بهترین نرم افزار برنامه ریزی کارمندان

بهترین نرم افزار برنامه ریزی کارمندان در سال 2023

مدیریت کارکنان را ساده کنید. بهترین نرم افزار برنامه ریزی کارمندان یک راه ساده برای مدیریت نوبت کارمندان و مدیریت عمومی کارکنان ارائه می دهد.

در صورت استفاده مؤثر، این برنامه‌ها نه تنها می‌توانند در ساعات کاری شما و تیمتان صرفه‌جویی کنند، بلکه به شما کمک می‌کنند تا اطمینان حاصل کنید که کارکنان در زمان‌های مناسب فهرست می‌شوند و کسب‌وکار شما از پوشش مناسب در زمان‌های مناسب برخوردار است و بهره‌وری و درآمد را به حداکثر می‌رساند. این می تواند به ویژه در دوره های شلوغ مفید باشد، برای مثال، یک تجارت الکترونیک ممکن است بخواهد به راحتی نیروی کار خود را در طول فروش جمعه سیاه افزایش دهد.

ایجاد و مدیریت برنامه‌های کارمندان اکنون می‌تواند کمتر یک کابوس لجستیکی باشد، با گزینه‌هایی برای ساده‌سازی فرآیند برای همه، از کسب‌وکارهای کوچک تا بزرگ. برخی از بهترین گزینه ها دارای اتوماسیون هستند که می تواند کار سخت را برای شما انجام دهد و در عوض خلاصه ای از آنچه را که باید بدانید ارائه می کند.

از آنجایی که شرکت‌های بیشتری به سمت سیستم‌ها و فرآیندهای مبتنی بر اینترنت روی می‌آورند، داشتن نرم‌افزار زمان‌بندی که از طریق ابر همگام‌سازی می‌شود، می‌تواند مدیریت زمان کارمندان را از هر کجا که هستید آسان‌تر کند و آن را به گزینه‌ای عالی برای کارگران از راه دور و ترکیبی و همچنین برای کارگران تبدیل کند. تا الگوهای شیفت خود را از قبل از راحتی خانه خود ببینند.

در این راهنما، ما به بهترین راه حل های نرم افزاری زمان بندی کارمندان موجود نگاه می کنیم. هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند و انواع مختلفی از کاربران را هدف قرار می دهند، بنابراین قبل از تصمیم گیری در مورد بهترین گزینه برای نیازهای خود، حتما به دقت مطالعه کنید.

بهترین نرم افزار برنامه ریزی کارمندان در سال 2023 به طور کامل:

Shiftboard

برنامه محبوب برنامه ریزی کارمندان

دلایل خرید:

گزینه های قیمت گذاری انعطاف پذیر

ابزارهای کارآمد استخدام و استخدام

تجزیه و تحلیل عملکرد قدرتمند

ویژگی های ساده برنامه ریزی کارمندان

دلایلی برا اجتناب:

رابط کاربری می تواند گیج کننده باشد

Shiftboard یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های زمان‌بندی کارمندان در جهان است و به هزاران کسب‌وکار متوسط تا بزرگ در سراسر جهان پاسخ می‌دهد. این شامل طیف وسیعی از ابزارها برای مدرن کردن زمان‌بندی و ارائه ردیابی حضور و غیاب و تجزیه و تحلیل عملکرد است.

با توجه به تسلط آن در این بخش، جای تعجب نیست که از برخی از بهترین فناوری‌ها، از جمله اتوماسیون، برنامه‌ریزی تقاضای نیروی کار، و مدیریت مرخصی، غیبت، و جدول زمانی بهره می‌برد.

Shiftboard همچنین مشارکت کارگران را تشویق می‌کند، چه تنظیماتی برای اولویت‌ها یا توانایی انتخاب یا رد شیفت‌های اضافی، که آن را برای صنایعی که اغلب می‌توانند در مدت کوتاهی به کارکنان نیاز داشته باشند، عالی می‌کند.

علاوه بر این، Shiftboard دارای طیف وسیعی از ابزارهای نصب است که برای ساده کردن فرآیند یکپارچه سازی برای کارکنان جدید طراحی شده است. مجموعه‌ای از ویژگی‌های استخدام نیز برای کمک به جمع‌آوری داده‌های نامزد و ساده‌سازی فرآیند کلی استخدام در دسترس است.

قیمت گذاری Shiftboard به اندازه کسب و کار شما بستگی دارد، با این حال گزینه هایی برای تامین هزاران کارگر وجود دارد، بنابراین مقیاس پذیری مشکلی ایجاد نخواهد کرد. در واقع، برعکس، احتمالاً مزایای کارآمدی هزینه را به همراه خواهد داشت. قبل از انجام، خریداران بالقوه می‌توانند یک نسخه آزمایشی درخواست کنند و یک ابزار محاسبه‌کننده بازگشت سرمایه مفید در وب‌سایت وجود دارد تا پس‌اندازهای بالقوه را برجسته کند.

بهترین نرم افزار برنامه ریزی کارمندان Resource Guru

ابزارهای زمان بندی کارمندان کاربر پسند

دلایل خرید:

گزینه های قیمت گذاری انعطاف پذیر

مناسب برای تمامی سایزهای تجاری

پرتال مفید مدیریت مرخصی

طراحی منظم و بصری تقویم

دلایلی برا اجتناب:

برخی از ویژگی های پیشرفته از دست رفته است

Resource Guru ابزارهای زمانبندی کارمندان کاربر پسند را با هدف هر سازمانی، از مشاغل کوچک گرفته تا بزرگترین شرکت های جهان، ارائه می دهد. در واقع، این یکی از زیباترین برنامه‌های برنامه‌ریزی کارمندان است و یکی از ویژگی‌های مورد علاقه ما، چیدمان منظم تقویم آن است که برای نشان دادن اینکه چه کسی، چه زمانی و در چه چیزی کار می‌کند، طراحی شده است.

علاوه بر این، این برنامه دارای یک سیستم مدیریت مرخصی مفید است. این به شما این امکان را می دهد که به راحتی زمان مرخصی کارمندان را پیگیری کنید و اطمینان حاصل کنید که همه مرخصی را که حق دارند دریافت می کنند. امکان فیلتر کردن نماها برای تیم‌ها یا زمان‌های خاص وجود دارد و کاربران همچنین به طیف وسیعی از ابزارهای تجزیه و تحلیل و گزارش دسترسی دارند.

سازماندهی آسان است، با کشیدن و رها کردن برای کارها و افراد، و نشانه هایی برای میزان کشش یک کارگر خاص. پیدا کردن یک کارگر در دسترس نیز با ابزارهای فیلتر جستجو آسان است، و گزینه های همگام سازی برای Google Calendar (در برگه جدید باز می شود) و Outlook Calendar (در برگه جدید باز می شود) وجود دارد. iCal (در برگه جدید باز می شود) تا حدودی پشتیبانی دارد، اما کمتر.

سه طرح به نام‌های Grasshopper، Blackbelt و Master تغییری تازه‌تر از ساختارهای نام‌گذاری لایه‌های معمولی ارائه می‌دهند و همگی ارزش مناسبی برای پول ارائه می‌دهند. Grasshopper در سطح ورودی بیشتر ابزارهایی را که SMB ها و برخی سازمان های بزرگ به آن نیاز دارند را در اختیار دارد، در حالی که Blackbelt گزارش را اضافه می کند. طرح اصلی برای شرکت‌ها، به دست آوردن SSO و چند قابلیت دیگر، مناسب‌تر است. برای منابع غیر انسانی نیز تخفیف در نظر گرفته شده است که آن را به یک پلتفرم عالی برای مدیریت همه جانبه تبدیل می کند.

هر کدام با یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه در دسترس هستند، با این حال Resource Guru آنقدر مطمئن است که شما آن را دوست خواهید داشت که نام های بسیار بزرگی را به عنوان مشتریان فعلی فهرست می کند، از جمله میزبانی وب (در برگه جدید باز می شود) شرکت GoDaddy، باند پهن (باز می شود در تب جدید) شرکت Virgin Media، غول محاسبات ابری VMware، و حتی ناسا.

بهترین نرم افزار برنامه ریزی کارمندان Snap Schedule

انتخاب عالی از ابزارهای برنامه ریزی کارمندان

دلایل خرید:

ابزار بسیار قدرتمند برنامه ریزی کارمندان

ویژگی های گزارش دهی چشمگیر

قابلیت سفارشی سازی برنامه عالی

توانایی پاسخگویی به مشاغل بزرگ

دلایلی برای اجتناب:

گزینه با بودجه بالا

Snap Schedule یک برنامه زمان‌بندی کارمندان مبتنی بر صفحه‌گسترده بسیار قدرتمند است که باید نسبتاً آشنا به نظر برسد، به خصوص در فرمت دسکتاپ، با این حال به اندازه برخی گزینه‌های دیگر ظاهر نرمی ندارد.

هدف به وضوح حرف آخر را در مدیریت کارکنان می زند، با این حال برخی ویژگی ها وجود دارد که برای کارگران نیز مفید خواهد بود. Snap Schedule بر این باور است که همکاری مدیر، زمان‌بندی و کارمند باید با برنامه‌اش بهبود یابد، چه پاسخ‌های سریع‌تر به درخواست‌های زمان استراحت، چه تعویض شیفت‌ها، یا صرفاً داشتن نظر بیشتر در مورد در دسترس بودن و اولویت‌ها، همه برای کمک به شرکت در حفظ آن طراحی شده‌اند. استعداد.

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد Snap Schedule وجود دارد، توانایی آن در ادغام با داده های Microsoft Excel است. هنگامی که برای اولین بار از آن استفاده می کنید، می توانید داده های کارکنان را مستقیماً از صفحه گسترده اکسل وارد کنید – برای شرکت های در حال رشدی که اولین گام خود را به سمت نرم افزار برنامه ریزی اختصاصی کارمندان برمی دارند عالی است.

همچنین وعده انطباق با مقررات و قوانین کارگری را می دهد، در حالی که دسترسی موبایل به گونه ای طراحی شده است که کارگران را درگیر نگه دارد، حتی اجازه ورود و خروج مشت زدن را می دهد.

علاوه بر این، Snap Schedule بسیار قابل تنظیم است. در واقع، کاربران در هنگام ایجاد برنامه های جدید تقریباً قابلیت شخصی سازی کامل دارند. قیمت‌گذاری با در نظر گرفتن شرکت‌های بزرگ‌تر تنظیم می‌شود، اما قبل از اینکه نیاز به تعهد داشته باشید، آزمایشی وجود دارد. مشتریان آن عبارتند از مایکروسافت، دیلویت و EA.

بهترین نرم افزار برنامه ریزی کارمندان Humanity

برنامه های قدرتمند برنامه ریزی کارمندان

دلایل خرید:

طرح های مقرون به صرفه

ابزارهای قدرتمند برنامه ریزی

مانیتور ساعت ورودی و ساعت بیرونی مفید

مدیر اضافه کاری دقیق

دلایلی برای اجتناب:

ناوبری می تواند پیچیده باشد

انسانیت یکی از قدرتمندترین برنامه‌های زمان‌بندی کارمندان است. مقرون به صرفه و مقیاس پذیر است و با مجموعه ای عالی از ابزارهای پیشرفته طراحی شده برای ساده کردن فرآیند زمان بندی ارائه می شود.

به عنوان مثال، Humanity از یک رابط برنامه ریزی بصری استفاده می کند که شامل ابزارهایی برای نظارت بر اضافه کاری، ردیابی ساعت ورود و خروج ساعت، و درخواست های زمان استراحت است. کاربران همچنین به طیف وسیعی از ابزارهای پیش‌بینی مبتنی بر داده دسترسی دارند که برای کمک به برنامه‌ریزی برنامه‌های آینده کارکنان طراحی شده‌اند.

رابط کاربری بسیار تمیز است و شبیه یک برنامه تقویم معمولی است، اگرچه برخی از موارد مفید مانند زمان‌بندی مبتنی بر تقاضا برای اطمینان از اینکه هیچ رویدادی با کمبود نیروی کار وجود ندارد، وجود دارد. همچنین می‌تواند به طور خودکار زمان‌بندی را انجام دهد و شیفت‌ها را باز کند.

این شرکت در سال 2022 اعلام کرد که علاوه بر اپلیکیشن موبایلی برای کارمندان برای پیگیری زمان خود، اپلیکیشن اپل واچ را اضافه کرده است که به آن برتری منحصر به فردی نسبت به بسیاری از رقبای خود می دهد. در همان زمان، برخی از تغییرات انطباق از جمله برنامه ریزی برای افراد زیر سن قانونی را با در نظر گرفتن مقررات مربوط به کار کودکان اعلام کرد.

یک برنامه شروع شامل برنامه ریزی کارکنان و ابزارهای گزارش اولیه است. ارتقاء به طرح کلاسیک یا سازمانی ابزارهای پیشرفته‌تری را اضافه می‌کند.

فراتر از برنامه زمان‌بندی، TCP Software، شرکت پشتیبان Humanity، TimeClock Plus و Aladtec را نیز برای مدیریت زمان و منابع ارائه می‌دهد.

Paycor Scheduling

بهترین نرم افزار برنامه ریزی کارمندان

بهترین نرم افزار برنامه ریزی کارمندان

همه جنبه های برنامه ریزی کارمندان را ساده کنید

دلایل خرید:

رابط کاربری جذاب

قیمت های رقابتی

ویرایشگر برنامه کشیدن و رها کردن

برای مشاغل کوچک عالی است

دلایلی برای اجتناب:

– سفارشی سازی محدود است

Paycor Scheduling یک برنامه نسبتاً جدید است که برای ساده کردن همه جنبه‌های زمان‌بندی کارمندان، پس از دستیابی به راه‌حل برنامه‌ریزی کارکنان مبتنی بر ابر، Ximble در سال 2019، طراحی شده است. این برنامه با برنامه‌های موبایل و دسکتاپ همراه است، دارای یک ابزار یادآور شیفت ساده است و به شما امکان می‌دهد الگوهای برنامه را برای استفاده در آینده ذخیره کنید.

علاوه بر این، Paycor Scheduling Pro گران‌تر شامل توانایی ایجاد قوانین زمان‌بندی پیشرفته، ابزارهای چت گروهی و مجموعه‌ای از ویژگی‌های برنامه‌ریزی بودجه است.

برای تیم برنامه‌ریزی، تجزیه و تحلیل‌های دقیق برای مواردی مانند پرسنل زیاد و کم، هزینه‌ها و تخصیص نوبت، درک مکان‌هایی که شرکت پول خرج می‌کند را آسان‌تر می‌کند تا بتواند پس‌انداز کند.

این سرویس همچنین به پیکربندی هایی می بالد که برای صنایع خاصی از جمله مراقبت های بهداشتی، رستوران ها، آموزش، خرده فروشی و سازمان های غیرانتفاعی از پیش طراحی شده اند.

یکی از معایب اصلی برنامه زمانبندی Paycor این است که فقط با اشتراک Paycor HCM به جای یک محصول مستقل در دسترس است. با این وجود، مجموعه کاملی از ابزارها شامل نرم افزار منابع انسانی (در برگه جدید باز می شود)، نرم افزار حقوق و دستمزد (در برگه جدید باز می شود) و موارد دیگر ارائه می شود.

آیا باید برای نرم افزار برنامه ریزی کارمندان هزینه کنم؟

متأسفانه، این روزها خیلی کم به رایگان عرضه می شود و در حالی که یک کسب و کار کوچک با تعداد انگشت شماری از کارمندان متصل می تواند در عمل از نرم افزارهای اولیه یا رایگان، حتی به سادگی یک صفحه گسترده یا تقویم مشترک، خلاص شود، اما هر کسب و کاری با تعداد قابل توجهی کارمند نیاز خواهد داشت. برای یافتن راه حل اختصاصی برنامه ریزی. قیمت‌ها متفاوت است، بنابراین مهم است که مزایا و معایب را در نظر بگیرید، مبالغ را متعادل کنید و به یاد داشته باشید که هرگز برای ویژگی‌هایی که به آن‌ها نیاز ندارید پولی نپردازید.

آیا می توانم برنامه های زمان بندی کارمندان را با سایر کارکنان و برنامه های مرتبط با منابع انسانی ترکیب کنم؟

کاملاً – اگر سیستم های مختلف سطحی از قابلیت همکاری را نشان دهند و بتوانند با یکدیگر صحبت کنند، کار شما به طور قابل توجهی آسان تر خواهد شد. به طور طبیعی، مگر اینکه همه راه حل های خود را از یک شرکت خریداری کنید – که می تواند گران باشد – بعید است که همه چیز با هم آنطور که دوست دارید کار کند، اما مراقب یکپارچگی ها و همگام سازی ویژگی هایی باشید که با آنچه شما دارید کار می کند. افزایش بهره وری

کدام نرم افزار برنامه ریزی کارمندان برای شما بهترین است؟

زمانی که تصمیم می‌گیرید کدام نرم‌افزار برنامه‌ریزی کارمندان را دانلود و استفاده کنید، ابتدا نیازهای واقعی خود را در نظر بگیرید، زیرا گاهی اوقات پلتفرم‌های رایگان ممکن است تنها گزینه‌های اساسی را ارائه دهند، بنابراین اگر نیاز به استفاده از ابزارهای پیشرفته دارید، ممکن است یک پلت فرم پولی بسیار ارزشمندتر باشد. علاوه بر این، گزینه‌های نرم‌افزار رایگان و مقرون‌به‌صرفه گاهی اوقات در مورد ابزارهای مختلف محدود می‌شوند، در حالی که نرم‌افزارهای سطح بالا واقعاً می‌توانند هر نیازی را برآورده کنند، بنابراین مطمئن شوید که ایده خوبی از ویژگی‌هایی که فکر می‌کنید ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشید، دارید.

چگونه بهترین نرم افزار برنامه ریزی کارمندان را آزمایش کردیم

برای آزمایش بهترین نرم‌افزار زمان‌بندی کارمندان، ابتدا یک حساب کاربری با پلتفرم نرم‌افزار مربوطه، چه به‌عنوان دانلود و چه به‌عنوان سرویس آنلاین، راه‌اندازی می‌کنیم. سپس سرویس را آزمایش کردیم تا ببینیم چگونه می توان از نرم افزار برای اهداف مختلف و در موقعیت های مختلف استفاده کرد. هدف این بود که هر پلتفرم نرم افزاری برنامه ریزی کارمند را تحت فشار قرار دهیم تا ببینیم ابزارهای اساسی آن چقدر مفید هستند و همچنین دستیابی به ابزارهای پیشرفته تر چقدر آسان است. مقایسه ویژگی‌های مشابه بخش جدایی‌ناپذیری از نحوه اندازه‌گیری ارزش پول را تشکیل می‌دهد، اما با نرم‌افزار برنامه‌ریزی کارمندان چالش‌برانگیزتر است زیرا قیمت‌گذاری اغلب برای هر شرکت تنظیم می‌شود. با این وجود، نرم‌افزاری که همه زنگ‌ها و سوت‌ها را در سطح پایین عضویت ارائه می‌کند، عموماً نشانه خوبی است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT