تحلیل تکنیکال آوالانچ ۱۹ تیر ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال آوالانچ ۱۹ تیر ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

پس از چندین روز تلاش در نزدیکی SMA 50 روزه (12.99 دلار)، آوالانچ در 8 ژوئیه با موفقیت به این سطح رسید. در این پست به تحلیل تکنیکال آوالانچ ۱۹ تیر ۱۴۰۲ می پردازیم.

خرید آنی آوالانچ

تحلیل تکنیکال آوالانچ ۱۹ تیر ۱۴۰۲

تکنیکال آوالانچ ۱۹ تیر

تکنیکال آوالانچ ۱۹ تیر

میانگین های متحرک به تکمیل یک کراس اوور صعودی نزدیک شده اند و RSI به محدوده مثبت جهش کرده است. این نشان می دهد که گاو ها تسلط را در دست دارند. جفت AVAX/USDT می تواند تا 16 دلار افزایش یابد، جایی که خرس ها ممکن است دوباره دفاعی قوی داشته باشند.

اگر اصلاحات بعدی در میانگین متحرک نمایی 20 روزه (13 دلار) حمایت شود، شروع یک حرکت صعودی به سمت 18 دلار را نشان می دهد. حمایت مهم در جهت رالی نزولی 12 دلار است. شکستن زیر این سطح ممکن است قیمت را به حمایت حیاتی در 10.52 دلار بکشاند.

تکنیکال آوالانچ ۱۹ تیر

تکنیکال آوالانچ ۱۹ تیر

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که قیمت از الگوی مثلث متقارن بالاتر رفته است و گاو ها در تلاش هستند تا تسلط را به دست بگیرند. این حرکت صعودی ممکن است با فروش نزدیک به مقاومت قوی 15 دلار روبرو شود، اما انتظار می رود گاوها در جهت نزولی برای خرید ارز AVAX تا 20-EMA اقدام کنند. اگر این حمایت برقرار باشد، احتمال افزایش قیمت بالای 15 دلار افزایش می یابد.

اگر خرس‌ها بخواهند جلوی صعود را بگیرند، باید به سرعت قیمت را به زیر میانگین‌های متحرک کاهش دهند. این ممکن است گاوهای تهاجمی را به دام بیندازد و منجر به انحلال طولانی مدت شود. سپس ممکن است جفت به سمت خط حمایت الگو مثلث سقوط کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت