امریکن اکسپرس

بازگشت به تجارت با امریکن اکسپرس

زمان مطالعه < 1 دقیقه

امریکن اکسپرس کارت اعتباری مخصوص کسب‌وکار های کوچک خود را با به‌روزرسانی کارت ویزیت Marriott Bonvoy دوباره فعال می‌کند.تجارت با امریکن اکسپرس را دوباره از سر بگیرید.

امریکن اکسپرس همچنان در فضای کسب‌وکار کوچک قدرتمند است. همانطور که منتظر به‌روزرسانی دوم سه ماهه آنها در 22 ژوئیه هستیم، خاطرنشان می‌کنیم که دریافتی های کسب‌وکار های کوچک سه ماهه اول در American Express ۳۴ درصد از ترکیب دریافتی های کارت آنها را تشکیل می‌دهند که به طور قابل توجهی بیشتر از مصرف کننده بین‌المللی (14 درصد)، مصرف کننده آمریکایی (25 درصد) و کارت شرکتی (25%) است.

همانطور که در گزارش اخیر Mercator نشان دادیم، American Express طیف گسترده ای از شرکا دارد، و با تغییر بازار در نتیجه تغییر عادات پرداخت کووید و تمایل مصرف کنندگان به ماندن در خانه، آنها را به‌روز نگه داشته است.

آنها اعلام کردند: افزایش کارت Marriott Bonvoy برای مشاغل کوچک مناسب است. ویژگی های جدید عبارتند از:

  • 7٪ نرخ Marriott Bonvoy®
  • تخفیف برای رزرو اتاق های استاندارد
  • مهمان در هتل های شرکت کننده در Marriott Bonvoy3 در صورت رزرو
  • 4X Marriott Bonvoy به رستوران های سراسر جهان اشاره می‌کند

طبق بیانیه مطبوعاتی: اعضای جدید کارت که درخواست می‌کنند و برای کارت آمریکن اکسپرس Marriott Bonvoy Business Card تأیید شده‌اند، می‌توانند 125000 امتیاز Marriott Bonvoy پس از صرف 5000 دلار در خریدهای با استفاده از کارت در سه ماه اول کسب کنند. این پیشنهاد تا 31 آگوست 2022 در دسترس است.

از آنجایی که همه ما دوباره به حالت عادی باز می گردیم، این کارت احتمالاً تلاش های تجاری American Express را در خط مقدم سفرهای تجاری نگه می دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT