مهارت های رایگان الکسا

بهترین مهارت های رایگان الکسا برای صاحبان آمازون اکو

زمان مطالعه 8 دقیقه

علاوه بر دستگاه های Echo خود آمازون، Alexa در تعداد زیادی از محصولات مختلف مانند ترموستات، هدفون و حتی وسایل نقلیه در دسترس است. اما برای اینکه بهترین نتیجه را از الکسا ببرید، باید مهارت های الکسا را ​​نصب کنید. مهارت های رایگان الکسا را در ادامه معرفی کرده ایم.

مهارت های الکسا برنامه هایی هستند که با صدا فعال می‌شوند و تقریباً هر چیزی را که بتوانید تصور کنید در اختیار شما قرار می‌دهند.

چگونه مهارت های الکسا را ​​پیدا و نصب کنیم؟

شما به راحتی می‌توانید مهارت های الکسا را ​​یا در سایت آمازون از طریق پورتال مهارت های Echo یا با استفاده از برنامه الکسا در اندروید یا iOS بیابید. در هر دو نسخه، منوی نوار کناری را بزنید و به دنبال Skills بگردید. سپس می‌توانید با زدن دکمه Enable هر مهارتی را جستجو و نصب کنید.

با این حال، ساده ترین راه برای نصب مهارت های الکسا این است که به سادگی بگویید « Alexa, enable [skill name]، الکسا فلان مهارت را قعال کن» با استفاده از هر دستگاه سازگار (شما همچنین می‌توانید نام الکسا را ​​تغییر دهید). این برای بسیاری از مهارت ها کار خواهد کرد که نیازی به ورود به سرویس دیگری ندارند.

بیایید شروع کنیم!

1.مهارت های رایگان الکسا Jeopardy!

فقط بگویید “Alexa, play Jeopardy!”

برای شروع، مستقیماً به گزینه مورد علاقه همه، یعنی Jeopardy، بروید. سرنخ هایی از طیف گسترده ای از دسته بندی ها مانند ورزش، سفر، تاریخ و غیره وجود دارد. درست مانند یک شرکت کننده واقعی در نمایش، شما باید در قالب یک سوال پاسخ دهید.

2. MyPetDoc

فقط بگویید «Alexa, start MyPetDoc».

وقتی سگ یا گربه شما مثل خودش رفتار نمی‌کند، همیشه ترسناک است که صاحب حیوان خانگی باشید. اما با مهارت MyPetDoc، می‌توانید به سرعت پاسخ ها را دریافت کنید. می‌توانید از دانش پایگاه دانش مبتنی بر هوش مصنوعی مهارت استفاده کنید تا به سؤالات مربوط به حیوان خانگی خود پاسخ دهید. فقط به مهارت نگرانی خود را بگویید.

اگر به راهنمایی و مشاوره بیشتر نیاز دارید، همچنین می‌توانید به طور خودکار به دامپزشک دارای مجوز ایالات متحده به صورت آنلاین و با هزینه ای ناچیز به صورت 24 ساعته متصل شوید.

3. Cell Phone Finder

فقط بگویید “Alexa, Start Cell Phone Finder.”

این برای بهترین ما اتفاق می‌افتد – تلفن همراه گم شده در نامناسب ترین زمان. اما یابنده تلفن همراه راه نجاتی را فراهم می‌کند. پس از یک فرآیند راه اندازی کوتاه هنگام فعال کردن مهارت، شما آماده حرکت خواهید بود. وقتی آن زمان رسید، فقط از الکسا بپرسید، تلفن شما شروع به زنگ زدن می‌کند.

برای اینکه یابنده تلفن همراه حتی زمانی که تلفنتان در حالت بیصدا یا «مزاحم نشوید» کار کند، اطلاعات بیشتری در صفحه مهارت در مورد نحوه افزودن شماره سرویس به ویژگی دور زدن اضطراری گوشی وجود دارد.

4. Twenty Questions

فقط بگویید «Alexa, play twenty Questions».

آیا می‌توانید الکسا را ​​در مهارت بیست سوال رد کنید؟ درست مانند بازی کلاسیک حدس زدن، شما به هر چیزی فکر خواهید کرد و الکسا 20 سوال برای حدس زدن آن خواهد داشت. می‌توانید به هر سؤالی با موارد زیر پاسخ دهید – «بله»، «نه»، «ناشناخته»، «بی ربط»، «گاهی اوقات» یا «مشکوک». ببینید الکسا واقعا چقدر هوشمند است.

5.مهارت های رایگان الکسا Easy Yoga

فقط بگویید «Alexa,open Easy Yoga».

با Easy Yoga وارد یک روال یوگا شوید. این مهارت شما را از طریق یک روال 10 تا 15 دقیقه ای یوگا با یک معلم با تجربه راهنمایی می‌کند. شما می‌توانید از بین یک روال یوگا صبح یا عصر یا یک جریان یوگا انرژی زا انتخاب کنید. این مهارت برای کسی که کمی تجربه یوگا دارد بهترین است.

6. SongPop

فقط بگویید: “Alexa, launch SongPop”.

چقدر موسیقی را می‌شناسید؟ با SongPop آشنا شوید. با این مهارت سرگرم کننده، می‌توانید خود را با طیف گسترده ای از لیست های پخش به چالش بکشید – از برترین های جدول فعلی تا قدیمی های طلایی. میزبان شما را در طول بازی راهنمایی می‌کند تا کلیپ ها را پخش کنید و امتیاز را پیگیری کنید. برای برنده شدن باید عنوان آهنگ صحیح را حدس بزنید.

7. Big Sky

فقط بگویید «Alxa, open Big Sky».

گرچه ویجت آب و هوای داخلی قابل دسترسی از طریق الکسا دقیق است، اما Big Sky آن را یک قدم جلوتر می‌برد. الکسا و Big Sky با استفاده از API محبوب Dark Sky که برنامه آب و هوای محبوب iOS و Android و سایت Forecast.io را تقویت می‌کند، پیش بینی های هایپرمحلی را ارائه می‌دهند که به آدرس خیابان خاص شما مرتبط است. با آب و هوای Big Sky، شما همچنین می‌توانید اطلاعات خاصی مانند احتمال بارش در یک زمان خاص از روز را پیدا کنید.

8. Roborock Plus

فقط بگویید «Alexa, ask Roborock to start cleaning».

هیچکس برای انجام کارهای خانه مانند جاروبرقی هیجان زده نیست. اما با جاروبرقی ربات Roborock و مهارت Roborock Plus، می‌توانید با یک فرمان صوتی ساده جاروبرقی را انجام دهید. می‌توانید شروع به تمیز کردن کل خانه یا حتی یک اتاق خاص کنید. فراتر از آن، می‌توانید تمیز کردن را متوقف کنید، جاروبرقی را پیدا کنید، وضعیت آن را بررسی کنید و حتی جاروبرقی را به ایستگاه شارژ آن بازگردانید.

9.مهارت های رایگان الکسا Buy me a Pie!

فقط بگویید « Alexa. ask Buy Me a Pie to add milk.»

از Buy Me a Pie استفاده کنید! تا هر سفر خرید را آسان تر کند. هر زمان که به یاد آوردید به چیزی از فروشگاه نیاز دارید، فقط از مهارت استفاده کنید تا آن مورد را به لیست خود اضافه کنید. حتی می‌توانید چندین لیست برای خرید در فروشگاه های مختلف ایجاد کنید.

10. Ambient Visions

فقط بگویید «Alexa, open Ambient Visions».

هر دستگاه الکسا را ​​با صفحه لمسی به یک واحه زیبا با Ambient Visions تبدیل کنید. این مهارت شامل هزاران ساعت ویدئو از شومینه ها، اقیانوس ها، سواحل، رعد و برق و موارد دیگر است. که با صداهای آرامش بخش یا موسیقی با گوش دادن آسان همراه است.

11. Skills Spotlight

فقط بگویید «Alexa, open Spotlight Podcast».

بله، حتی یک مهارت برای کمک به مکان یابی مهارت های دیگر وجود دارد. در پادکست هفتگی، میزبانان صوت های مورد علاقه خود در الکسا و نحوه استفاده از آنها را مورد بحث قرار می‌دهند.

12. Airport Security Line Wait Times

فقط بگویید «Alexa, ask Security Line how long is security at DFW»

رویارویی با ماموران در فرودگاه همیشه استرس زا است، و بسیاری از اوقات نمی‌دانید که چقدر طول می‌کشد – به خصوص اگر عجله دارید. اما قبل از اینکه به تعطیلات یا یک سفر کاری بروید، فقط زمان تخمینی انتظار در فرودگاه خود را از مهارت بخواهید. این اطلاعات زمان انتظار را از پست های بازرسی در بیش از 450 فرودگاه در ایالات متحده ارائه می‌دهد.

13. This Day in History

فقط بگویید «Alexa, launch This Day in History».

با این مهارت فوق العاده از The History Chanel به تاریخ شیرجه بزنید. شما می‌توانید از یک رویداد تاریخی در روز جاری یا حتی هر روز دیگری در تقویم مطلع شوید. پس از شنیدن رویداد، حتی می‌توانید از مهارت بخواهید اطلاعات بیشتری ارائه دهد.

14.مهارت های رایگان الکسا Mad Libs

فقط بگویید “Alexa, open Mad Libs.”

یکی از بازی های کلاسیک تمام دوران با مهارت Mad Libs وارد عصر مدرن شده است. الکسا اسامی، قیدها و صفت های مختلف را می‌خواهد و سپس نتایج هیستریک را بازخوانی می‌کند.

15. Ask My Buddy

فقط بگویید «Alexa, ask My Buddy to send help».

فقط می‌توانید از صدای خود برای درخواست کمک با Ask My Buddy استفاده کنید. هر زمان که به کمک نیاز داشتید، فقط از این مهارت استفاده کنید تا به کسی در شبکه خود هشدار دهید که باید شما را بررسی کند. می‌توانید به یک شخص یا همه افراد در شبکه هشدار دهید. هشدارها از طریق متن، ایمیل و همچنین تماس صوتی ارسال می‌شوند.

برای ایمنی بیشتر، یک ویژگی چک کردن نیز وجود دارد که به دوستان و خانواده اطلاع می‌دهد.

16. Calm My Cat

فقط بگویید “Alexa, start Calm My Cat.”

الکسا فقط برای انسان ها نیست. همانطور که ممکن است حدس زده باشید، مهارت Calm My Cat برای گربه شما طراحی شده است. این مهارت موسیقی آرامش بخش را پخش می‌کند. صدها نفر از صاحبان گربه در حال ستایش آن با نقدهای عالی هستند. حتی می‌توانید یک تایمر تنظیم کنید تا موسیقی پس از یک بازه زمانی خاص متوقف شود.

17.مهارت های رایگان الکسا 7-Minute Workout

فقط بگویید «Alexa, start 7-Minute Workout».

دستیار شخصی حتی می‌تواند به شما کمک کند مقداری کالری بسوزانید. الکسا و تمرین 7 دقیقه ای شما را از طریق یک روال کامل از 12 تمرین مختلف راهنمایی می‌کنند. اگر تمرین بیش از حد انجام شد، می‌توانید آن را متوقف کرده و در هر زمان از سر بگیرید.

18. Create with Alexa

فقط بگویید «Alexa, make a story».

هر کسی که دارای Echo Show باشد می‌تواند از مهارت Create with Alexa استفاده کند تا زمان خواب را کمی آسان تر و حتی سرگرم کننده کند. به جای مهارتی که باید فعال کنید، این ویژگی آماده است. از هوش مصنوعی محاوره ای و مولد برای ایجاد یک داستان منحصر به فرد قبل از خواب استفاده می‌کند.

ساخته شده برای بچه های 4 تا 8 ساله، آنها دستور الکسا را ​​می‌گویند و سپس از چند دستور دیگر مانند نام و شخصیت انتخاب می‌کنند. سپس داستان ساخته خواهد شد. حتی اگر همان دستورات در آینده انتخاب شود، هوش مصنوعی مطمئن خواهد شد که داستان متفاوت است.

19.مهارت های رایگان الکسا Flight Tracker

فقط بگویید «Alexa, ask Flight Tracker for [flight]».

تنها چیزی که نیاز دارید نام ایرلاین و شماره پرواز است و می‌توانید در هر پروازی به‌روزرسانی های لحظه ای را بشنوید. این مهارت برای زمانی که در مسیر فرودگاه از در بیرون می‌روید تا دوستتان را بگیرید یا خودتان پروازی را بگیرید، عالی است.

20. AnyPod

فقط بگویید “Alexa, ask AnyPod to play [podcast]”.

این یک مهارت عالی برای طرفداران پادکست است. علاوه بر امکان اشتراک و لغو اشتراک پادکست های خاص به راحتی، حتی می‌توانید درخواست گوش دادن به قسمت های خاص را نیز داشته باشید. دستورات اضافی AnyPod Alexa می‌تواند به شما کمک کند تا در هر پادکست با عقب، جلو بردن سریع و موارد دیگر حرکت کنید.

21. Allrecipes

فقط بگویید “Alexa, open Allrecipes”.

هنگام استفاده از مهارت Allrecipes هرگز تعجب نکنید که شام چیست. می‌توانید دستورالعمل ها را بر اساس مواد تشکیل دهنده، کلمه کلیدی یا نام غذا جستجو کنید. این مهارت همچنین دستورالعمل های جدید، معاملات محلی، جفت شدن کامل و پیشنهادات شخصی را ارائه می‌دهد.

وقتی زمان شروع فرا رسید، مهارت یک لیست خرید و دستورالعمل های گام به گام به شما ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید یک دستور غذا را در یک کتاب آشپزی شخصی ذخیره کنید تا بعداً به آن دسترسی پیدا کنید.

22.مهارت های رایگان الکسا Blink SmartHome

فقط بگویید “Alexa, ask Blink to arm my home system”.

یکی از بهترین کاربردهای الکسا کنترل وسایل خانه هوشمند است. اگر در این فناوری تازه کار هستید، یکی از بهترین راه ها برای شروع استفاده از سیستم دوربین ارزان قیمت Blink است. با باتری کار می‌کند، دوربین ها را می‌توان تقریباً در هر جای خانه تان قرار داد.

ایده آل برای هر دستگاه Echo با صفحه نمایش، می‌توانید فید زنده یا آخرین فعالیت را از یک دوربین خاص مشاهده کنید. سایر دستگاه های الکسا نیز می‌توانند سیستم را مسلح و غیر مسلح کنند.

23. Atom Tickets

فقط بگویید “Alexa, ask Atom to buy movie tickets for today”.

گرفتن بلیط به سادگی فقط یک فرمان صوتی با مهارت Atom Tickets است. می‌توانید بشنوید که کدام فیلم ها در سینماهای نزدیک شما پخش می‌شوند و بلیتی را خریداری کنید که مستقیماً به ایمیل ارسال می‌شود.

این مهارت علاوه بر امکان خرید بلیت فیلم های با فرمت ممتاز مانند گزینه های IMAX و RealD 3D، با سالن های صندلی رزرو شده نیز کار می‌کند.

24. Security Siren

فقط بگویید “Alexa, start Security Siren”.

مهارت آژیر امنیتی چیزی است که امیدواریم هرگز مجبور به استفاده از آن نشوید. اما قطعا در مواقع اضطراری می‌تواند به شما کمک کند. فقط از الکسا بخواهید، سپس یک آژیر امنیتی بلند برای ترساندن هر مزاحمی خواهید شنید.

این یک راه عالی و با دسترسی آسان برای کمک به بهبود امنیت خانه شما است. برای امنیت بیشتر، دستگاه اکو شما می‌تواند از ویژگی های داخلی مانند گارد الکسا استفاده کند.

25.مهارت های رایگان الکسا The Motley Fool

فقط بگویید “Alexa, ask the Fool”.

با مهارت استفاده آسان از The Motley Fool مراقب سرمایه گذاری های خود باشید. پس از فعال کردن مهارت، می‌توانید قیمت و عملکرد فعلی یک سهام خاص را بپرسید. شما همچنین می‌توانید یک لیست پیگیری متشکل از تعدادی سهام ایجاد کنید تا فقط با یک دستور الکسا یک ساعت را حفظ کنید. الکسا شما را از حرکت کلی لیست و بزرگترین حرکت روز مطلع می‌کند.

استفاده بهینه از مهارت های عالی الکسا

با وجود تعداد زیادی مهارت الکسا که برای دستگاه های آمازون اکو در دسترس است، دانستن اینکه از کجا شروع کنید ممکن است دلهره آور باشد. اما مهارت های اعلام شده در این پست باید درک مناسبی از آنچه که دستیار صوتی قدرتمند واقعاً می‌تواند انجام دهد را به شما بدهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت