خطوط هوایی Porter

خطوط هوایی Porter قصد دارد تجربه سفر با اپلیکیشن موبایل را دوباره ابداع کند

زمان مطالعه 4 دقیقه

آینده سفر و نقش خطوط هوایی، در جهانی که توسط یک بیماری همه گیر احاطه شده است، نامشخص است. اما یک چیز روشن باقی مانده است، یک نوآوری دیجیتال  که مرزهای صنعت را پیش می‌برد. خطوط هوایی Porter یک شرکت کانادایی است.

پس از تعلیق فعالیت ها به مدت 18 ماه در اوج همه گیری، شرکت کانادایی Porter Airlines با طرح هایی برای ناوگان جدیدی از هواپیماهای جت که به آنها کمک می‌کند مقصدهای سفر بیشتری را در سراسر آمریکای شمالی ارائه دهند، دوباره ظهور کرد. علاوه بر این، آنها از یک استراتژی دیجیتال جدید که به مسیر پرواز بلندمدت شرکت کمک می‌کند، رونمایی کردند.

خرید با پی پال از خطوط هوایی Porter

در ژوئیه ۲۰۲۱، Porter اعلام کرد که، شکل های جدیدی از پرداخت های الکترونیکی، از جمله PayPal را برای خرید بلیط در وبسایت خود می‌پذیرد.

داشتن گزینه های پرداخت دیجیتال سریع و یکپارچه می‌تواند برای گام بعدی شرکت ضروری باشد. برنامه جدیدی که مانند یک باربر جیبی، دستیار وفادار یک مسافر عمل می‌کند، برای کمک به انجام هر کاری و فعال نگه داشتن مسافران در طول سفر خود به روز می‌شوند.

پلتفرم دیجیتال به افزایش تجربه سفر در روز کمک می‌کند

در ابتدا این برنامه بر روی پشتیبانی از یک تجربه عالی در فرودگاه تمرکز خواهد کرد، چیزی که این برند قبلاً به آن مشهور است. مسافران می‌توانند به سرعت رزروهای خود را به‌روزرسانی کنند، خدمات ارتقا یافته بخرند، چمدان های خود را چک کنند و به‌روزرسانی هایی درباره وضعیت پرواز خود پیدا کنند. برنامه ها قرار است در نهایت به پشتیبانی از مسافر در حین پرواز، مانند سفارش غذا در هواپیما، گسترش یابد.

کوین جکسون، معاون اجرایی و مدیر تجاری ارشد Porter، می‌گوید: «داشتن یک پلتفرم دیجیتال، اگر به خوبی انجام شود، می‌تواند به ارتقای تجربه سفر در آن روز کمک کند». «این برنامه بستری را برای ما فراهم می‌کند تا تجربه ای را به طور خاص برای آن مشتری ایجاد کنیم. ما با ارتقاء مداوم قصد داریم تا آن را به سطح بعدی برسانیم، جایی که به وضوح با برند ما هماهنگ است و ما را از رقبا متمایز می کند.”

هنگامی که Porter برای اولین بار در پاییز 2006 وارد صحنه شد، به دنبال بازگرداندن سفرهای دقیق بود. همه مسافران با یک تجربه مجلل همراه با نوشیدنی رایگان، قهوه و مجموعه ای از تنقلات ممتاز پذیرفته شدند.

کوین گفت: “اکنون، 16 سال بعد، انتظارات مشتریان در جایی که قضاوت درباره برندها بر اساس تجربه آنلاین آنها امری عادی است، تغییر کرده است.”

این چیزی است که مدیران Porter کاملاً از آن آگاه بوده‌اند و آنها بر اولویت بندی استراتژی «اول دیجیتال» برای برند خود تمرکز کرده‌اند.

مایکل دلوس، رئیس و مدیر عامل Porter، گفت: «تصمیمات کلیدی سرمایه گذاری وجود دارد که طی دو سال گذشته آشکار شده است. دیجیتالی شدن هر جنبه ای از تجارت همچنان یکی از اهداف اصلی Porter است. تمرکز ما بر آسان کردن سفر برای مسافران با پیشرفت هایی است که مدت هاست از این صنعت دور شده است. بخشی از آن پیشرفت تضمین این است که مسافر می‌تواند از طریق دستگاه تلفن همراه خود به تمام قسمت های سفر خود دسترسی داشته باشد.

برنامه یک تجربه آنلاین/حضوری یکپارچه ایجاد می کند

مایکل واضح گفت که این برنامه صرفاً تکرار وبسایت شرکت نخواهد بود. هدف این است که آن را روی تلفن هر مسافری دریافت کنید و در این فرآیند، خدمات با کیفیتی را ارائه دهید که در نهایت هزینه کمتری برای مشتری به همراه داشته باشد.

کوین اضافه کرد: «ما هرگز روی کیوسک ها سرمایه گذاری نمی‌کنیم. ما سال ها پیش آن را رها کردیم. سرمایه گذاری در آن مانند سرمایه گذاری بر روی نوارهای ویدیو است – یک فناوری قدیمی با محدودیت های بسیار.

«یک برنامه خوب باعث می‌شود مردم احساس کنند نیازی به ماندن در صف برای درخواست اطلاعات از یک کارمند ندارند. تمام اطلاعات مورد نیاز آنها، از جمله اختلالات پرواز، در مرکز برنامه قرار می‌گیرد و برای مشتری کاملاً شفاف است چه اتفاقی می‌افتد و به آن اعتماد کنند. چت درون برنامه‌ای می‌تواند به نگه داشتن آنها نیز کمک کند و به هر سؤال دیگری که ممکن است پیش بیاید پاسخ دهد. اینگونه است که می‌خواهیم تجربه فرودگاه را دوباره اختراع کنیم. اما این تجربه جدید به کف لابی فرودگاه متصل نیست. همیشه با شماست، حتی قبل از اینکه به فرودگاه برسید.»

جیسون تست، معاون جهانی راه‌حل های تجارت دیجیتال و فروشگاهی پی پال، گفت: ایجاد یک تجربه یکپارچه بین آنلاین و حضوری برای مشتری، گام کلیدی برای اطمینان از موفقیت خواهد بود.

او گفت: «پتانسیل عظیمی در صنعت سفر برای ایجاد تجربه‌ای جدید برای مسافران وجود دارد. “مردم مشتاق سفر دوباره هستند. آنها به راحتی و کارایی که تجربیات آنلاین به زندگی واقعی آنها می آورد عادت کرده اند.”

گزینه های کلیدی برای رضایت مصرف کننده

مصرف کنندگان به پرداخت های دیجیتال عادت کرده‌اند و مطالعات نشان می‌دهد که مشتری تمایلی به پی پال دارد، به‌ویژه وقتی صحبت از پرداخت هزینه های سفر می‌شود. یک مطالعه که توسط پی پال در اواخر سال 2020 در ایالات متحده انجام شد، افزایش 8 درصدی را با استفاده از پی پال در مقایسه با سایر روش های غیر پی پال در همان وبسایت نشان داد.

کوین گفت: «ما می‌خواستیم اطمینان حاصل کنیم که گزینه های پرداختی را که مشتریانمان ترجیح می‌دهند ارائه می‌دهیم و مطمئنا PayPal یکی از گزینه هایی بود که آنها گفتند ترجیح می‌دهند. این کمک می‌کند تا تسویه حساب سریع و آسان شود. تا آن زمان، ما مکانیزمی برای پذیرش بدهی (کارت ها) نداشتیم و این روشی شد که می‌توانستیم آن را بپذیریم.»

جیسون گفت که چیزهای بیشتری از یک معامله ساده وجود دارد.

او گفت: “این فقط در مورد پرداخت هزینه بلیط شما نیست، بلکه در مورد جمع آوری امتیازهای پاداش کارت اعتباری و داشتن انعطاف پذیری برای پرداخت هر طور که می‌خواهید است. “داشتن گزینه ها می‌تواند تفاوت ها را ایجاد کند.”

با نگاهی به آینده، مایکل گفت که در مورد آنچه که در راه است هیجان‌زده است، اما به زودی درس های آموخته شده در طول همه گیری را فراموش نخواهد کرد.

او گفت: “این همه گیری یک رویداد تاریخی برای صنعت هواپیمایی بوده است. هیچ گاه نمیتوان منابع کافی در ترازنامه برای اطمینان از پایداری عملیات در صورت تکرار این اتفاق در اختیار داشت. ما از این همه گیری عبور کرده‌ایم و با افزودن مسیرهایی در سراسر آمریکای شمالی و تمرکز بر نوآوری دیجیتال، فرصت رشد قابل توجهی را در پیش داریم. ما در حال بازسازی چشم انداز رقابتی در هر زمینه هستیم.”

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT