تحلیل تکنیکال دوج کوین 15 مرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز دوج کوین (DOGE) به نظر میرسد که پس از جهش از سطح حمایت پایدار خود (0.066 دلار) ، در مسیر گاوی قرار گرفته است. این سطح قیمتی ، نقطه ای است که در آن حجم معاملات به بیشترین میزان است ، بنابراین عملکردی مشابه سطح حمایت یا مقاومت دارد. در این پست به تحلیل تکنیکال دوج کوین 15 مرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال دوج کوین 15 مرداد

علیرغم اینکه آلت کوین ها طی 12 ساعت گذشته تحت فشار قرار گرفته  اند، اما به نظر می رسد DOGE این فشار فروش را خنثی کرده و روند فعلی خود را تغییر داده است. از این رو ، با 5 درصد رشد همراه شده است. این روند،، گاوی به نظر می رسد، اما سرمایه گذاران باید توجه زیادی به روند بیت کوین داشته باشند.

از این رو، این روند صعودی برای DOGE می تواند به عنوان یک لانگ اسکوییز (long squeeze) عمل کند زیرا هر گونه  اصلاح  منطقی در قیمت دوج کوین می تواند منجر به جمع‌آوری نقدینگی سمت فروش در کف های قیمتی برابر در حدود سطح 0.05 دلاری شود.

تکنیکال دوج کوین 15 مرداد

تکنیکال دوج کوین 15 مرداد

(لانگ اسکوییز زمانی رخ می دهد که کاهش ناگهانی قیمت دارایی ها منجر به تداوم فروش آنها می شود.)

هنگامی که این نقدینگی جمع‌آوری شد، سرمایه‌گذاران می‌توانند نسبت به گاوها خوش بین باشند و روند صعودی آغاز شده را دنبال کنند. روند صعودی مذکور احتمالاً DOGE را به بالای سطوح قیمتی 0.066 دلار و 0.078 دلار می رساند و در نهایت ، دوج کوین به سمت تارگت 0.11 دلاری حرکت خواهد کرد. در مجموع ، DOGE طی این روند ، 90 درصد رشد می کند.

با وجود اینکه روند صعودی 90 درصدی برای DOGE جذاب به نظر می رسد، اما سرمایه گذاران نیز باید تمامی عواملی که می تواند سناریوی مذکور را باطل کند، را در نظر داشته باشند.. اگر قیمت دوج کوین به دلیل فروش بیش از حد به ناحیه تقاضا واکنش نشان ندهد، ممکن است اوضاع چندان خوب نشود.

بسته شدن کندلی روزانه زیر مرز پایینی ناحیه تقاضا در سطح 0.048 دلار، نه تنها این ساختار را باطل می کند، بلکه قیمت را به کف پایین تری میرساند و در نتیجه ، شرایط  به نفع خرس ها تغییر می یابد. در این شرایط ، سناریوی گاوی باطل شده و دوج کوین به سمت سطوح 0.045 دلار ویا 0.040 دلار حرکت خواهد کرد.

منبع:FXSTREET

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT