بهترین پلاگین های گوگل آنالیتیکس

بهترین پلاگین های گوگل آنالیتیکس Google Analytics

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه هر سایتی نیاز به آنالیز ورودی‌ها و بازدیدکنندگان به سایت و وبلاگ خود دارند تا بتوانند عملکرد و SEO سایت خود را افزایش دهند. به دلیل آنکه گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) ای پی های ایرانی را تحریم کرده است، صاحبان سایت‌ها هر بار باید برای استفاده از خدمات آن از proxy و فیلتر شکن استفاده کنند. در نتیجه استفاده از پلاگین های گوگل آنالیتیکس کاری هوشمندانه به نظر می‌رسد که این مشکل را ساده می‌کند.

معرفی بهترین پلاگین های گوگل آنالیتیکس 2020

پلاگین‌های آماری ویژه Google Analytics این امکان را می‌دهد که به راحتی آمارها را در داشبورد وردپرس مشاهده کنید و از طرفی، نمایش داده‌ها و نمودارها بسیار قابل فهم‌تر از نمودارهای Google Analytics می‌باشد.

۱- Analytify:

بسیاری از افراد زمانی که از Google Analytics استفاده می‌کنند، در محیط آن گیج شده و گاهی اوقات برای فهم آن در کلاس‌های آموزش تحلیل Google Analytics شرکت می‌کنند. با پلاگین Analytify داده‌ها به صورت قابل فهم‌تری نمایش داده می‌شوند.

معرفی گوگل آنالیتیکس Google Analytics

۲- Google Analytics by MonsterInsights

پلاگین Google Analytics by MonsterInsights که توسط مجموعه  Yoast توسعه داده شده است، اطلاعات Google Analytics را روی داشبورد نمایش می‌دهد با این تفاوت که اطلاعات هر صفحه با جزییات بیشتری نمایش داده می‌شود از جمله لینک‌های دانلودی هر صفحه و نوع مسیر رسیدن به یک صفحه از درون سایت شامل این موارد است.

پلاگین های گوگل آنالیتیکس Google Analytics

۳-Analytics Cat

استفاده از کد Google Analytics tracking در header باعث کند شدن سرعت سایت می‌شود (Gitmetrix یا google page speed را بررسی کنید). اگر چه پلاگین Analytics Cat نمودار‌های جذاب و زیبا مانند پلاگین‌های قبلی را ندارد، اما به راحتی این مشکل را رفع می‌کند.

۴- Jetpack

با کمک این پلاگین، ترافیک تک تک صفخات و پست‌ها را می‌توانید به راحتی در داشبورد ببینید. پلاگین Jetpack بدون Google Analytics آمارهای زیادی را به شما می‌دهد و با پرداخت هزینه، این امکان وجود دارد که به Google Analytics متصل شده و داده‌های دقیق‌تری را ارایه دهد.

Jetpack پلاگین

۵- Clicky Analytics

مشکلی که در Google Analytics وجود دارد این است که جزییات داده‌های روزهای گذشته را نمایش نمی‌دهد و تنها داده‌های کلی روزهای گذشته به شما نمایش داده می‌شود. پلاگین Clicky Analytics، جزییات داده‌های گذشته را هم نگه می‌دارد تا شما در فرصت کافی این داده‌ها را بررسی کنید. این پلاگین برای نویسندگان و وبلاگ‌نویسان بسیار مفید است.

Clicky Analytics پلاگین

در صورتی که تمایل دارید که وبسایت خود را بر پایه وردپرس طراحی کنید یا اینکه هم اکنون از بستر وردپرس برای سایت خود استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌شود برای ارتقاء عملکرد سایت خود و دریافت خدمات حرفه‌ای به هاست وردپرس روی آورید و همچنین از پلاگین های گوگل آنالیتیکس استفاده نمایید. جهت شارژ و یا پرداخت هزینه هاست، می‌توانید تقاضای خود را از طریق خدمات اول پرداخت به انجام برسانید.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT