد. می‌ توانید متن، عکس، ویدیو و سایر محتوای رسانه‌ای را در صفحه وبلاگ خود پست کنید، و سایر کاربران نیز می‌توانند آن را دنبال کنند.

این شبکه همچنین از ویرایش HTML پشتیبانی می کند. اگر مهارت کافی داشته باشید، می توانید ظاهر و چیدمان صفحه خود را کاملا سفارشی کنید. حتی می توانید از یک نام دامنه سفارشی استفاده کنید.

Tumblr اکنون (ظاهراً) برای افراد زیر سن قانونی امن است. قبل از اجرای ممنوعیت کامل در دسامبر 2018، 22 درصد از ترافیک سایت ماهیت پورنوگرافیک داشته است.

Pinterest

شبکه های اجتماعی

سایت شبکه های اجتماعی

Pinterest یکی از بهترین برنامه های شبکه های اجتماعی است. بهتر است این سایت به عنوان یک سایت برای نشانه گذاری تصاویر توصیف شود (اگرچه از GIF و فیلم ها نیز پشتیبانی می کند). می توانید تصاویری را به بوردهای عمومی یا خصوصی خود اضافه کنید، سایر کاربران و بوردها را دنبال کنید و روی پین ها کامنت بگذارید. 

اگر به دنبال الهام بخشی برای یک پروژه DIY هستید یا به چیزی نیاز دارید که یک ایده خلاقانه در ذهن شما ایجاد کند، این سایت فوق العاده است.

Sina Weibo

شبکه های اجتماعی

سایت شبکه های اجتماعی

Sina Weibo پاسخ چین به Twitter است. این شبکه با بیش از 500 میلیون کاربر یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان است.

دولت چین به شدت این سایت را سانسور می کند، اما اگر می خواهید تغییر و تحولات در آسیا را با دقت دنبال کنید، ارزش ثبت نام دارد.

Reddit

شبکه های اجتماعی

سایت شبکه های اجتماعی

Reddit که به‌ عنوان صفحه اول اینترنت معرفی شده، یک بخش از آن تالار گفتگو و یک بخش از آن سایت ارسال محتوا است. کاربران می ‌توانند به پست‌ ها رأی مثبت یا منفی بدهند تا به نفوذ و تاثیر آن چیزی که در آن زمان محبوبیت دارد کمک کنند.

این سایت به subreddits هایی تقسیم شده است. آنها تقریباً هر موضوعی را که فکرش را بکنید پوشش می دهند. اگر یک سرگرمی خاص دارید، Reddit مکانی عالی برای یافتن افراد همفکر است.

برای شناخت کامل Reddit، بررسی subreddit های جذاب ما را مطالعه کنید و قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد. 

TikTok

شبکه های اجتماعی

سایت شبکه های اجتماعی

در مقایسه با برنامه های قدیمی مانند Twitter و Facebook ، TikTok یک شبکه اجتماعی جدید است. این شبکه برای پر کردن جای خالی Vine ایجاد شد، اما مدت‌ هاست که جایگزین آن شده است.

به وضوح تقاضای قابل توجهی برای ویدیوهای کوتاه وجود دارد. TikTok در نیمه اول سال 2018 بیشترین دانلود اپلیکیشن در سراسر جهان را داشته است و از آن زمان تاکنون روند صعودی بی ‌وقفه ای داشته است. 

Ask.fm

شبکه های اجتماعی

سایت شبکه های اجتماعی

گزینه بعدی در لیست برنامه های شبکه های اجتماعی ما Ask.fm است. این یک سایت پرسش و پاسخ است که در آن کاربران کلمات کلیدی و جستجوهای خود را ارسال می کنند. هر کسی می تواند وارد شود و عقاید و افکار خود را بیان کند.

این سایت قبلاً مبهم و ناشناس بوده، اما خودکشی دو نوجوان بریتانیایی پس از اینکه ادعا کردند مورد آزار و اذیت سایبری قرار گرفتند، باعث شد تا یک بازنگری بسیار ضروری انجام شود. امروزه Ask.fm یکی از سایت هایی است که والدین باید به بلاک لیست خود اضافه کنند.

VKontakte

VKontakte معادل روسی Facebook است. این سایت محبوب ترین سایت در این کشور است.

این شبکه بسیاری از ویژگی ‌های شبکه ی مشابه آمریکایی خود را دارد، از جمله گروه ‌ها، صفحات، پیام‌ های خصوصی، مدیریت رویداد، تگ کردن تصاویر و بازی ‌های درون ‌برنامه.

Flickr

شبکه های اجتماعی

سایت شبکه های اجتماعی

Flickr در درجه اول یک سایت برای هاستینگ تصاویر است. این شبکه دارای گزینه های رایگان و پولی است. گزینه رایگان ابتدا 1 ترابایت فضا ارائه می داد، اما در آغاز سال 2019، شرکت آن را به 1000 تصویر کاهش داد.

کاربران می ‌توانند برای عکس ‌هایی که دوست دارند کامنت بگذارند، آنها را به اشتراک بگذارند و لایک کنند.

Meetup

شبکه های اجتماعی

سایت شبکه های اجتماعی

Meetup چیزی میان یک شبکه اجتماعی آنلاین و یک شبکه اجتماعی در دنیای واقعی است. می توانید از ابزارهای آنلاین برای یافتن گروه ها و ایونت هایی که با علایق شما مطابقت دارند استفاده کنید، سپس به جلسه بعدی این گروه بروید.

اگر در یک شهر بزرگ زندگی می کنید، تنوع این جلسات می تواند بسیار زیاد باشد از تیم های ورزشی گرفته تا گروه های یادگیری زبان. در مناطق روستایی تر، انتخاب ها می تواند محدودتر باشد.

InterNations

شبکه های اجتماعی

سایت شبکه های اجتماعی

اگر مهاجر هستید، باید یک حساب کاربری در InterNations داشته باشید. این سایت به شما این امکان را می دهد تا افراد دیگری را در شهر خود بیابید که با زبان، علایق یا رشته کاری شما مطابقت دارند.

مانند Meetup، ایونت های زیادی وجود دارد که می توانید در آنها شرکت کنید. از طرف دیگر، می‌توانید از این سایت برای پرسیدن سؤالات و کسب اطلاعات در مورد خانه‌ی خود استفاده کنید.

XING

شبکه های اجتماعی

سایت شبکه های اجتماعی

XING یک جایگزین محبوب برای LinkedIn در اروپا است. این سایت پروفایل ها، گروه ‌ها، ایونت ها، تالارهای گفتگو و ویژگی های اجتماعی را ارائه می‌دهد.

اگر می خواهید از قابلیت جستجوی پیشرفته استفاده کنید، باید ماهانه هزینه ای بپردازید.

Nextdoor

Nextdoor یک شبکه اجتماعی محله محور است. دارای کنترل های سختگیرانه ای در زمینه حریم خصوصی است، یعنی فقط افرادی که در منطقه شما زندگی می کنند می توانند به گروه خاص محله شما بپیوندند.

اگر به دنبال راهی برای مدیریت طرح‌ های نگهبانی و حراست منظم محله و سازماندهی خرید و فروش محلی هستید، یا حتی فقط می خواهید همه را در جریان اخبار محله قرار دهید، به Nextdoor در زندگی خود نیاز دارید.

Foursquare

شبکه های اجتماعی

سایت شبکه های اجتماعی

Foursquare یک برنامه شبکه اجتماعی وابسته به لوکیشن است. می‌ توانید از آن برای یافتن مکان ‌های دیدنی، رستوران ‌ها، ایونت ها، و سایر لوکیشن های نزدیک برای زمان هایی که خارج از منزل هستید، استفاده کنید.

البته، جنبه وابسته به لوکیشن این برنامه به این معنی است که با سوالات زیادی در مورد حریم خصوصی مواجه خواهید شد، که ممکن است برای شما مناسب نباشد.

Myspace

شبکه های اجتماعی

سایت شبکه های اجتماعی

بله، Myspace هنوز هم وجود دارد. امروزه این شبکه به یک شبکه اجتماعی با تم موسیقی تبدیل شده است. از بسیاری جهات، این برنامه جای خالی Spotify، بعد از اینکه این شرکت سوئدی بهترین ویژگی ‌های اجتماعی این برنامه را حذف کرد، را پر کرده است.

Myspace به شما این امکان را می دهد که هم به موسیقی گوش دهید و هم در مورد آن با سایر کاربران چت کنید. همچنین اخبار و مقالات نظری در مورد این صنعت بسیار وسیع نیز وجود دارد.

شبکه های اجتماعی بیشتری برای جستجو وجود دارند

هزاران برنامه شبکه اجتماعی در جهان وجود دارد. در واقع آنقدر زیاد است که این فهرست بخش کوچکی از آن را پوشش می دهد. اگر کمی جستجو کنید، می‌توانید یک برنامه شبکه اجتماعی را پیدا کنید که به هر آنچه به آن علاقه دارید اختصاص داده شده است.

قبل از اینکه وارد شبکه های اجتماعی شوید، به یاد داشته باشید که باید همیشه حواستان به کلاهبرداری ها، ترول ها و سایر محتوای نامطلوب باشد. این شبکه ها به همان اندازه ای که می توانند مفید باشند، می توانند مضر و باعث شر و دردسر نیز شوند. 

منبع : makeuseof

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT