تحلیل ارزهای دیجتال 1 تیر

تحلیل ارزهای دیجتال 1 تیر

زمان مطالعه 2 دقیقه

پس از سقوط سنگین هفته گذشته بیت کوین تا پایین ترین سطح 18 ماهه آن در حدود 17500 دلار، این ارز دیجیتال به تدریج شروع به بازیابی بخشی از زیان های خود کرد. به این ترتیب، قیمت از این ناحیه بازگشت و با عبور از مارک 20 هزار دلاری، روز گذشته به مرز 22000 دلار رسید. در این پست به تحلیل ارزهای دیجتال 1 تیر می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجتال 1 تیر

در آن نقطه شکست خورد و به تدریج شروع به کاهش کرد و بار دیگر در منطقه 20000 دلاری ایستاد. در حال حاضر، این دارایی موفق شده است بالاتر از این سطح باقی بماند و اکنون با قیمت 20397 دلار معامله می‌شود.

تحلیل ارزهای دیجتال 1 تیر

تحلیل ارزهای دیجتال 1 تیر

با این حال، ارزش بازار آن دوباره به زیر 400 میلیارد دلار کاهش یافته و چیرگی آن بر آلتکوین ها به 43.3٪ رسیده است.

گفتنی است که گرت سولووی (Gareth Soloway)، تحلیلگری که رشد و کاهش بیت کوین را در سال گذشته به درستی پیش بینی کرده بود، گفته است که این دارایی هنوز از بحران خارج نشده و حتی ممکن است در چند هفته آینده تا منطقه 10000 دلار کاهش یابد.

در همین حال، تتر اعلام کرد به زودی پنجمین استیبل کوین مبتنی بر ارز فیات خود را این بار با حمایت پوند بریتانیا، در ماه جولای (مرداد) راه اندازی خواهد کرد.

طبق آمار اعلام شده توسط گوگل ترندز، همزمان با کاهش 50 درصدی ارزش بیت کوین، جستجوی عبارت «بیت کوین مُرد» در گوگل به بالاترین سطح سالانه خود رسیده است.

SHIB پیشتاز است

اکثر آلتکوین ها در 24 ساعت گذشته روند اصلاحی BTC را دنبال کرده اند. اتریوم پس از 7 درصد کاهش در تایم فریم روزانه، بار دیگر در میان مهم ترین بازنده‌های بازار قرار گرفته است. دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ بازار، اکنون با قیمت 1080 دلار معامله می شود.

تحلیل ارزهای دیجتال 1 تیر

تحلیل ارزهای دیجتال 1 تیر

کاردانو، سولانا و پولکادات با درصد مشابهی کاهش یافته اند. به عبارت دیگر، ADA با قیمتی کمتر از 0.5 دلار، SOL با قیمت 25.40 دلار و DOT با قیمت 7.5 دلار ترید می شوند.

در مقابل، شیبا اینو و LEO در مقیاس 24 ساعته افزایش قیمت را تجربه کرده اند. SHIB تقریباً 12 درصد در یک روز جهش کرده و در حال حاضر 0.000009 دلار قیمت دارد. از سوی دیگر، LEO پس از 7 درصد افزایش، نزدیک به 6 دلار ایستاده است.

در نهایت، ارزش تجمعی بازار کریپتو در یک روز حدود 30 میلیارد دلار از دست داده و به زیر 900 میلیارد دلار رسیده است.

منبع: cryptopotato

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT