تحلیل ارز چیلیز (CHZ) 6 مهر

تحلیل ارز چیلیز (CHZ) 6 مهر

زمان مطالعه 2 دقیقه

ارز چیلیز (CHZ) به شدت از پایین ترین سطح خود در ژوئن بهبود یافت و گاوها مقاومت پیش رو را در 0.26 دلار در 22 سپتامبر کاهش دادند که نشان دهنده از سرگیری روند صعودی است. هنگامی که یک سکه بر خلاف احساسات بازار حرکت می کند، نیاز به نگاه دقیق دارد. در این مقاله به تحلیل ارز چیلیز (CHZ) 6 مهر می پردازیم.

تحلیل ارز چیلیز (CHZ) 6 مهر

تحلیل ارز چیلیز (CHZ) 6 مهر

تحلیل ارز چیلیز (CHZ) 6 مهر

خرس‌ها در سه روز گذشته تلاش کرده‌اند قیمت را به زیر سطح شکست 0.26 دلار برسانند، اما گاوها همچنان موضع خود را حفظ کرده‌اند. این نشان می دهد که گاو نر به کاهش قیمت ها به عنوان یک فرصت خرید نگاه می کند. افزایش میانگین متحرک و RSI در قلمرو مثبت نشان می دهد که خریداران در فرمان هستند.

اگر قیمت بالا برود و به بالای 0.28 دلار برسد، جفت CHZ/USDT می تواند به مقاومت سخت بعدی در 0.33 دلار صعود کند.

برعکس، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 0.26 دلار برسد، نشان می دهد که معامله گران ممکن است برای خروج عجله کنند و دست به فروش دارایی خود بزنند. این جفت می تواند ابتدا به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.23 دلار) و بعداً به SMA 50 روزه (0.21 دلار) کاهش یابد.

تحلیل ارز چیلیز (CHZ) 6 مهر

تحلیل ارز چیلیز (CHZ) 6 مهر

هر دو میانگین متحرک شیب دار هستند که نشان دهنده مزیت برای خریداران است، اما واگرایی منفی در RSI نشان می دهد که حرکت صعودی ممکن است ضعیف شود. اگر خرس ها قیمت را به زیر 0.26 دلار کاهش دهند، این جفت می تواند به 50-SMA سقوط کند. این یک سطح کلیدی برای دفاع گاوها است زیرا در صورت تسلیم شدن، جفت ممکن است تا 0.22 دلار کاهش یابد.

از سوی دیگر، اگر قیمت از 0.26 دلار بازگردد و به بالای 0.28 دلار برسد، حرکت صعودی می تواند از سر گرفته شود. سپس این جفت می تواند تا 0.32 دلار افزایش یابد.

cointelegraph

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT