کارت های اعتباری مستر کارت

بهترین کارت های اعتباری مستر کارت و آشنایی با آن ها

زمان مطالعه 3 دقیقه

آیا تا کنون پرداخت‌های ارزی با ویزا و مسترکارت انجام داده اید؟ مستر کارت یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین می‌باشد که دارای ویژگی‌های امنیتی بسیار بالایی می‌باشد . البته ویزا کارت با مستر کارت تفاوت‌هایی دارد و هر کدام خدمات منحصر به فردی ارائه داده اند. مستر کارت انواع کارت های اعتباری را برای کاربران مختلف صادر کرده است که در این مقاله آن‌ها را برای شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با اول پرداخت همراه شوید تا بهترین کارت های اعتباری مستر کارت را به شما معرفی کنیم.

انواع کارت های اعتباری مستر کارت را بشناسید

سال گذشته مشکل بزرگی که در زمینه‌ی آی تی در اروپا اتفاق افتاد، عملکرد کارت‌های اعتباری ویزا را تحت تاثیر قرار داد. به دنبال جبران مشکلاتی که در این زمینه برای کاربران ویزا اتفاق افتاد، مستر کارت در صدد جبران آن برای رفاه حال کاربران اقدام به ارائه انواع کارت های اعتباری نمود. در ادامه به معرفی کارت های اعتباری مستر کارت خواهیم پرداخت.

Citi Premier Card

پاداش اولیه برای ثبت نام 60000 دلار می‌باشد بعد از اینکه 4000 امتیاز در طی سه ماه مبادله نمائید. هزینه‌ی سالانه حدود 95 دلار می‌باشد. کارت اعتباری Citi Premier Card یکی از بهترین کارت های اعتباری مسترکارت می‌باشد که کارت بسیار قدرت‌مندی می‌باشد و دارای دسته پاداش‌های بسیار متنوعی می‌باشد. همچنین پس از آنکه پاداش اولیه را دریافت کردید می‌توانید آن را در کیف پول خود نگهداری کنید و برای خریدهای خود در آینده از آن‌ها استفاده کنید چرا که تا 3 برابر امتیاز به آن تعلق می‌گیرد.  برای انجام پرداخت‌ها در خارج از کشور نیز می‌توانید از این نوع کارت اعتباری استفاده کنید، چرا که هیچ هزینه‌ای برای انجام تراکنش‌ها برای آن در نظر گرفته نشده است.

 کارت های اعتباری مستر کارت
مستر کارت

Capital One Savor Cash Rewards

بعد از ثبت نام در سه ماه اول به ازای خرید به اندازه‌ی 30000 دلار، می‌توانید 300 امتیاز نقدا دریافت کنید. هزینه‌ی سالانه‌ی آن عبارت ست از : 95 دلار. کارت اعتباری Capital One Savor Cash Rewards این ویژگی را دارد که 4 درصد موجودی را به عنوان پاداش بر می‌گرداند، همچنین برای تراکنش‌های خارجی هیچ  هزینه‌ای در نظر گرفته نشده است.

IHG Rewards Club Premier

بعد از ثبت نام و انجام تراکنش به اندازه‌ی 3000 دلار در طی سه ماه، شما معادل 125000 امتیاز پاداش دریافت خواهید کرد. هزینه‌ی سالانه‌ی آن معادل 89 دلار می‌باشد. برای انجام معاملات خارجی با استفاده از این کارت نیازی به پرداخت هزینه ندارد.

Citi Prestige

 یکی دیگر از بهترین کارت های اعتباری مستر کارت Citi Prestige می‌باشد. پس از ثبت نام و انجام تراکنش‌هایی معادل 4000 دلار، می‌توانید مبلغ 50000  امتیاز دریافت نمائید و هزینه‌ای معادل 495 ئلار سالانه باید بپردازند. با وجودی که Citi Prestige در سال 2019 به روز رسانی شده است، اما هنوز هم دارای پتانسیل‌های زیادی برای پیشرفت آن وجود دارد. با استفاده از این نوع کارت اعتباری در مسافرت‌های هوایی 5 برابر پاداش، در هتل‌ها و سفرهای دریایی نیز تا 3 برابر می‌توانید پاداش دریافت نمائید.

Citi/ AAdvantage Executive World Elite

این نوع کارت اعتباری نیز یکی دیگر از بهترین کارت های اعتباری مستر کارت می‌باشد که پس از گذشت سه ماه از ثبت نام و مبادله‌ی 5000 دلار می‌توانید 50000 امتیاز کسب نمائید. هزینه‌ی سالانه‌ی استفاده از آن نیز معادل 450 دلار می‌باشد.

 کارت های اعتباری مستر کارت
مستر کارت

Citi Double Cash Card

برای این کارت پس از ثبت نام و انجام مبادلات هیچ پاداشی در نظر گرفته نمی‌شود و هزینه‌ی سالانه‌ی آن نیز صفر می‌شود. اما برای انجام تراکنش‌های خارجی باید هزینه‌ای معادل 3 درصد را پرداحت کنید.

اول پرداخت انتخاب اول در پرداخت های بین المللی

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT