تکنیکال سولانا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال سولانا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت سولانا در 15 ماه می، بالاتر از میانگین متحرک افزایش یافت و گاوها در تلاشند تا قدرت خود را در بازار ارزهای دیجیتال حفظ کنند. یک مقاومت جزئی در سطح 176 دلار وجود دارد و پیش بینی می شود که خرس ها سعی کنند اصلاح را شروع کنند. در این پست به تحلیل تکنیکال سولانا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال سولانا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر قیمت سولانا سقوط کند به سطح 162 دلار خواهد رسید. اگر قیمت از این سطح بازگردد، نشان دهنده این است که گاوها در تلاش هستند تا 162 دلار را به حمایت تبدیل کنند. این احتمال رالی بالاتر از 176 دلار را افزایش می دهد. ممکن است جفت ارزSOL/USDT به 185 دلار برسد.

تکنیکال سولانا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکنیکال سولانا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک سقوط کند، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل خواهد شد. این می تواند منجر به لیکویید شدن طولانی مدت شود و جفت ارز را به 140 دلار برساند.

این جفت ارز از سطح بالای مقاومت یعنی نزدیک به 176 دلار کاهش یافته و به زیر میانگین متحرک نمایی (20-EMA) سقوط کرده است. پیش بینی می شود سولانا مجدد سطح صعود به 162 دلار را تجربه کند، جایی که انتظار می رود خریداران وارد عمل شده و روند نزولی را متوقف کنند. خریداران باید برای از سرگیری روند صعودی، قیمت را به بالای 176 دلار برسانند.

تکنیکال سولانا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکنیکال سولانا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر این جفت ارز به زیر 162 دلار سقوط کند، نشان می دهد که گاوها ممکن است کنترل خود را از دست بدهند. در میانگین متحرک ساده (50-SMA) یک سطح حمایت جزئی وجود دارد، اما اگر فرصت حمایت از دست برود، جفت ارز ممکن است به 140 دلار کاهش یابد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت